Зведений обсяг доходів міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ) становить 7208,0 тис.грн., у тому числі до загального фонду – 7208,0 тис.грн., з них надходження податків та зборів – 2531,1 тис. грн., офіційні трансферти – 4676,9 тис.грн.
За звітний період за пропозиціями головних розпорядників бюджетних коштів профінансовані видатки по загальному фонду :
- на оплату праці з нарахуванням – 2357,6 тис.грн.
- на харчування дітей та учнів – 177,6 тис.грн.
- на оплату енергоносіїв бюджетними установами – 34,0 тис.грн.
- на придбання матеріалів та оплату інших послуг з утримання установ – 153,8 тис.грн.
- на проведення спортивних та молодіжних заходів – 18,4 тис.грн.
- на благоустрій міста – 120,8 тис.грн.
- на поточний ремонт тротуарів – 23,0 тис.грн.
- на виплату матеріальної допомоги окремим категоріям громадян – 219,8 тис.грн., в тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету – 207,4 тис.грн.
- медична субвенція районному бюджету - 655,3 тис.грн.
- на державну соціальну допомогу на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом гроші ходять за дитиною” – 78,6 тис.грн.
- на державну допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям - інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 1567,7 тис.грн.
- на пільги населенню на житлово-комунальні послуги – 554,7 тис.грн.
- на пільги та субсидії населенню на придбання твердого палива та скрапленого газу – 98,0 тис.грн.
За рахунок фонду охорони природного середовища профінансовано 6,6 тис.грн. на ліквідацію несанкціонованих звалищ.
За рахунок бюджету розвитку профінансовано 338,5 тис.грн., з них на капітальний ремонт житлового фонду – 36,2 тис.грн., на капітальний ремонт тротуарів – 214,6 тис.грн., на придбання підручників – 0,6 тис.грн., капітальний ремонт ½ частки будівлі виконкому для розміщення центру надання адміністративних послуг – 16,7 тис.грн., на придбання комп’ютерної техніки – 43,8 тис.грн., на розробку проектно – кошторисної документації на реконструкцію мереж водопостачання за межу санітарної зони – 26,6 тис.грн.
Начальник міського
фінансового управління В. Г. ДУБОВЕНКО
Прес-служба СМР - 19.12.2016.