Logo

Telegram
Facebook

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ:

З 1 липня пенсії у розмірі до 10 740 грн. не оподатковуються

04.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

З 1 липня поточного року не оподатковуються суми пенсій, що не перевищують десять розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня звітного податкового року, для осіб, які втратили працездатність (у 2016 році – це 10740 гривень).

Такі зміни запроваджено у зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування пенсій». Про це розповів директор департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

«Податком на доходи фізичних осіб та військовим збором не оподатковуються суми пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону), розмір яких не перевищує у розрахунку на місяць 10740 гривень. Якщо ж громадянин отримує пенсію більшу за встановлену норму, то сума перевищення оподатковуватиметься за ставкою 18% та 1,5% відповідно», – зазначив Павло Дроняк.

При цьому, пояснив посадовець, не оподатковуватимуться також пенсії, які отримуються учасниками бойових дій, інвалідами війни та особами, на яких поширюється чинність ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Загалом від оподаткування пенсій у минулому році до відповідних бюджетів надійшло майже 1,08 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб. За 6 місяців цього року сплачено 341,1 млн. гривень.

У зв’язку з нововведеннями в ДФС до кінця року очікують надходження ПДФО від оподаткування пенсій у розмірі майже 36 млн. гривень.

ДФС оголошено конкурсний відбір на посади начальників митних постів Одеської митниці ДФС

02.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

У рамках інституційної реформи ДФС та зміни кадрового складу триває відбір кандидатів на посади начальників митних постів. Наразі зі 160 таких посад вакантними залишаються 28. Зокрема, у структурі Одеської митниці ДФС функціонують 10 митних постів, у 7 з яких посади керівників тривалий час є вакантними.

Керівництво Одеської митниці ДФС листом від 6 червня поточного року звернулося до Голови ДФС з проханням надати дозвіл на проведення конкурсу на посади начальників митних постів «Одеса-порт», «Чорноморськ», «Григорівка», «Білгород-Дністровський», «Котовськ», «Ізмаїл», «Відкритий митний простір» Одеської митниці ДФС.

За результатами розгляду листа керівництвом ДФС було прийняте схвальне рішення щодо проведення конкурсу для добору осіб, здатних професійно виконувати обов’язки за вказаними посадами. Враховуючи те, що призначення та звільнення начальників митних постів відповідно до положення про фіскальну службу належить Голові ДФС, керівництвом служби було оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» Одеської митниці ДФС, про що видано наказ від 29.06.2016.

Таке рішення було прийняте в межах наданих Голові ДФС повноважень та у відповідності до законодавства України з питань державної служби, зокрема Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.

Для прозорості та відкритості процедури відбору кандидатів відповідним наказом ДФС було створено Комісію для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби, призначення та звільнення яких відповідно до законодавства здійснюється Головою ДФС, та затверджено її склад за посадами.

Персональний склад Конкурсної комісії для проведення конкурсу на посади начальників митних постів Одеської митниці ДФС буде затверджено додатково.

До складу конкурсної комісії також можуть залучатися на конкурсній основі представники громадських об'єднань, що діють згідно із Законом України «Про громадські об'єднання», в установленому Нацдержслужбою порядку.

Порядок обрання представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державної служби затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12.04.2016 № 76, відповідно до якого рішення щодо залучення представників громадських об’єднань до складу конкурсної комісії та їх кількість приймається керівником державної служби в державному органі.

Нагадуємо, що на веб-порталі ДФС розміщено анонс про проведення конкурсного відбору кандидатів на посади митних постів Одеської митниці ДФС, в якому зазначено умови його проведення та перелік документів, які претенденти на посади мають надати для участі в конкурсі.

Голова ДФС Роман Насіров вітає податківців з професійним святом

02.07.2016

Шановні колеги!

Вітаю вас з професійним святом!

Сьогодні професія податківця набуває нового значення. Ми не лише реформуємо службу, а й змінюємо ставлення суспільства до неї, зробивши акцент на професійності кадрів та розвитку сервісної складової.

