Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за липень 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у липні 2019 року було розглянуто 107 звернень. З них письмових – 60, за допомогою телефону – 3, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 19 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 25 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 19, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 3, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації - 2, від Синельниківської місцевої прокуратури – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 16 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 5 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 53 заявника, знаходяться на розгляді 33 звернення.

У звітному періоді зареєстровано 3 повторних звернення: 2 щодо ремонту прибудинкових доріг, 1 стосовно надання житла на території міста.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 102; повторні – 3; неодноразові – 2, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 19; поштою – 60, через органи влади – 25; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 3.

За видами: заяви – 102; скарги – 4; пропозиції – 1.

За статтю авторів звернень: жіноча – 69; чоловіча – 38; анонім – 0.

За типом: листи – 92; усне – 14; електронне –1.

За суб′єктом: індивідуальні – 96, колективні – 11; анонім – 0.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 38 громадян пільгових категорій: 19 пенсіонерів, 5 учасників антитерористичної операції, 3 інваліда ІІ групи, 2 інваліда ІIІ групи, 3 дитини війни, 2 учасника війни, 1 учасник бойових дій, 2 одиноких матері, 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 2 звернення, 67 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (30), житлова політика (6), соціальний захист (9), земельні відносини, аграрна політика (7), праця і заробітна плата (9), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2), екологія та природні ресурси (4), містобудування та архітектура (3), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (11), охорона здоров’я (8), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), оформлення права власності на нерухоме майно (6), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), культура та культурна спадщина, туризм (1), промислова політика (1), інше (4).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 19 громадян. В ході прийому порушувались питання ремонту покрівлі, ремонту прибудинкової дороги, надання допомоги в оформленні документів на багатоквартирний будинок, виділення земельної ділянки, надання матеріальної допомоги на лікування, отримання житла на території міста, тощо.


виконком - 05.08.2019.

Українська
Англійська