Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у липні 2018 року було розглянуто 123 звернення. З них письмових – 64, за допомогою телефону – 5, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 27 громадянина.
Через органи влади вищого рівня надійшло 27 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 13, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 10, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 3, від виконавчого комітету Раївської сільської ради – 1.
Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 18 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 6 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 53 заявника, знаходяться на розгляді 46 звернень.
У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від * про відсипку дороги та 1 від * стосовно не виконання ремонту каналізаційного водовідведення.
Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:
За ознакою надходження: первинні – 118; повторні – 2; неодноразові – 3, дублетне – 0.
За формою надходження: на особистому прийомі – 27; поштою – 64, через органи влади – 27; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 5.
За видами: заяви – 123; скарги – 0.
За статтю авторів звернень: жіноча – 89; чоловіча – 31; анонім – 3;
За типом: листи – 95; усне – 28; електронне – 0.
За суб′єктом: індивідуальні – 109; колективні – 11; анонім – 3.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 48 громадян пільгових категорій: 28 пенсіонерів, 5 учасників антитерористичної операції, 2 ветерани праці, 1 особа з інвалідністю I групи, 6 осіб з інвалідністю ІІ групи, 4 багатодітних сім’ї, 1 учасник війни, 1 учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС. Від інших категорій громадян надійшло 4 звернення, 71 звернення надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.
Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (23), соціальний захист (15), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (15), житлова політика (17), містобудування та архітектура (10), земельні відносини, аграрна політика (10), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (8), діяльність органів місцевого самоврядування (5), екологія та природні ресурси (7), охорона здоров’я (1), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1), праця і заробітна плата (1), діяльність підприємств та установ (1), інше (8).
Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 27 громадян. В ході прийому порушувались питання надання житла на території міста, поривів водопровідної мережі, зміни місця розташування баку для збору побутових відходів, капітального ремонту покрівлі, обладнання окремої каналізаційної системи, надання матеріальної допомоги на лікування, видалення аварійного дерева, надання допомоги у поновленні документів на будинок, тощо.
Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.
Прес-служба СМР - 10.08.2018.