Сучасні платники податків стали обізнанішими та вимогливішими, тому і податківці мають завжди підтримувати свій професіоналізм, відповідати вимогам сьогодення та ефективно впроваджувати у свою роботу нові тенденції.

Впевнений, що потенціал кожного податківця, які сьогодні працюють в службі, їх відданість справі та принциповість дозволять нам не лише з гідністю виконувати усі завдання, які ставить перед нами держава, але й створити ефективно діючу службу, здатну задовольнити потреби платників податків.

У цей святковий день бажаю вам успіхів, прагнення до самовдосконалення, впевненості у своїх силах та натхнення.

Здоров’я, злагоди та добробуту вам та вашим родинам!

Голова ДФС Роман Насіров

У ДФС обговорили особливості функціонування українського авторинку

02.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Актуальні питання діяльності українського авторинку та шляхи його подальшого розвитку обговорювалися під час робочої зустрічі представників ДФС та Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів. Зустріч стала продовженням серії виробничих нарад фахівців служби з галузевими організаціями та підприємствами для оперативного вирішення спірних моментів, які виникають в учасників ринку, та визначення законодавчих норм, які потребують змін та доопрацювання.

У рамках напрацювання законодавчих змін до податкового та митного законодавства, над яким наразі працюють фахівці служби, під час зустрічі автоімпортери мали можливість висловити свої зауваження та пропозиції, спрямовані на покращення як функціонування авторинку, так і збільшення надходжень до бюджету.

Так, зокрема, одним з дискусійних питань стало повернення до практики використання сертифікатів відповідності стандартам при митному оформленні транспортних засобів, які ввозяться на територію України з метою вільного обігу.

Законодавчими нормами з 1 січня поточного року обов’язкову сертифікацію транспортних засобів було відмінено, і на сьогодні у митниць відповідно до вимог Митного кодексу відсутні підстави вимагати сертифікат як документ, що підтверджує дотримання встановлених законом обмежень.

У той же час згідно із Законом транспортні засоби, що ввозяться в Україну, повинні відповідати екологічними нормам не нижче рівня «ЄВРО-5», а рівень екологічних норм, якому має відповідати за конструкцією транспортний засіб, зазначається в сертифікаті відповідності, виданому згідно із законодавством України.

З метою вирішення законодавчої колізії фахівці ДФС звернулися до Кабінету Міністрів України з проханням надати доручення відповідним міністерствам щодо визначення доцільності контролю митницями сертифіката відповідності, виданого згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, та, у разі прийняття відповідного рішення, вжити заходів щодо внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів», якими передбачити подання цього документа митницям при здійсненні митного оформлення транспортних засобів відповідно до Митного кодексу.

«Наразі вже ведуться перемовини з Мініфраструктури щодо надання доступу окремим працівникам митниці, які здійснюють митне оформлення, до державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів, що дозволить митницям контролювати цей процес. Однак остаточне вирішення цієї проблеми можливе лише за умови внесення відповідних законодавчих змін», – наголосив директор департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.

Учасники зустрічі також обговорили застосування спеціальних правил оподаткування діяльності з постачання вживаних транспортних засобів, придбаних у фізичних осіб, які не є платниками податку, згідно з договорами передання права власності на ці товари, особливості захисту прав інтелектуальної власності, спірні моменти у визначенні класифікації товарів тощо.

На завершення зустрічі фахівці ДФС акцентували увагу представників асоціації на можливості доопрацювання окремих законодавчих норм та закликали до активної участі у роботі робочих груп з напрацювання змін до податкового та митного законодавства.

У червні 2016 р. державі відшкодовано 104,5 млн. грн. збитків по справі з транзиту газу

01.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Центрального офісу розслідується кримінальне провадження, зареєстроване у серпні 2015 року за ч.3 ст. 212 КК України стосовно посадових осіб одного з державних підприємств.

Встановлено, що дані посадові особи, зловживаючи службовим становищем, у 2013 році здійснили завищення тарифів на послуги з транзиту природного газу територією України.

