Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за червень 2021 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у червні 2021 року було розглянуто 150 звернень. З них письмових – 100, за допомогою телефону – 7, через засоби масової інформації –1, на особистому прийомі міського голови – 6, від інших органів, установ, організацій – 1.

Через органи влади надійшло 35 звернень: від державної установи «Урядовий контактний центр» – 22, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 11, від Уповноважено Президента України з прав дитини – 1, від 48 державної пожежно-рятувальної частини 10 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 51 зверненню громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 43 заявника, знаходиться на розгляді 54 звернення.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 140, повторні – 7; дублетне - 1, неодноразові – 2.

За формою надходження: на особистому прийомі – 6; поштою – 100, через органи влади – 35; ч/з засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 7.

За видами: заяви – 142; скарги – 6, пропозиції – 2.

За статтю авторів звернень: жіноча – 98, чоловіча – 49, анонім – 3;

За типом: листи – 137; усне – 11; електронне – 2.

За суб′єктом: індивідуальні – 126; колективні – 21; анонім – 3.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 38 громадян пільгових категорій: 18 пенсіонерів, 7 учасників АТО, 3 особи з інвалідністю в наслідок війни, 2 особи з інвалідністю ІІІ групи, 4 багатодітних сім’ї, 2 ветерана праці, 1 дитина війни, 1 учасник бойових дій. Від інших категорій громадян надійшло 2 звернення, 110 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (58), соціальний захист (14), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (13), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (13), земельні відносини, аграрна політика (8), житлова політика (6), містобудування та архітектура (6), екологія та природні ресурси (6), праця і заробітна плата (5), охорона здоров’я (5), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (4),оформлення права власності на нерухоме майно (3), діяльність місцевих органів виконавчої влади (3), транспорт і зв'язок (2), фінансова, податкова, митна політика (1), інше (3).


виконком - 12.07.2021.