Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за березень 2020 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у березні 2020 року було розглянуто 106 звернень. З них письмових – 52, за допомогою телефону – 11, через засоби масової інформації - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 2 громадянина.

Через органи влади вищого рівня надійшло 40 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 18, від державної установи «Урядовий контактний центр» – 20, від 48 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області – 1, від Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області - 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 34 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 1 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 35 заявників, знаходяться на розгляді 36 звернень.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 105, повторні – 0; дублетне -1, неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 2; поштою – 52, через органи влади – 40; ч/з засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 11.

За видами: заяви – 101; скарги – 5.

За статтю авторів звернень: жіноча – 66; чоловіча – 38; анонім – 2;

За типом: листи – 89; усне – 13; електронне – 2.

За суб′єктом: індивідуальні – 103; колективні – 1; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 33 громадянина пільгових категорій: 17 пенсіонерів, 1 одинока матір, 3 особи з інвалідністю ІІ групи, 8 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 2 ветерана праці, 2 багатодітні сім’ї. 73 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (18), соціальний захист (18), житлова політика (10), охорона здоров’я (9), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (7), праця і заробітна плата (6), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (6), діяльність підприємств та установ (5), земельні відносини, аграрна політика (3), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (4), екологія та природні ресурси (4), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), містобудування та архітектура (3), транспорт і зв'язок (3), діяльність місцевих органів виконавчої влади (2), інше (7).

02.03.2020 міським головою проведено особистий прийоми громадян в приміщенні міської ради на якому побувало 2 громадянина.


виконком - 02.04.2020.

Українська
Англійська