Такі дії призвели до ухилення від сплати податку на прибуток у сумі 1,5 млрд. гривень.

За результатами вжитих заходів протягом червня 2016 року державі відшкодовано збитки на суму 104,5 млн. гривень.

На Запоріжжі вилучено металобрухту на 5,2 млн. грн.

01.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Запорізької області в ході розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України припинено злочинну діяльність групи осіб, які організували незаконний пункт прийому, зберігання та збуту металобрухту підприємствам м. Запоріжжя з використанням реквізитів фіктивних підприємств.

На підставі ухвали суду проведено 3 обшуки в офісному приміщенні, за місцями зберігання і збуту металобрухту.

В ході проведення слідчих дій з незаконного обігу вилучено 16,9 тис. доларів США готівкою, 1,5 тис. тонн металобрухту чорного металу орієнтовною вартістю 5,2 млн. гривень, 5 одиниць комп’ютерної техніки, пістолет «Safari mini», 50 набоїв для травматичної зброї, автомат МКМ-072, 4 печатки і 3 кліше підприємств, чорнові записи та документацію.

Вилученні матеріальні цінності знаходяться під охороною працівників податкової міліції.

Сергій Білан: З незаконного обігу вилучено паливно-мастильних матеріалів на 90 млн. гривень

01.07.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

У рамках спецоперацій «Акциз-2016» та «Рубіж-2016», а також слідчо-оперативних заходів підрозділами податкової міліції з незаконного обігу вилучено 5,4 тис. тонн паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 90 млн. грн. Припинено діяльність 12 незаконних виробництв ПММ. Про це заявив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан в інтерв’ю газеті «Бізнес».

«Після минулорічних масштабних заходів ми фактично перекрили канали контрабандного ввезення паливно-мастильних матеріалів. Також була ліквідована схема ухилення від сплати акцизного податку шляхом підміни підакцизного митного коду нафтопродуктів при імпорті платформату і реформату. В результаті від ввезення цієї продукції в бюджет уже надійшло близько 60 млн грн. акцизу», – зазначив Сергій Білан.

За його словами, податкова міліція сьогодні активно працює над перекриттям каналів незаконного ввезення палива малими партіями. Так, зокрема, наприкінці травня в одному з райцентрів Херсонщини під час обшуків в місцях зберігання та реалізації ПММ було вилучено бензин, дизпаливо та обладнання майже на 1 млн. гривень. Частина вилученого була ввезена незаконно, походження решти – внутрішні тіньові схеми.

Крім того, за словами Першого заступника Голови ДФС, припинено й нелегальний випуск палива, яке призначалося для реалізації через мережі заправок відомих брендів. Незаконне виробництво було виявлено у березні та листопаді минулого року.

Як з’ясувалося, паливо виготовлялося зі специфічних хімічних компонентів та без будь-яких дозволів та ліцензій. При цьому компоненти, як правило, імпортувалися або виготовлялися без сплати акцизного податку.

«Після розслідування кримінальних проваджень матеріали направили в суд для розгляду. Уже винесено обвинувальний вирок у відношенні одного з обвинувачених, йому призначено покарання у вигляді штрафу з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання для її виробництва. Решта справ ще розглядаються», – розповів Сергій Білан.

Особам, притягнутим до кримінальної відповідальності, інкримінується незаконне виробництво понад 100 т бензину високооктанових марок і зберігання понад 280 т незаконно виготовлених (з порушенням відповідних норм і стандартів) нафтопродуктів.

Для виявлення об’єктів можливого виготовлення контрафактного палива податковою міліцією також здійснюється аналіз діяльності суб’єктів, які постачають хімічні компоненти палива залізницею на станції, де немає нафтохімічних виробництв.

«Податкова міліція в 2015-2016 роках перевірила 30 таких підозрілих залізничних станцій. І це було обгрунтовано - ми припинили незаконне виробництво контрафакту в Київській, Полтавській, Рівненській, Харківській, Херсонській та Чернігівській областях», – підкреслив Сергій Білан.

