Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за серпень 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у серпні 2019 року було розглянуто 110 звернень. З них письмових – 67, за допомогою телефону – 2, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 16 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 24 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 21, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 2, від Дніпропетровської обласної ради – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 30 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, роз’яснення отримав 61 заявник, знаходяться на розгляді 17 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 1 повторне звернення * стосовно дозакріплення земельної ділянки на вул. Дружби, 2/3 до земельної ділянки заявниці.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 107; повторні – 1; неодноразові – 2, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 16; поштою – 67, через органи влади – 24; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 2.

За видами: заяви – 110; скарги – 0; пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 71; чоловіча – 39; анонім – 0.

За типом: листи – 88; усне – 22; електронне –0.

За суб′єктом: індивідуальні - 100, колективні – 10; анонім – 0.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернувся 41 громадяни пільгової категорії: 17 пенсіонерів, 7 учасників антитерористичної операції, 4 багатодітних сім’ї ,1 інвалід І групи, 2 інваліда ІІ групи, 1 інвалід ІIІ групи, 1 дитина війни, 2 інваліда війни, 2 учасника війни, 1 учасник бойових дій, 2 ветерана праці, 1 одинока мати. Від інших категорій громадян надійшло 3 звернення, 66 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (27), соціальний захист (19), аграрна політика і земельні відносини (16), житлова політика (7), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (6), охорона здоров’я (6), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (5), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (6), екологія та природні ресурси (3), містобудування та архітектура (3), праця і заробітна плата (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (2), транспорт і зв'язок (1), діяльність підприємств та установ (1), діяльність органів місцевого самоврядування (1), інше (5).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» на яких побувало 16 громадян. В ході прийому порушувались питання отримання житла на території міста, виділення земельної ділянки, ремонту покрівлі, прибирання території контейнерних майданчиків, санітарної обрізки дерев, надання методичної допомоги в створенні об’єднання співвласників багатоквартирного будинку тощо.


виконком - 06.09.2019.

Українська
Англійська