Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за квітень 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у квітні 2019 року було розглянуто 118 звернень. З них письмових – 67, за допомогою телефону – 1, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 7 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 42 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 34, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 6, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 2.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 33 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 45 заявників, знаходяться на розгляді 38 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 1 повторне звернення від Есаулової Нелі Кіндратівни щодо капітального ремонту покрівлі.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 115; повторні – 1; неодноразові – 2.

За формою надходження: на особистому прийомі – 7; поштою – 67, через органи влади – 42; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 1.

За видами: заяви – 115; скарги – 3; пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 73; чоловіча – 44; анонім – 1.

За типом: листи – 110; усне – 7; електронне –1.

За суб′єктом: індивідуальні – 110, колективні – 7; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 34 громадянина пільгових категорій: 23 пенсіонери, 1 учасник антитерористичної операції, 2 члена сім"ї загиблого учасника АТО, 2 інваліда ІІI групи, 2 учасника бойових дій, 1 ветеран праці, 2 дитини війни, 1 інвалід війни. Від інших категорій громадян надійшло 5 звернень, 82 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (29), соціальний захист (9), житлова політика (17), земельні відносини, аграрна політика (7), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (7), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (8), праця і заробітна плата (8), охорона здоров’я (7), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (3), діяльність підприємств та установ (3), культура та культурна спадщина, туризм (2), екологія та природні ресурси (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність(1), інше (15).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» на яких побувало 7 громадян. В ході прийому порушувались питання надання житла на території міста, капітального ремонту покрівлі, надання матеріальної допомоги на лікування, надання послуги по виносу сміття соціальним працівником, тощо.


виконком - 03.05.2019.

Українська
Англійська