Шановні колектив, випускники та студенти навчально-наукового інституту «Митна академія» Університету митної справи та фінансів!

24.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Вітаю вас із визначною подією – 20-річчям від дня заснування Академії митної служби України!

Ваш заклад займає гідну позицію серед вищих шкіл нашої держави, і цей ювілей — ще одна приємна нагода відзначити ваш високий професіоналізм та самовіддану працю.

Сьогодні Митна академія відіграє вагому роль у підготовці висококваліфікованих фахівців та вихованні молодого покоління. Багато випускників вашого інституту стали гідними працівниками державних органів та несуть почесний обов’язок захисту інтересів української держави.

У цей святковий день бажаю викладачам академії здоров'я, мудрості, щастя, добробуту та успіхів у вашій роботі, а випускникам та студентам - нових звершень та впевненості у своїх силах!

Шановні працівники і ветерани митної служби! Щиро вітаю вас із професійним святом – Днем митної служби України

24.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

З моменту свого створення митниця стала державною службою і в усі часи стояла на сторожі економічних інтересів країни. Сьогодні митниця здобула статус організації, діяльність якої спрямована не тільки на захист економічного суверенітету країни, а й на боротьбу з контрабандою зброї, наркотиків і міжнародним тероризмом.

В умовах розвитку євроінтеграційних процесів та демократизації українського суспільства митна служба є однією з найважливіших державних інституцій. Реальні кроки, зроблені митною службою в напрямку спрощення митних процедур, адаптації митного законодавства України до світових стандартів, підвищення ефективності управлінської діяльності, дають реальні результати. Сподіваємося, що реформування української митниці і надалі буде системним та цілеспрямованим.

Сердечно бажаю вам і вашим родинам здоров’я, щастя, добра, благополуччя і нових успіхів в ім’я Української держави.


Голова ДФС Роман Насіров

Шановні співвітчизники!

24.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Вітаю вас із державним святом - Днем Конституції України.

Сьогодні ми святкуємо 20-ту річницю прийняття Основного закону України, яким закріплено незалежність, територіальна цілісність та суверенітет нашої держави, права і свободи громадян України.

Від наших відповідальних дій, об’єднання сил суспільства для відстоювання державної цілісності та національної єдності залежить подальша доля нашої країни, її захист та процвітання.

Для розвитку держави та зміцнення її економіки важливе сумлінне виконання кожним її громадянином задекларованого Конституцією України обов’язку сплачувати податки і збори. Від нашої волі залежить, щоб принцип верховенства права працював у всіх сферах діяльності в нашій державі.

І ми віримо в свої сили та впевнені, що зможемо захистити свою країну і зробити її процвітаючою та заможною.

Бажаю вам у цей святковий день добра, миру та злагоди!

Голова Державної фіскальної

служби України Роман Насіров

Дві тисячі стартових пакетів, вартістю 54,5 тис. грн. не потрапили на непідконтрольні території

29.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи в районі села Новотроїцьке затримано автомобіль Skoda Superb під керуванням 33-річного громадянина України.

Встановлено, що водій намагався перемістити через лінію розмежування стартові пакети для мобільних телефонів ПрАТ «МТС України», у кількості 1100 шт. вартістю 25 грн. за 1 штуку на загальну суму 27500 грн. та стартові пакети для мобільних телефонів ТзОВ «Астеліт» (Lifecell), у кількості 900 шт. вартістю 30 грн. за 1 штуку на загальну суму 27000 грн.

Всього було виявлено стартових пакетів на загальну суму 54 500 грн.

За даним фактом складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП України.

Затримано автомобіль, який віз на непідконтрольні території побутову хімію вартістю понад 150 тис. грн.

29.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи в смт. Верхньоторецьке Ясинуватського району Донецької області затримано автомобіль під керуванням 46-річного громадянина.

