Logo

Telegram
Facebook

Аналіз виконання бюджету м.Синельникового за результатами звітності Управління Державної Казначейської Служби України у…


Для зарахування доходів державного та місцевих бюджетів за І півріччя 2017 ріку на ім'я управління відкрито 475 доходних рахунків.

За І півріччя 2017 року визначилась тенденція зменшення надходжень доходів до держбюджету, цільових фондів у порівнянні з аналогічними періодами 2015 та 2016 років. Так, у порівнянні з 2015 роком одержано менше доходів до державного бюджету на суму 117290,3 тис. грн. А в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року зменшились надходження на суму 2382,9 тис. грн. Надходження (без врахування власних надходжень бюджетних установ) за останні три роки склали:

- 1 півріччя 2017 року – 20211,1 тис.грн.;

- 1 півріччя 2016 року – 22594,0 тис.грн.;

- 1 півріччя 2015 року – 137501,4 тис.грн.;

Зменшились надходження до Державного бюджету таких податків, як податок на прибуток приватних підприємств, Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), акцизні збори: із вироблених в Україні товарів та із ввезених на територію України товарів. Платник акцизних зборів - ТОВ «Атлантіс» був переведений та поставлений на облік до Спеціалізованої Державної податкової інспекції Великих платників податків м. Дніпро. Такий податок, як збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, нарахований до 1 січня 2015 року, перестав надходити до бюджету взагалі, згідно діючого законодавства. І навіть збільшення в два рази надходжень податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, не може перекрити значне зменшення доходів, яке визначилось за останні два роки.

Протягом І півріччя 2017 року відшкодування ПДВ платникам м.Синельникове не відбувалось.

На відміну від державного бюджету, за останні три роки збільшились надходження до місцевого бюджету по м. Синельникове. Так, у порівнянні з аналогічними періодами минулих років: 2015 року на 71318,3 тис. грн., та 2016 року на суму 33390,4 тис. грн.

Надходження за останні три роки до місцевого бюджету по м.Синельникове (без врахування власних надходжень бюджетних установ) склали:

- 1 півріччя 2017 року – 125961,1 тис.грн.

- 1 півріччя 2016 року – 92570,7 тис.грн.;

- 1 півріччя 2015 року – 54642,8 тис.грн.

Збільшились надходження до місцевих бюджетів за рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати та різних субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на визначені цілі.

.

УДКСУ у м. Синельниковому Дніпропетровської області аналізується стан сплати загальнодержавних податків, стан недоїмки до Державного бюджету та приймаються рішення про повернення коштів помилково або надмірно зарахованих до державного та місцевих бюджетів. Для складання платіжних доручень за висновками Синельниківського відділення Дніпропетровської ОДПІ, та Поданням органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету та на виконання Ухвал Суду про повернення коштів управлінням використовується в роботі програмне забезпечення. Керуючись наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 року № 1146 «Про затвердження Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов´язань» та відповідно до:

1) Порядку повернення коштів помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом МФУ від 03.09.2013 року №787 (зі змінами, затвердженими наказами МФУ: від 23.02.2015 №202 та від 05.01.2016 №1 «Про затвердження Змін до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів»);

2) Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення обліку податків, зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» від 16.02.2011р. №106 зі змінами ;

3) Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015р. №666 зі змінами;

4) Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845 зі змінами, управлінням протягом 2016 року було набрано та виконано:

38 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів з рахунків державного бюджету, в тому числі 19 - повернення судового збору по Ухвалам Суду ;

102 платіжних доручень по поверненню та перекиду коштів місцевих бюджетів.

Щомісячно проводиться звірка з Синельниківським відділенням Дніпровської ОДПІ ГУ ДФСУ у Дніпропетровській області з надходжень до державного та місцевих бюджетів та надходжень страхових коштів про що складаються Акти звірок.

Видатки бюджетних установ за I півріччя 2017 року здійснювалися відповідно до кошторисів доходів та видатків розпорядників коштів державного та місцевого бюджетів на 2017р. з врахуванням змін та доповнень до них.

