Logo

Telegram
Facebook

В Україні триває інформаційна кампанія "Tryangle" ("Трикутник критичного мислення")


Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє, що  в Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного  мислення) (далі – ініціатива Tryangle), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку. 

Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з  інформацією та формувати здорові медіазвички. 

У центрі кампанії – простий, але  ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів:

чи є джерело надійним; 

чи новина справді важлива для вас; 

чи не містить вона емоційних маніпуляцій. 

Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання. 

З детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті

Аудіоверсія:

Прес-служба СМР - 04.11.2025.

Українська
Англійська