Встановлено, що водій, зареєстрований приватним підприємцем, надавав послуги із перевезення вантажів через лінію розмежування до непідконтрольної території. В автомобілі виявлено засоби гігієни та побутову хімію в асортименті на загальну суму 152,7 тис. грн.

За даним фактом представником ЗММГ складено протокол ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.


Вантажним потягом намагалися перемістити грошові кошти

29.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітники спецпідрозділу «Фантом» на станції «Шипілово» Луганської області під час зупинки вантажного потягу, який прямував зі станції «Сіверськ» (підконтрольна Україні територія) до станції «Родаково» (тимчасово непідконтрольна Україні територія) здійснили перевірку отриманої раніше оперативної інформації.

За результатами проведених заходів затримано 58-річного чоловіка, який намагався потрапити до потягу для того, щоб домовитися з начальником потягу про переміщення через лінію розмежування грошових коштів: 50,0 тис.грн. (UAH) та 498,0 тис. російських рублів (RUB)

Матеріали по вищезазначеному факту за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.332-1 КК України «Порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї» спрямовано до Військової прокуратури Луганського гарнізону військової прокуратури сил АТО.

Викрито підприємство, яке ухилилося від сплати 40,6 млн. грн. ПДВ

29.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками податкової міліції Центрального офісу до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, яке зареєстроване за ч.3 ст.212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів).

Встановлено, що посадові особи підприємства, яке здійснює оптову торгівлю зерном, необробленим тютюном ухилилися від сплати ПДВ.

Дані посадові особи в період з 2015 по 2016 рр. шляхом фальсифікації бухгалтерської та податкової звітностей оформили безтоварні операції із фіктивними суб’єктами господарювання, що і призвело до ухилення від сплати ПДВ на суму 40,6 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

З БЕРЕЗНЯ ПОТОЧНОГО РОКУ ЗАТВЕРДЖЕНА НОВА ФОРМА РОЗРАХУНКОВОЇ КВИТАНЦІЇ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за №220/28350 (далі – Наказ №13), затверджено, зокрема, Положення про форму та зміст розрахункових документів (далі – Положення).

Наказ №13 набрав чинності 11.03.2016.

Пунктом 3 розділу I Положення визначено, що установлені у цьому Положенні вимоги до змісту розрахункових документів визначають обов’язкові реквізити розрахункових документів. У разі відсутності у документі хоча б одного з обов’язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не прийматиметься як розрахунковий.

Розрахункова квитанція – розрахунковий документ, бланк якого виготовлений друкарським способом, а окремі реквізити заповнюються від руки або шляхом проставлення штампа при реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) або при видачі коштів покупцеві у разі повернення товару, рекомпенсації послуги, прийняття цінностей під заставу та в інших випадках. Форма №РК-1 розрахункової квитанції наведена у додатку 3 до цього Положення (пункт 1 розділу IV Положення).

Відповідно до пункту 2 розділу IV Положення розрахункова квитанція складається з двох частин – корінця та відривної частини.

Відривна частина розрахункової квитанції повинна містити обов’язкові реквізити (пункт 3 розділу IV Положення):

- напис «РОЗРАХУНКОВА КВИТАНЦІЯ», серію (чотири літери) та номер (шість цифр), нанесені при виготовленні бланка квитанції;

- найменування СГ;

- для СГ, що не є платниками ПДВ, – податковий номер або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), перед яким друкуються великі літери «ІД»;

- для СГ, що зареєстровані як платники ‪#‎ПДВ, – індивідуальний податковий номер платника ПДВ, який надається згідно з Кодексом; перед номером друкуються великі літери «ПН»; за наявності на розрахунковій квитанції податкового номера дозволяється не вказувати податковий номер або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

- назви окремих реквізитів, які стосуються даних про товар (послугу), а саме: написи «Назва товару (послуги)», «Вартість о. в.» (вартість одиниці виміру), «ПДВ (%)», «Акцизний податок», «Вартість»;

- рядки для записування даних про товар (послугу) або про операцію виплати: назва товару (послуги, назва операції виплати), вартість одиниці виміру товару (суми коштів за однією операцією виплати), ставки акцизного податку, ставки ПДВ у відсотках, вартість товару (суми коштів за здійсненими операціями виплати);

- напис «Сума розрахунку (грн. коп.)» та загальну вартість усіх товарів (послуг), оплачених за однією розрахунковою квитанцією (загальну суму виданих коштів);

- напис «Розрахунок провів», рядок для підпису особи, яка здійснює розрахунки;

- дату (день, місяць, рік) проведення розрахунків.

