Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за грудень 2018 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у грудні 2018 року було розглянуто 79 звернень. З них письмових – 51, за допомогою телефону – 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 9 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 18 звернень, а саме: від державної установи «Урядовий контактний центр» – 11, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 5, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1, від Дніпропетровської обласної ради – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 26 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 4 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримав 31 заявник, знаходяться на розгляді 18 звернень.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 79; повторні – 0; неодноразові – 0, дублетні – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 9; поштою – 51, через органи влади – 18; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; передано через уповноважену особу – 0, за допомогою телефонного зв'язку – 1.

За видами: заяви – 178; скарги – 1, пропозиції - 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 44; чоловіча – 34; анонім – 1;

За типом: листи – 66; усне – 13; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 75; колективні – 3; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 27 громадян пільгових категорій: 16 пенсіонерів, 3 учасника бойових дій, 2 учасника антитерористичної операції, 1 учасник війни, 1 інвалід війни, 1 особа з інвалідністю ІІ групи, 1 дитина війни, 1 ветеран праці, 1 одинока мати. Від інших категорій громадян надійшло 2 звернення, 50 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: соціальний захист (16), житлова політика (16), комунальне господарство (11), аграрна політика і земельні відносини (5), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (4), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (4), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (3), охорона здоров’я (3), праця і заробітна плата (2), культура та культурна спадщина, туризм (2), діяльність органів місцевого самоврядування (2), оформлення права власності на нерухоме майно (1), державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій (1), фінансова, податкова, митна політика (1), інше (4).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1», на яких побувало 9 громадян. В ході прийому порушувались питання надання житла на території міста, виділення земельної ділянки під забудову гаража, ремонту каналізаційної системи, надання матеріальної допомоги на лікування, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.


виконком - 04.01.2019.

Українська
Англійська