Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за листопад 2018 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у листопаді 2018 року було розглянуто 118 звернень. З них письмових – 75, за допомогою телефону – 4, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 18 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 21 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 14, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 4, від народного депутата Яроша Д.А.– 1, від Прокуратури Дніпропетровської області – 1, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 29 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 1 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримав 41 заявник, знаходяться на розгляді 47 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 3 повторних звернень: 1 - від Шевцової Олександри Корніївни стосовно прочистки вентиляційних каналів; 1 - від Безручко Алли Володимирівни про отримання пільгового рецепту на ліки; 1 - від Крамарчук Юлії Анатоліївни щодо сприяння у терміновому створенні комісії для виявлення причин протікання води до квартири.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 112; повторні – 3; неодноразові – 2, дублетне – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 18; поштою – 75, через органи влади – 21; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; передано через уповноважену особу – 0, за допомогою телефонного зв'язку – 4.

За видами: заяви – 116; скарги – 2, пропозиції - 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 74; чоловіча – 42; анонім – 2;

За типом: листи – 96; усне – 22; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 110; колективні – 6; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 49 громадян пільгових категорій: 29 пенсіонерів, 5 дітей війни, 4 учасника антитерористичної операції, 3 учасника війни, 1 особа з інвалідністю І групи, 3 особи з інвалідністю ІІ групи, 2 особи з інвалідністю ІІI групи, 1 ветеран праці, 1 одинока мати. Від інших категорій громадян надійшло 4 звернення, 65 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (19), соціальний захист (25), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (14), житлова політика (13), містобудування та архітектура (7), аграрна політика і земельні відносини (6), охорона здоров’я (5), екологія та природні ресурси (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (3), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (3), діяльність підприємств та установ (2), транспорт і зв'язок (2), молодь фізична культура і спорт (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), фінансова, податкова, митна політика (1), охорона праці та промислова безпека (1), культура та культурна спадщина, туризм (1), інше (9).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 18 громадян. В ході прийому порушувались питання капітального ремонту покрівлі, розірвання договору оренди земельної ділянки, надання житла на території міста, видалення та обрізки дерев, прочистки вентиляційних каналів, отримання пільгового рецепту на ліки, забезпечення дошкільних навчальних закладів продуктами харчування, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.


виконком - 07.12.2018.

Українська
Англійська