Корінець розрахункової квитанції повинен містити обов’язкові реквізити (пункт 4 розділу IV Положення):

- серію та номер, які нанесені при виготовленні бланка квитанції та збігаються із серією та номером відривної частини;

- напис «Сума розрахунку (грн. коп.), всього» та загальну суму отриманих за товар або послугу (виданих покупцеві) коштів;

- напис «у тому числі за ставками ПДВ ___ %», суму коштів, отриманих за товари чи послуги, продаж яких оподатковується ПДВ за ставкою ___ %, за ставкою акцизного податку ___, суму коштів, отриманих за товари чи послуги, продаж яких оподатковується акцизним податком за ставкою ___, або суму виданих покупцеві коштів, якщо видана сума зменшує податкові зобов’язання платника ПДВ;

- рядки для записування даних про товари (послуги), а в разі реалізації в роздрібній мережі підакцизних товарів – назву товару (з додатковим зазначенням марки для палива) та його вартість;

- дату (день, місяць, рік) проведення розрахунків.

Згідно з пунктом 5 розділу IV Положення при виготовленні бланка розрахункової квитанції додатково до серії та номера можуть наноситися друкарським способом інші реквізити.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/255818.html

ОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР З 1 ПО 18 ЛИПНЯ 2016 РОКУ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідом- ляє, що

1 липня, п’ятниця,

останній день сплати:

- рентної плати за травень 2016 року за:

- користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

- користування радіочастотним ресурсом України;

- транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України;

- транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України

11 липня, понеділок,

останній день подання:

- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма №1-РС) за червень 2016 року;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма №2-РС) червень 2016 року;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма №3-РС) червень 2016 року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв в оптовій мережі (форма №1-ОА) червень 2016 року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів в оптовій мережі (форма №1-ОТ) червень 2016 року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма №1-РА) червень 2016 року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма №1-РТ) червень 2016 року

15 липня, п’ятниця,

останній день подання:

- звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за червень 2016 року (форма №ЗВР-1), якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку;

- довідки про використані розрахункові книжки за червень 2016 року.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/255820.html

ФАНТОН ЗУПИНИВ НЕЗАКОННЕ ПЕРЕМІЩЕННЯ АВТО-, ВЕЛО- ТА МОТОЗАПЧАСТИНИ НА 330 000 ГРН

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи в районі с. Верхньоторецьке Донецької області затримали транспортний засіб ГАЗ.

Під час перевірки автомобіля встановлено, що 30-річний водій в об’їзд контрольованих пунктів пропуску намагався перемістити через лінію розмежування до тимчасово-непідконтрольної території запчастини до автомобілів, до велосипедів та мотоциклів в асортименті та інші електроінструменти загальною орієнтовною вартістю 330 тис. грн.

За даним фактом представником ЗММГ складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

НАДХОДЖЕННЯ ДО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ З ПОЧАТКУ РОКУ ЗБІЛЬШИЛИСЯ МАЙЖЕ НА 1,4 МІЛЬЯРДІВ ГРИВЕНЬ

У Дніпропетровській області за п’ять місяців поточного року надходження до місцевих бюд- жетів становлять 6 мільярдів 203,5 мільйони гривень, що на 1 мільярд 399,3 мільйонів більше, ніж за відповідний період минулого року.

