Logo

Telegram
Facebook

Про результати роботи УДКСУ у м.Синельниковому за 2016 рік


Звіт Управління Державної казначейської служби України у м.Синельниковому Дніпропетровської області щодо проведеної роботи за 2016 рік по контролю за надходженням та використанням коштів Державного та місцевого бюджетів.

За поліпшенням стану надходжень коштів до зведеного бюджету м.Синельникового протягом 2016 року слідкувала тимчасова комісія по погашенню недоїмки, яка створена Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради, до складу якої входять представники міського фінансового управління Синельниківської міської ради, УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області. На засіданнях комісії розглядались питання фінансового стану підприємств-боржників міста та виносились конкретні пропозиції для зменшення недоїмки в цілому по місту. По підприємствах та організаціях, які мають велику недоїмку податковими органами спільно з учасниками комісії вирішується питання погашення податкового боргу за розробленим планом-графіком погашення недоїмки. Реалізації майна боржників, що перебувало у податковій заставі за 2016 рік не відбувалось.

Для зарахування доходів державного та місцевих бюджетів за 2016 ріку на ім'я управління відкрито 456 доходних рахунків.

За 2016 рік визначилась тенденція значного зменшення надходжень доходів до державного бюджету від платників міста Синельникового, цільових фондів у порівнянні з аналогічними періодами 2014 та 2015 років. Так, у порівнянні з 2014 роком одержано менше доходів до державного бюджету на суму 253612,3 тис. грн. А в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року зменшились надходження на суму - 271784,1тис. грн. Надходження (без врахування власних надходжень бюджетних установ) за останні три роки склали:

- 2016 рік – 68359,5 тис.грн;

- 2015 рік – 340143,6 тис.грн;

- 2014 рік – 321971,8 тис.грн.

Зменшились надходження до Державного бюджету таких податків, як податок на прибуток приватних підприємств, акцизні збори: із вироблених в Україні товарів та із ввезених на територію України товарів. Платник даних податків - ТОВ «Атлантіс» був переведений та поставлений на облік до Спеціалізованої Державної податкової інспекції Великих платників податків м. Дніпро. Такий податок, як збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, нарахований до 1 січня 2015 року, перестав надходити до бюджету взагалі, згідно діючого законодавства, натомість має місце повернення та перекид помилково або надміру сплачених коштів за минулі періоди. Протягом 2016 року відшкодування ПДВ платникам м.Синельникове не проводилося.

На відміну від державного бюджету по м.Синельниковому, за останні три роки збільшились надходження до місцевих бюджетів. Так, у порівнянні з аналогічними періодами минулих років: 2014 року на 112449,9 тис. грн., та 2015 року на суму 63903,4 тис. грн.

Надходження за останні три роки (без врахування власних надходжень бюджетних установ) склали:

- 2016 рік – 204910,5 тис. грн.

- 2015 рік – 141007,1 тис. грн.

- 2014 рік – 92460,6 тис. грн.;

Збільшились надходження до місцевих бюджетів за рахунок: податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку з фізичних та юридичних осіб, земельного податку з юридичних осіб, орендної плати з юридичних осіб та різних субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на визначені цілі.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 04.12.2013 року №760/1031 „ Про затвердження Порядку взаємодії органів Міністерства доходів і зборів України та органів Державної казначейської служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями», щоденно засобами електронного зв¢язку та на паперових носіях вся інформація, яка передбачена чинним законодавством, надсилається Синельниківському відділенню Дніпропетровської ОДПІ та міського фінансового управління. Також виписки надаються до Фонду Соціального страхування, міському управлінню Пенсійного фонду, міськрайцентру зайнятості населення, виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності, Синельниківському місьрайонному Суду та іншим установам та організаціям.

УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області аналізується стан сплати загальнодержавних податків, стан недоїмки до Державного бюджету та приймаються рішення про повернення коштів помилково або надмірно зарахованих до державного та місцевих бюджетів. Для складання платіжних доручень за висновками Синельниківського відділення Дніпропетровської ОДПІ, Поданням органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету та на виконання Ухвал Суду про повернення коштів управлінням використовується в роботі програмне забезпечення. Керуючись наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 року № 1146 «Про затвердження Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов´язань» та відповідно до: 1) Порядку повернення коштів помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом МФУ від 03.09.2013 року №787 (зі змінами, затвердженими наказами МФУ: від 23.02.2015 №202 та від 05.01.2016 №1 «Про затвердження Змін до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів»); 2) Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення обліку податків, зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» від 16.02.2011р. №106 зі змінами за 2016 року,; 3) Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015р. №666 зі змінами; 4) Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845 зі змінами, управлінням протягом 2016 року було набрано та виконано: 85 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів держбюджету, в тому числі : 51- повернення судового збору по Ухвалам Суду та 1 – стягнення коштів судового збору згідно Виконавчого листа Суду та 229 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів місцевих бюджетів.

Щомісячно проводиться звірка з Синельниківським відділенням Дніпропетровської ОДПІ ГУ ДФСУ у Дніпропетровській області з надходжень до державного та місцевих бюджетів та надходжень страхових коштів про що складаються Акти звірок. Також проводиться щоквартальна звірка між управлінням казначейства та управлінням Пенсійного фонду України в м.Синельниковому та Синельниківському районі з надходжень від податкових ставок про що складається Акт звірки.

Видатки бюджетних установ за 12 місяців 2016 року здійснювалися відповідно до кошторисів доходів та видатків по державному та місцевому бюджетах на 2016р. з врахуванням змін та доповнень до них.

На виконання наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів” від 23.08.2012р. №938, наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за витратами” №1407 від 24.12.2012р. та Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. N 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з метою ефективного та цільового використання бюджетних коштів при оплаті рахунків велика увага приділяється попередньому контролю за їх витрачанням. Перевіряються залишки коштів на реєстраційних рахунках по КЕКВ, передбачені у кошторисах за відповідними напрямками видатків, фінансування видатків, наведених в платіжних дорученнях, кодах бюджетної класифікації. Оплата рахунків проводиться за фактично надані послуги, виконані роботи, отримані матеріальні цінності та при наявності відповідних документів, які це підтверджують, і при умові забезпечення 100 відсоткової проплати соціально захищених статей видатків.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. №309 “Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України”, при реєстрації бюджетних зобов´язань з виконання державного бюджету на протязі 12 місяців 2016 року попереджень не було, при реєстрації бюджетних зобов´язань з виконання місцевого бюджету за 12 місяців 2016 року – 15 попереджень на суму 356,6тис.грн. ( недотримання вимог щодо оформлення підтвердних документів). При реєстрації фінансових зобов’язань з виконання державного бюджету за 12 місяців 2016 року – попереджень не було. При реєстрації фінансових зобов´язань з виконання місцевого бюджету за 12 місяців 2016 року - 1 попередження на суму 1,9 тис.грн..

За 2016 рік всього надійшло міжбюджетних трансфертів (субвенцій та дотацій) з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 115 174 658,62 грн. з них:

- Стабілізаційна дотація – 973 100,00грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям - 36 752 119,31 грн. Витрачено в повному обсязі;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло - , водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд ) – 48 528 910,46 грн.. Витрачено в повному обсязі ;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 340 750,40 грн. Витрачено в повному обсязі;

- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 25 710 700,00 грн. Витрачено – 26 135 048,37 грн. Залишок на кінець звітного періоду на рахунках місцевих бюджетів 260 499,52 грн. Залишок на кінець звітного періоду на рахунках бюджетних установ 0,00 грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам - 1 013 578,45 грн. Витрачена в повному обсязі.

За 2016 рік позичка на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду місцевого бюджету не надавалася. Заборгованість станом на 01 січня 2017 року за короткотерміновою позичкою відсутня, за середньостроковою позичкою заборгованість становить 6 266 280,24 грн.

За 9 місяців 2016 року за спеціальним фондом кошти місцевого бюджету на депозитному рахунку в інших банках не обліковувалися.

Станом на 01 січня 2017 року по загальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість склала 29 020 946,02 грн. з них прострочена в сумі 14 826 108,75 грн. та заборгованість термін якої не настав в сумі 14 194 837,27 грн. Прострочена заборгованість виникла з причини недостатності надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на оплату пільг та субсидій.

Станом на 01 січня 2017 року по спеціальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість відсутня.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014р. №65 „Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету” із змінами та на виконання Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22.02.2016р. №Р-70/0/3-16 „Про затвердження плану заходів на 2016 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни” та постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2016р. №102 „Про внесення змін до постанови КМУ від 04.04.2001року №332 ”Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. №151 Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат” Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області здійснює контроль за правильністю і ефективністю витрачання коштів державного, обласного та місцевого бюджетів.

