Logo

Telegram
Facebook

Реорганізовано Синельниківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області


Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України», з 31.03.2017 року Синельниківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області, управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровському районі Дніпропетровської області та управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області реорганізовані шляхом злиття в одне управління- Дніпровське приміське об'єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області.

У зв'язку з цими змінами та відповідно до структури в новому управлінні утворено: 3 відділи обслуговування громадян, 3 відділи з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій, які обслуговують пенсіонерів Дніпровського, Синельниківського та Солонянського районів. Крім цього, в складі управління:

фінансово-економічний відділ, відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації, відділ по роботі з персоналом, юридичний відділ та інші підрозділи.

Наголошуємо, що зі зміною назви та структури органів Пенсійного фонду місце знаходження та функції управлінь залишаються не змінними. Фахівці з питань пенсійного забезпечення та обслуговування громадян працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об`єднання.

Станом на 1 червня 2017 року в об'єднаному управлінні на обліку перебуває 51,4 тис. отримувачив пенсій, в тому числі в м. Синельниковому та Синельниківському районі 19,1 тис. осіб.

Середній розмір пенсійних виплат по управлінню 1711,29 грн. (м.Синельникове та Синельниківський район - 1720,14 грн.).

Із загальної кількості пенсіонерів м. Синельникового та Синельниківського району пенсію за віком отримують – 15666 чоловік; пенсію по інвалідності – 1701 чоловік; пенсію по втраті годувальника – 945 чоловік; соціальні пенсії – 761 чоловік. Кількість працюючих пенсіонерів - 3453 особи.

На сьогодні одними із найважливіших напрямків роботи управління є інформування громадськості про свою діяльність та покращення якості обслуговування громадян. Так, на виконання Стратегії розвитку комунікацій ПФУ проводяться публічні і тематичні заходи, а на виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, в управлінні здійснюється комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення організації роботи з підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян.

Також не менш важливим в роботі управління ПФУ є впровадження новітніх технологій та сервісів. Наразі запроваджені і успішно функціонують: реєстр застрахованих осіб; централізована підсистема призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи; електронне пенсійне посвідчення (ЕПП); система електронного обміну з банками; комплексна система захисту інформації; веб-портал електронних послуг.

Головним в роботі управління ПФУ є забезпечення сталого фінансування і виплата пенсій. Для цього проводиться робота щодо виконання бюджету Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.06.2017 року надходження, які адмініструє Пенсійний фонд склали 1174,77 тис.грн або 109,8% планових показників (1069,49 тис. грн).

Основними Пріоритетами діяльності новоствореного управління є:

1.Своєчасне призначення, фінансування і виплата пенсій, забезпечення додержання пенсійного законодавства:

- виконання бюджету Дніпровського приміського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровській області на 2017 рік відповідно до граничних обсягів, доведених Пенсійним фондом України; наповнення бюджету Пенсійного фонду України; забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій; забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення.

2. Подальший розвиток пенсійної системи, зміцнення її фінансової стабільності: підготовка до запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування; вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності.

3. Удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення прозорості діяльності Пенсійного фонду України: поліпшення якості обслуговування громадян; автоматизація управління та контролю у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування; забезпечення контролю за використанням коштів Пенсійного фонду України; технологічний розвиток інформаційних ресурсів; удосконалення системи комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу; забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду; реалізація державної антикорупційної політики в органах Пенсійного фонду України.

Об`єднання трьох окремих районних управлінь в одну юридичну особу є суто організаційним і його мета – покращити якість управління в пенсійній системі, а саме: збільшить доступність пенсійних послуг, а зміст і якість цих послуг залежить, перш за все, від кваліфікації спеціалістів та їх доступності, а не від статусу установи.

Віра Підодвірна

Начальник Дніпровського приміського

об’єднаного управління ПФУ

Дніпропетровської області


adm. - 20.06.2017.