Logo

Telegram
Facebook

Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі


Кінець місяця – час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів  та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати його роботу, треба:

·         у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі»;

·         пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);

·         обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-боту в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 35 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Дніпровські електромережі.

Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.

Крім чат-боту, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Дніпровські електромережі. Оберіть найзручніший для користування:

·                веб-форма на сайті, що працює без реєстрації

·                IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:

-                      для стаціонарних телефонів (056) 790-99-00

-                      для мобільних телефонів (066/067/063) 790-99-000-800-301-497

·                особистий кабінет на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі.

Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Дніпропетровщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію, − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику  рахунки за спожиту електроенергію.


Прес-служба СМР - 04.07.2023.