Logo

Telegram
Facebook

Чому важливо перевіряти адресу та особовий рахунок при оплаті за електроенергію?


YASNO прагне, аби клієнти не витрачали свій час на оформлення заяв для пошуку коштів, помилково сплачених на інший рахунок. Тому закликає перевіряти адресу та особовий рахунок при оплаті за спожиту електроенергію. Яких ще незручностей дозволить уникнути додаткова перевірка, зазначеної для оплати інформації, розповідає YASNO.

Помилки при оплаті за спожиту електроенергію виникають у 5% клієнтів YASNO. Найчастіше вони трапляються при оплаті:

  • через мобільні додатки або сайти банків та платіжних систем

Якщо клієнт, наприклад, часто переїжджає (орендує житло) або сплачує за декількома особовими рахунками, він щоразу вводить номер особового рахунку. В такому випадку, автоматично може підтягнутися попередня інформація і кошти можуть бути зараховані на сторонній рахунок. Або при оплаті через новий сервіс, яким не користувались раніше, коли необхідно ввести всю інформацію про отримувача коштів та платника.

Тому, щоб уникнути такої помилки, необхідно обов’язково перевірити адресу та номер особового рахунка. Це займе менше хвилини, але зекономить значно більше часу.

  • у відділеннях пошти чи банків

Заповнюючи поля квитанції можна помилитись і вказати, наприклад, не ту цифру або цифри не у правильній послідовності. Тому після оформлення квитанції, варто виділити всього декілька секунд і звірити вказану інформацію.

При помилці клієнт має витрачати додатково свій час, щоб розібратись куди були зараховані кошти і чи можна їх повернути або перевести на свій особовий рахунок. Для цього необхідно звернутись в YASNO. Можна завітати до енергоофісів або скористатись онлайн-сервісами YASNO. Для пошуку коштів необхідно написати заяву і надати копію квитанції.

Зменшити ймовірність помилок при оплаті за електроенергію можна, якщо користуватись Особистим кабінетом YASNO. Особовий рахунок клієнт вводить лише один раз – при реєстрації. Ще одна перевага Особистого кабінету – це можливість додати одразу 5 особових рахунків, якщо є потреба сплачувати ще за когось. А також в Особистому кабінеті можна контролювати власне споживання, сплачувати за електроенергію без комісії у зручний час, не чекаючи листоношу з паперовим рахунком.


adm. - 03.08.2022.

Українська
Англійська