Logo

Telegram
Facebook

Фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі проводять контрольне зняття показів лічильника у клієнтів


Це потрібно для того, щоб уникнути помилок у нарахуванні обсягів спожитої вами електроенергії і відповідно – у платіжках від постачальника. Щоб процес був ще ефективніший – впровадили спеціальний застосунок «Мобільний контролер».

Одним із нових діджитал рішень ДТЕК Дніпровські електромережі є сучасний застосунок «Мобільний контролер». При фіксації показників фахівець вносить дані до програми на смартфоні чи планшеті та робить фото лічильника, яке завантажується у систему для верифікації показів. Це дозволяє усунути людський фактор і пришвидшує перевірку нарахованих обсягів споживання. Цим програмним забезпеченням користуються усі контролери ОСР.

«Щоб правильно нараховувати обсяг спожитої електроенергії, ми маємо періодично звіряти покази лічильника відповідно до законодавства. Це пов'язано з тим, що покази могли бути надані неправильно або ви давно не передавали дані лічильника. Саме під час контрольного зняття показів ми зможемо вчасно зафіксувати некоректне нарахування, а ви в подальшому будете точно платити постачальнику лише за ту електроенергію, яку спожили», – пояснює генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.

Наша мета – надавати всім клієнтам якісні послуги з електропостачання. І в цьому потрібна ваша невелика допомога. Електролічильники найчастіше розташовані всередині квартир та приватних будинків, рідше – в місцях загального користування: на міжсходових прольотах, вуличних електроопорах тощо. Тому ми просимо вас надавати доступ фахівцям ДТЕК Дніпровські електромережі до лічильників усередині помешкань. Інакше ми не зможемо надати правильні дані постачальнику для коректних нарахувань за світло.

Ви можете легко відрізнити фахівців ДТЕК Дніпровські електромережі від підозрілих незнайомців – контролери завжди мають при собі посвідчення співробітника компанії. Ще одна ознака – фахівці оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг і не приймають плату від клієнтів за надані послуги.

Аудіоверсія:

Прес-служба СМР - 04.03.2024.

Українська
Англійська