Фінансування витрат, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, здійснюється через рахунки Управління праці та соцзахисту населення Синельниківської міської ради. Виплата пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС, адресна допомога внутрішньо переміщеним особам, матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, заходи з реабілітації учасників АТО здійснюється персоніфіковано Управлінням праці та соцзахисту населення згідно розрахунків установ, організацій та підприємств через реєстраційні рахунки, відкриті в нашому управлінні за балансовим рахунком № 3521.

За 2016 рік видатки, пов’язані з одноразовими виплатами жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми, за КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» склали 12745,50 грн. по КЕКВ 2730 "Інші виплати населенню”.

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року та на 01.01.2017 року по КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» відсутня.

За 2016 рік видатки, пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС, за КПКВ 2501200 „Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” склали 103344,22 грн.,а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” – 16731,22 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 86613,00 грн.

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року становить 2620,77 грн. , а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” – 567,62 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 2053,15 грн.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2017 року по КПКВ 2501200 „Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” становить 10410,79 грн. , а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” – 100,00 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 10310,79 грн.

За 2016 рік видатки, пов’язані з наданням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” склали 2 077 991,76 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року та на 01.01.2017 року по КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” відсутня.

За 2016 рік видатки, пов’язані з виплатою матеріальної допомоги військовослужбовцям ,звільненими з військової строкової служби, за КПКВ 2501570 ,, Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям ,звільненими з військової строкової служби ” склали 16617,17 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року відсутня, а станом 01.01.2017 року по КПКВ 2501570 ,,Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби” становить 779,00 грн. за КЕКВ 2730 „Інші виплати населенню”.

За 2016 рік видатки, пов’язані з заходами із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, за КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» склали 33560,00 грн. за КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних(регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку».

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року та на 01.01.2017 року по КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» відсутня.

За 2016 рік видатки, пов’язані з заходами соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів, за КПКВ 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів» склали 36000,00 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 2016 року та на 01.01.2017 року по КПКВ 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів» відсутня.

В управлінні обслуговується 20 установ, яким відкрито для обслуговування 362 рахунки, з них:

- 3 установи, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету ;

- 13 установ, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету;

- 4 інші клієнти, які не віднесені до бюджетів.

Відкриття реєстраційних рахунків установам здійснюється згідно наказу Міністерства фінансів України від 22.06.2012р. №758 „Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України” .

Установам, які утримуються за рахунок Державного бюджету та одержують кошти Державного бюджету, відкрито 36 реєстраційних рахунків:

11 реєстраційних рахунків по загальному фонду державного бюджету за балансовим рахунком № 3521;

2 рахунки за балансовим рахунком № 3525;

23 реєстраційні рахунки по спеціальному фонду за балансовими рахунками №№ 3522, 3125,

4 рахунки за балансовими рахунками № 3711, 3731.

Для здійснення видатків установ, які утримуються за рахунок місцевого бюджету, в управлінні відкрито 180 реєстраційний рахунок :

82 реєстраційних рахунків по загальному фонду по балансових рахунках №3541, 3531, 3545;

2 рахунки одержувачам бюджетних коштів по балансовому рахунку №3543;

96 реєстраційних рахунків розпорядникам бюджетних коштів по спеціальному фонду коштів по балансових рахунках № 3155, 3532, 3542, 3546;

107 рахунків за балансовим рахунком № 3142, 3152;

35 рахунки за балансовими рахунками № 3711, 3712, 3717, 3719, 3731, 3732 для здійснення видатків установ, які не віднесені до бюджетів.

Видатки на утримання управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області протягом 2016 року проводилися за КПКВ 3504010 «Керівництво та управління у сфері казначейського обслуговування». По загальному фонду кошторисом видатків передбачені асигнування на 2016 рік по КПКВ 3504010 в сумі 612029,00 грн., профінансовано за 2016 рік – 611962,21 грн. Витрати установи проводилися в межах кошторису. Касові видатки проведені в сумі надходження коштів.