Так, на 883,5 мільйони гривень збільшилися надходження з податку на доходи фізичних осіб, всього їх надійшло 3 мільярди 87,9 мільйонів гривень. На 394,7 мільйонів гривень більше, ніж у минулому році, сплатили юридичні та фізичні особи земельного податку та орендної плати. Всього до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону надійшло 1 мільярд 309,9 мільйонів гривень плати за землю.

На 230,8 мільйонів гривень збільшилися надходження з єдиного податку, який сплачують суб’єкти малого підприємництва, загалом надходження становлять 555,6 мільйонів гривень.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/255822.html

ВНЕСЕНІ ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ОБЛІКУ ПЛАТНИКІВ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що набрали чинності накази Міністерства фінансів України:

- від 03.03.2016 №308 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (далі – Наказ №308) – з 15.04.2016 (опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 15.04.2016 №28);

- від 18.03.2016 № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі – Наказ №373) – з 29.04.2016 (опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 29.04.2016 №32);

- від 18.03.2016 № 375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Наказ №375) – з 10.05.2016 (опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 10.05.2016 №34).

Змінами, внесеним Наказом №308 до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відмінене присвоєння новоствореним платникам класу професійного ризику виробництва за основним видом економічної діяльності.

Наказом №375 внесені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, відповідно до яких виключені положення щодо формування та направлення органами ДФС до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма №18-ОПП).

Одночасно Наказом №373 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість приведене у відповідність до норм пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами і доповненнями та виключені процедури анулювання реєстрації платника ПДВ за наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи – підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Також Наказом №373 запроваджено такі нововведення:

1) якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;

2) оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (форма №1-ПДВ, форма №3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову у реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;

3) встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Наказами №308 та №375 для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб запроваджені нові процедури та документи (відомості) органів ДФС про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Відтепер державний реєстратор або інший суб’єкт державної реєстрації направлятиме до органів ДФС запити для отримання відомостей про наявність/відсутність заборгованості, органи ДФС у відповідь – зазначені відомості. Крім того, встановлено єдиний строк у 10 робочих днів для призначення документальної позапланової перевірки платника податків, що припиняється (закривається), як у випадках прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, так й у інших випадках.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/255814.html

ПРОЦЕНТИ ЗА КРЕДИТ ДО ВИТРАТ ПІДПРИЄМЦЯ НЕ ВКЛЮЧАЮТЬСЯ

Чи має право підприємець на загальній системі оподаткування включити до витрат проценти за користуванням кредитом і фіксовану плату за надання кредиту?

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, регулюється статтею 177 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Так, відповідно до пункту 177.2 статті 177 Кодексу об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.
Пунктом 177.4 статті 177 Кодексу визначено перелік витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування:
◈ витрати, до складу яких включається вартість сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу) продукції або товарів (надання робіт, послуг), купованих напівфабрикатів та комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат;
◈ витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами цього розділу);
◈ обов'язкові виплати, а також компенсація вартості послуг, які надаються працівникам у випадках, передбачених законодавством, внески платника податку на обов'язкове страхування життя або здоров'я працівників у випадках, передбачених законодавством;
◈ суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірах і порядку, встановлених законом;
◈ інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності (включаючи витрати на ремонт автомобіля), на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
Отже, відсотки за користування кредитом та фіксована плата за надання кредиту не включаються до витрат фізичної особи - підприємця.
ДФС у Львівській області

ПРО НАДАННЯ ПРИМІЩЕННЯ В СУБОРЕНДУ

Чи має право фізична особа підприємець, що застосовує 2 групу спрощеної системи оподаткування надавати в суборенду орендоване таким підприємцем нерухоме майно?

