Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє, що в Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення) (далі – ініціатива Tryangle), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.
У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів:
чи є джерело надійним;
чи новина справді важлива для вас;
чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
З детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті
Прес-служба СМР - 04.11.2025.