Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за червень 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у червні 2019 року було розглянуто 116 звернень. З них письмових – 80, за допомогою телефону – 5, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 10 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 20 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 19, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 36 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 4 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 43 заявника, знаходяться на розгляді 33 звернення.

У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від * щодо некоректної поведінки медичного працівника, 1 від * стосовно отримання житла на території міста.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 113; повторні – 2; неодноразові – 1, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 10; поштою – 80, через органи влади – 20; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 5.

За видами: заяви – 112; скарги – 4; пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 78; чоловіча – 38; анонім – 0.

За типом: листи – 105; усне – 6; електронне –5.

За суб′єктом: індивідуальні – 105, колективні – 11; анонім – 0.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 29 громадян пільгових категорій: 19 пенсіонерів, 3 учасника антитерористичної операції, 1 член сім"ї загиблого учасника АТО, 1 інвалід ІІ групи, 1 ветеран праці, 1 дитина війни, 1 учасник бойових дій, 1 одинока мати. 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 6 звернення, 81 звернення надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (27), житлова політика (16), соціальний захист (11), земельні відносини, аграрна політика (10), праця і заробітна плата (10), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (8), екологія та природні ресурси (6), містобудування та архітектура (5), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (4), охорона здоров’я (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (3), діяльність органів місцевого самоврядування (1), діяльність підприємств та установ (1), інше (8).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 1 особистий прийом в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 10 громадян. В ході прийому порушувались питання отримання житла на території міста, ремонту зливової системи покрівлі, капітального ремонту покрівлі, виділення земельної ділянки, відсутності послуги водопостачання на кладовищі, виплати житлової субсидії, тощо.


виконком - 03.07.2019.

Українська
Англійська