Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за лютий 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у лютому 2019 року було розглянуто 97 звернень. З них письмових – 56, за допомогою телефону – 1, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 12 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 27 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 18, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 7, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 29 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 5 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримав 31 заявник, знаходяться на розгляді 32 звернення.

У звітному періоді зареєстровано 1 повторне звернення від * з приводу ремонту покрівлі та перерахунку плати за квартиру.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 95; повторні – 1; неодноразові – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 12; поштою – 56, через органи влади – 27; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 1.

За видами: заяви – 94; скарги – 2; пропозиції – 1.

За статтю авторів звернень: жіноча – 57; чоловіча – 39; анонім – 1.

За типом: листи – 86; усне – 10; електронне –1.

За суб′єктом: індивідуальні –91; колективні – 5; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 42 громадянина пільгових категорій: 17 пенсіонерів, 7 учасників бойових дій, 5 учасників антитерористичної операції, 3 ветерана праці, 1 інвалід І групи, 1 інвалід ІІ групи, 1 інвалід ІІІ групи, 1 дитина війни, 3 одиноких матері, 1 багатодітна сім’я, 1 учасник війни, 1 дитина. 55 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (19), соціальний захист (17), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (16), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (13), житлова політика (6), земельні відносини, аграрна політика (4), охорона здоров’я (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (2), містобудування та архітектура (2), екологія та природні ресурси (2), діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини (1), культура та культурна спадщина, туризм (1), охорона праці та промислова безпека (1), інше (9).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 12 громадян. В ході прийому порушувались питання сприяння у призначенні житлової субсидії, збільшення розміру житлової субсидії, виділення земельної ділянки сільськогосподарського призначення, капітального ремонту покрівлі, надання дозволу на торгівлю квітами до Міжнародного жіночого дня 8 Березня, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.


виконком - 11.03.2019.

Українська
Англійська