Усім переселенцям необхідно оформити нову платіжну карту (ЕПП)
З 1 липня 2016 року внутрішньо переміщені особи повинні отримувати пенсійні виплати через установи АТ «Ощадбанк». В іншому випадку виплати будуть призупинені.
Кабінет Міністрів ухвалив рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія (виготовлення) платіжних карток, які одночасно є пенсійними посвідченнями. При цьому якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься.
Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім'я особи, якій призначено пенсію. Якщо пенсію призначено неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, то в електронному пенсійному посвідчені (у позиції «Вид пенсії») зазначатиметься прізвище, ім'я та по-батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.
У новому документі зазначатиметься графічна та електронна інформація про власника та його електронний цифровий підпис.
Крім того, вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність.
У разі продовження строку призначення пенсії, установлення інвалідності або продовження її на новий строк відбуватиметься емісія нового посвідчення.
Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої, до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.
Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, батькам, опікунам, піклувальникові (законному представнику) за умови, що буде пред’явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.
Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його використання.
Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.
В.о. начальника
Синельниківського
об’єднаного управління
Пенсійного фонду України
Дніпропетровської області
Н.В. Верченко
adm. - 09.08.2016.