Logo

Telegram
Facebook

Коли звертатись до постачальника електроенергії, а коли до операторів системи розподілу?


Діяльність із забезпечення населення електроенергією з січня 2019 року розділена на дві функції: постачання та розподіл.

YASNO – це постачальник електроенергії та енергоефективних рішень. На Дніпропетровщині під цим іменем послуги надають «Дніпровські енергетичні послуги». YASNO отримує від операторів системи розподілу дані про обсяги спожитої електроенергії. На основі цих даних постачальник здійснює нарахування за тарифами, встановленими державою, формує рахунки і доставляє їх клієнтам.

До постачальника YASNO варто звертатись з питань:

  • розрахунків, нарахувань, заборгованості чи переплати за електроенергію, що склалися після 1.01.2019;
  • реквізитів та способів сплати за спожиту електроенергію;
  • передачі показань лічильника;
  • додаткових послуг та продуктів, що допомагають зменшити витрати на електроенергію.

За розподіл електроенергії, якість та надійність електрозабезпечення відповідають оператори системи розподілу. На Дніпропетровщині - це «ДТЕК Дніпровські електромережі», «ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», АТ «Укрзалізниця».

До свого оператора системи розподілу можна звертатись з питань:

  • відсутності електроенергії внаслідок аварії чи ремонтних робіт;
  • стабільності напруги в електромережі;
  • передачі показань лічильника – оператори системи розподілу передають їх постачальнику YASNO;
  • виконання робіт з електролічильником: заміна, технічна перевірка, опломбування, параметризація, контрольне знімання та коригування показань;
  • первинного підключення до мережі;
  • заборгованості за електроенергію, що склалась до 31.12.2018.

На сайті YASNO розміщені контакти для звернень до постачальника https://dp.yasno.com.ua/contacts та до оператора системи розподілу https://dp.yasno.com.ua/contacts-osr.


Прес-служба СМР - 04.08.2020.

Українська
Англійська