В звіті по спеціальному фонду (Ф 4-1д) відображено залишок на початок року 0,85 грн. – це кошти, що надійшли за оренду приміщення в минулому році. Протягом 2016 року надійшло за оренду приміщення 8644,41 грн. Касові видатки проведені в сумі 8635,01 грн. Залишок коштів на звітну дату (на 01.01.2017р.) становить 10,25 грн.

Дебіторська заборгованість по ЗФ по КПКВ 3504010 станом на 01.01.2017 року відсутня.

Кредиторська заборгованість по ЗФ по КПКВ 3504010 станом на 01.01.2017 року відсутня.

Дебіторська та кредиторська заборгованість по СФ по КПКВ 3504010 станом на 01.01.2017 року відсутні.

На позабалансовому рахунку 02 «Активи на відповідальному зберіганні» обліковується обладнання (модем) ВАТ «Укртелеком» в сумі 2 257,94 грн. та 2 системні блоки Виконавчого комітету Синельниківської міської ради в сумі 14400,00 грн.

На позабалансовому рахунку 08 «Бланки документів суворої звітності» обліковується чекова книжка в сумі 6,00 грн.

Протягом звітного періоду бартерні операції не проводились. Рахунків відкритих в комерційних банках немає.

За 2016 рік в управлінні зареєстровано вхідної кореспонденції - 2715, вихідної - 10 032, з них : 287 на паперових носіях, внутрішньої -56. Використано протягом 2016 року 287 бланків суворої звітності.

Щомісячно, протягом 2016 року, надається інформація про стан претензійно-позовної роботи в управлінні та надається контроль про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або з бюджетних установ з додаванням сканованих копій виконавчих документів, на підставі яких здійснено стягнення коштів: cтаном на 01.01.2016року в управлінні обліковувався залишок нестягнутих у 2015році коштів на суму 236982,88грн. на виконання виконавчого листа Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області по справі №191/2053/14-а, як сума для безспірного списання коштів з рахунку Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради КФК170302 на користь ДП „Придніпровська залізниця” збитків за пільгове перевезення пасажирів м.Синельникового за 2013рік. З причини відсутності фінансування з державного бюджету коштів на пільги перевезення залізничним транспортом в бюджеті України на 2016рік та відсутністю інших джерел фінансування виконавчий лист Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області по справі №191/2053/14-а передано на виконання Закону України „Про гарантії держави виконання судових рішень до ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області та станом на 01.10.2016р обліковується в Єдиному реєстрі виконання судових рішень за соціальними виплатами на суму 236982,88грн за № 10758.

20.09.2016року на виконання безспірного стягнення з рахунку головного розпорядника коштів міського бюджету Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради казначейською службою отримано виконавчий лист Синельниківського міськрайсуду по справі №191/1652/15-а на відшкодування збитків за пільгове перевезення залізницею населення міста Синельникове за 2014рік на суму 77283,02грн. З причини відсутності фінансування з державного бюджету коштів на пільги перевезення залізничним транспортом в бюджеті України на 2016рік та відсутністю інших джерел фінансування виконавчий лист Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області по справі №191/1652/15-а передано на виконання Закону України „Про гарантії держави виконання судових рішень до ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області та станом на 01.10.2016р обліковується в Єдиному реєстрі виконання судових рішень за соціальними виплатами на суму 77283,02грн за № 10825.

Протягом 2016року управлінням було стягнуто: виконавчий збір з Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради згідно постанови державного виконавця про стягнення з боржника виконавчого збору від 13.11.2015року №47748963 на суму 2040грн. та витрати на проведення виконавчих дій на суму 12,72грн.;

стягнуто за спожитий природний газ на ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" : 1767388,21грн. - основний борг, 31405,44 грн. - основний борг, 642264,81 грн. - основний борг, 32190,60 грн. - основний борг, 41180,38грн. - основний борг та 39337,81грн - судовий збір з рахунків Відділу освіти Синельниківської міської ради згідно Ухвали Господарського Суду Дніпропетровської області від 18.05.2016 по Справі №904/3498/16 (Мирова Угода від 18.05.2016);

стягнуто за спожитий природний газ на ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" 308362,16 грн. - основний борг та 4962,26 грн. - судовий збір (сплачено готівкою через установу банку) з рахунків Синельниківського професійного ліцею згідно Ухвали Господарського Суду Дніпропетровської області від 26.05.2016 Справа №904/3392/16 (Мирова Угода від 26.05.2016);

стягнуто з Виконавчого комітету Синельниківської міської ради на користь Прокуратури Дніпропетровської області судовий збір в сумі 1378грн.