Згідно з п.п.291.5.3 п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи – підприємці, які надають в оренду, зокрема, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів, не можуть бути платниками єдиного податку.
Підпунктом 2 п.291.4 ст.291 ПКУ визначено, що до другої групи платників єдиного податку належать фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
- обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.
Дія п.п.2 п.291.4 ст.291 ПКУ не поширюється на фізичних осіб – підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи – підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.
Відповідно до КВЕД ДК 009:2005, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 26.12.2005 №375, діяльність, пов’язана зі здаванням в оренду власного нерухомого майна, відноситься до групи 70.20 КВЕД ДК 009:2005, яка включає здавання в суборенду житлової та нежитлової нерухомості.
При цьому з 31.12.2012 КВЕД ДК 009:2005 скасовано згідно з наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 №457 ,,Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010”.
Відповідно до КВЕД ДК 009:2010 діяльність, пов’язана із наданням в оренду власного чи орендованого нерухомого майна, відноситься до групи 68.20.
Таким чином, фізична особа – підприємець, яка здійснює діяльність, пов’язану із наданням в оренду орендованого нерухомого майна (група 68.20 КВЕД ДК 009:2010), при здаванні в суборенду нежитлового приміщення до 300 квадратних метрів, має право перебувати у другій групі платників єдиного податку.
ДФС у Львівській області

ПІЛЬГИ ПРИ ОПОДАТКУВАННІ НЕРУХОМОСТІ

Пільги зі сплати податку на нерухоме майно надаються у вигляді зменшення бази оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку. Так у 2015 році база оподаткування зменшується на:
60 кв.м. включно (для квартир/ри);
120 кв.м. включно (для житлового/вих будинку/ків);
180 кв.м. (для різних типів нерухомості, одночасного володіння квартирою/рами та будинком/ками).
Сільські, селищні, міські ради могли збільшувати граничну межу житлової нерухомості, на яку зменшується база оподаткування встановлена цим підпунктом.
Для прикладу: по м. Львову у 2015р. база оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що є у власності фізичних осіб, зменшується для квартир на 80 кв.м., для будинків – на 160 кв.м., для різнотипних об`єктів – на 200 кв.м.
Пільги надаються у межах затверджених органами місцевого самоврядування квадратних метрів і незалежно від кількості квартир чи будинків, які перебувають у власності людини. Наприклад, якщо у власності людини декілька будинків, один з яких має площу 70 кв.м., інший — 120 кв.м., то платити податок, якщо такі будинки знаходяться у м.Львові, треба з площі, що перевищує 160 кв.м., тобто за 30 кв.метрів.
Пільги із сплати податку для фізичних осіб не надаються на об’єкти оподаткування:
що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності);
якщо площа такого об’єкта (об’єктів) буде більше, ніж п’ятикратний розмір неоподаткованої площі, яку затвердять місцеві ради.
Отже, якщо власник квартири (наприклад, площею 95кв.м.) здає в оренду одну кімнату цієї квартири, він не матиме права на встановлену пільгу щодо звільнення від оподаткування площі в розмірі 80 кв.м. (за умови, що така квартира знаходиться у м.Львові). і буде змушений платити податок на нерухомість із загальної площі квартири (95кв.м.), оскільки пільга надається на об’єкт нерухомості, а не на площу. За тим самим принципом оподатковуватиметься і оренда (як часткова, так і цілого об’єкта) будь-якого іншого нерухомого майна (будинку, іншої квартири, дачі тощо).
ДФС у Львівській області

ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ

Цього року громадяни сплачуватимуть податок за нерухоме майно, яким вони володіли у 2015 році. Платять податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості (відповідно до статті 266 Податкового кодексу України).
Як повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк, якщо об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості перебувають у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб, Кодексом визначено платників податку таким чином:
- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
«Законодавством встановлено, що кожний громадянин, який має у власності квартиру, або житловий будинок, або змішані типи (квартиру і житловий будинок), в тому числі їх частки, має право на зменшення бази оподаткування податком. Якщо це окрема квартира або декілька квартир – на 60 метрів квадратних. Для житлового будинку (будинків) така пільга надається в розмірі 120 кв. метрів», - зазначив Павло Дроняк.
Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

ПРО НОВІ ФОРМИ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ‪#‎АЦСК_ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news#161 повідомив, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

- Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

- Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

- Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 1 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/255444.html


міська рада - 07.07.2016.

Українська
Англійська