На сьогодні 12496 пенсіонерів м.Синельникового та Синельниківського району отримують свої пенсії та грошову допомогу через установи банків, що складає 66,1% від загальної кількості пенсіонерів. Така послуга установами банків, які мають право на виплату пенсій та грошової допомоги, здійснюється безкоштовно. Кожен пенсіонер заслуговує на дбайливе ставлення та найкращі умови обслуговування. Про це повідомила начальник Синельниківського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Дніпровського приміського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Наталія Верченко.
Своєчасність та повнота виплати пенсії у повній мірі залежать від стану надходження та раціонального витрачання коштів Пенсійного фонду. Від цього також залежить і можливість регулярних підвищень розмірів пенсій та грошової допомоги.
Діючим законодавством України пенсіонерам і одержувачам допомоги надано право самостійно обирати установу, яка буде здійснювати безпосередню виплату належних їм сум пенсій. З кожним роком все популярнішими стають банківські установи, які надають ряд послуг і можливостей для людей літнього віку.
Щорічно Пенсійний фонд України визначає перелік банків, які можуть надавати послуги з виплати пенсій. Відбір банків на обслуговування пенсіонерів через поточні рахунки здійснює спеціальна конкурсна комісія, що складається із представників Міністерства фінансів, Міністерства соціальної політики, Національного банку України й Пенсійного фонду України. Поряд з фінансовими показниками діяльності, що має вирішальне значення, також враховується і кількість відкритих пенсійних рахунків та якість обслуговування пенсіонерів.
На території м. Синельникового та Синельниківського району 4 банківських установи та 5 філій отримали право здійснювати операції з обслуговування поточних рахунків пенсіонерів з виплати пенсій: ПАТ "Державний ощадбанк України»", ПАТ КБ "Приватбанк,” ПАТ «Креді Агріколь банк», ПАТ АБ «Експрес банк». Багато пенсіонерів району вже давно змогли оцінити переваги отримання пенсії через пенсійні рахунки у банках. Перш за все це: отримання пенсій може здійснюватися за допомогою пластикових карток, які видаються пенсіонерам безкоштовно, вчасно одержувати пенсію, перебуваючи в будь-якій частині країни і будь-який зручний час, можливість зняти з рахунку не всю пенсію, а тільки необхідну суму, можливість оформлення доручення на отримання коштів або можливість випуску додаткової картки для Ваших родичів.
Крім того не всі пенсіонери знають, що пенсійна картка може стати не тільки інструментом для одержання пенсії, але й приносити додаткові вигоди її власникові. Сама помітна з них, це: нарахування відсотків на залишок вкладів. Якщо процентної ставки по пенсійній картці вам не досить, можно оформити
додатково депозитний рахунок з поповненням і під більш високі відсотки, а банк буде автоматично перераховувати на нього встановлену вами суму з кожної пенсії. Так ви зможете, не відвідуючи банк, накопичувати кошти на депозиті. Деякі банки відразу при відкритті рахунку передбачають відкриття додаткового депозитного рахунку «у пакеті».
Також, за бажанням пенсіонера є можливість регулярно робити платежі з вашого пенсійного рахунку, оплачуючи в такий спосіб комунальні та інші послуги, а також робити регулярні перекази на будь-який інший рахунок (якщо ваш банк надає таку послугу).
Ряд банків також пропонує знижки при розрахунках за допомогою пенсійної пластикової картки в магазинах-партнерах. Список таких компаній – партнерів можна знайти на сайті самого банку.
Чекаючи пенсії не обов'язково ходити щодня до банкомата, щоб перевірити залишок на рахунку. Досить підключити послугу Смс-Інформування – і при перерахуванні грошей на пенсійну картку ви відразу про це довідаєтеся: вам прийде повідомлення на особистий мобільний телефон. Така послуга доступна в більшості банків і обійдеться недорого. Деякі банки надають її безкоштовно, інші – за помірну плату.
Крім того, деякі банки надають можливість поповнити рахунок мобільного телефону з вашої пенсійної картки, відправивши СМС певного змісту на короткий номер.
На закінчення: хоча пенсіонери в нашій країні не є самі забезпечені верстви населення, але для банків вони все-таки залишаються цінними клієнтами. У першу чергу тому, що рідко змінюють свої вподобання, у тому числі у виборі банку, рідше всього достроково розривають договори депозитів й найбільш схильні накопичувати кошти.
А тому очікуємо, що в майбутньому банки будуть розробляти й пропонувати для цієї категорії населення нові банківські послуги, поліпшувати рівень обслуговування, пропонувати спеціальні тарифи.
adm. - 15.08.2017.