передано на виконання ГУДКСУ у Дніпропетровській області ЗУ Про гарантії Держави :

-документи на стягнення з УПСЗН Синельниківської міської ради на користь ПАТ Укрзалізниці збитків за пільгове перевезення залізничним транспортом за 2014рік на суму 236892,88грн, за 2015рік на суму 77283,92грн.

-документи на стягнення з ПФУ на користь фізичних осіб 2 пакети документів на суму 1682,40грн.(№9434 та №9567).

Взагалі управлінням виконано в 2016році безспірне списання коштів з рахунків розпорядників коштів у розмірі 2870522,89грн, з рахунків

бюджету в сумі 551,20 грн; передано на виконання ДКСУ за програмою 3504040 на суму 315948,30грн.

Протягом 2016 року виконано 51 Ухвала Суду по поверненню коштів судового збору на суму 44325,21грн. та 1 стягнення коштів судового збору на суму 551,20грн. згідно Виконавчого листа Суду.

Протягом 2016 року відсутні судові справи про визнання дій чи бездіяльності органів Казначейства незаконними, а також судових справ, де органи Казначейства виступали єдиним відповідачем.

Щопонеділка складаються протоколи проведених апаратних нарад в управлінні, за 2016 рік їх кількість складає –53.

Протягом 2016 року проведено 6 нарад з розпорядниками бюджетних коштів з вивчення змін до бюджетного законодавства та запровадження програмного забезпечення, а також з проблемних питань, що виникають при обслуговуванні бюджетних коштів про що складено 6 протоколів. Питання, які обговорювались на нараді: застосування в роботі бюджетних установ заходів щодо економного використання державних коштів, передбачених на їх утримання на виконання Постанови КМУ від 01.03.2014р№65 ”Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету ”із змінами; порядок проведення оцінки та безпосередньо оцінка роботи головних бухгалтерів за 2015рік згідно наказу Міністерства фінансів України від 01.12.2011року №1537; питання контрольних повноважень органів ДКСУ при реєстрації зобовязань розпорядником бюджетних коштів за договором про закупівлю товарів, послуг та робіт на виконання Закону України від 25.12.2015року№924-VIII з урахуванням вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України „ Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель” від 18.09.2014року №1106 та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2015року №1782 ”Про затвердження змін до порядку визначення предмета закупівлі”; обговорення проблемних питань, які виникають при обслуговуванні бюджетних коштів та дотримання норм бюджетного законодавства; запровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів управлінням через програмно – технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»та надання додаткових угод на СДО на 2016рік, зміни до Порядку відкриття та закриття рахунків в національній валюті в органах ДКСУвідповідно до наказу МФУ від 25.01.2016р№15(зміни до №758)-з набранням чинності з 25.01.2016року, про попередню оплату за бюджетні кошти відповідно до постанови КМУ від 23.04.2011року №117 в договорах на постачання природного газу за 2016рік та підписання договорів на послуги з розподілу природного газу та інші, проведені навчання розпорядників бюджетних коштів за матеріалами аудиту ГУДКСУ у Дніпропетровській області в УДКСУ у м.Синельниковому Дніпропетровської області роботи з клієнтами за 2013-2016роки та усунення вивленних порушень та недопущення їх в подальшому.

Протягом 2016 року до управління надходило 6 запитів на доступ до пубдічної інформації - звернення громадян, керівників, підприємств, організацій та установ міста, з них 4 від організацій електронною поштою та 2 від фізичної особи, на які своєчасно були надані відповіді та надані електронною поштою та на паперових носіях. Звернень на урядову ”гарячу” лінію управління не надходило.

Чисельність управління, згідно штатного розпису, складає 9 осіб. Станом на 01.01.2017 року по управлінню вакансії відсутні. За 2016 рік було звільнено два працівника управління, а саме: головного спеціаліста відділу надходжень та видатків, який обіймав тимчасову цю посаду та головного спеціаліста відділу звітності та бухгалтерського обліку. Також за 2016 рік було призначено за переведенням на рівнозначну посаду (головного спеціаліста) -1 особу та на нижчу вакантну посаду спеціаліста -1 особу.

Начальник управління О.А.Бутіна


Прес-служба СМР - 21.02.2017.