На виконання наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів” від 23.08.2012р. №938, наказу Міністерства фінансів України „Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за витратами” №1407 від 24.12.2012р. та Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. N 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з метою ефективного та цільового використання бюджетних коштів при оплаті рахунків велика увага приділяється попередньому контролю за їх витрачанням. Перевіряються залишки коштів на реєстраційних рахунках розпорядників коштів за КЕКВ, передбачені у кошторисах за відповідними напрямками видатків, фінансування видатків, наведених в платіжних дорученнях, кодах бюджетної класифікації. Оплата рахунків проводиться за фактично надані послуги, виконані роботи, отримані матеріальні цінності та при наявності відповідних документів, які це підтверджують, і при умові забезпечення 100 відсоткової проплати соціально захищених статей видатків.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. №309 “Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України”, при реєстрації бюджетних зобов´язань з виконання державного бюджету на протязі I півріччя 2017 року попереджень не було, при реєстрації бюджетних зобов´язань з виконання місцевого бюджету за I півріччя 2017 року обліковується 1 попередження на суму 1,8тис.грн. ( недотримання вимог щодо оформлення підтвердних документів). При реєстрації фінансових зобов’язань розпорядників коштів державного бюджету за I півріччя 2017 року в обліку попереджень не було. При реєстрації фінансових зобов´язань розпорядників коштів місцевого бюджету за I півріччя 2017 року на обліку 1 попередження на суму 1,8 тис.грн ( недотримання вимог щодо оформлення підтвердних документів).

За результатами звітності Управління Державної казначейської служби України у м.Синельниковому Дніпропетровської області за 1 півріччя 2017 року бюджет міста Синельникового при річному розписі використання розпорядниками коштів 190 609 266, 97грн касові видатки розпорядників коштів за 1 півріччя 2017року склали по загальному фонду 108 683 381,70 грн та по спеціальному фонду при річному розписі використання на рік 20 673 458,29 грн видатки розпорядників коштів за 1 півріччя 2017року склали 4 060 537, 60грн.

За I півріччя 2017 року всього надійшло міжбюджетних трансфертів (субвенцій та дотацій) з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 76 261 431,93 грн. з них:

  • Базова дотація – 369 900,00грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 20 166 132,23 грн. Витрачено 20 163 797,34 грн., залишок на кінець звітного періоду склав 2 334,89 грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло - , водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд ) – 35 168 285,97 грн.. Витрачено в повному обсязі ;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу –152 555,32 грн. Витрачено 152 527,71 грн. залишок склав 27,61 грн.;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 117 414,00 грн., витрачено – 116 653,33 грн., залишок склав 760,67 грн.;

- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 15 033 000,00 грн. Витрачено – 15 290 499,52 грн. Залишок на кінець звітного періоду на рахунках місцевих бюджетів 3 000,00 грн. Залишок на кінець звітного періоду на рахунках бюджетних установ 0,00 грн.;

- Медична субвенція державного бюджету місцевим бюджетам – 4 520 200,00 грн., касові видатки склали 4 256 295,96 грн., залишок на рахунках місцевих бюджетів – 649 232,83 грн;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам - 733 944,41 грн. Витрачена в повному обсязі.

За II квартал 2017 року позичка на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду місцевого бюджету не надавалась. Заборгованість станом на 01 липня 2017 року за короткотерміновою позичкою відсутня, за середньостроковою позичкою заборгованість становить 6 266 280,24 грн.

Станом на 01 липня 2017 року за загальним фондом обліковуються кошти місцевого бюджету на депозитному рахунку в інших банках в сумі 13 000 000,00 грн..

Станом на 01 липня 2017 року по загальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість становить 46 782 464,13 грн. з них прострочена в сумі 41 105 083,39 грн. та заборгованість термін якої не настав в сумі 5 677 380,74 грн. Прострочена заборгованість виникла з причини недостатності надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на оплату пільг та субсидій.

Станом на 01 липня 2017 року по спеціальному фонду бюджету м. Синельникове кредиторська заборгованість становить 33 860,70 грн., з них термін оплати якої не настав – 33 860,70 грн..

На виконання Бюджетного кодексу України від 08.07.2010року №2456-6, Закону України „Про Державний бюджет на 2017рік”, Рішення Синельниківської міської ради сьомого скликання шістнадцятої сесії „Про міський бюджет на 2017 рік” від 16.12.2016 року №228-16/7 із внесенними змінами, Розпорядження КМУ від 11 січня 2017року №15-р „Про затвердження переліків бюджетних програм, порядки використання коштів державного бюджету за якими визначаються у 2017 році Кабінетом Міністрів України, та бюджетних програм, за якими затверджені порядки використання коштів державного бюджету”та постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2016р. №102 „Про внесення змін до постанови КМУ від 04.04.2001року №332 ”Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. №151 Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат” Управління Державної казначейської служби України у м. Синельниковому Дніпропетровської області здійснює контроль за правильністю і ефективністю витрачання коштів державного, обласного та місцевого бюджетів.

Фінансування витрат, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, здійснюється через рахунки Управління праці та соцзахисту населення Синельниківської міської ради. Виплата пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС, адресна допомога внутрішньо переміщеним особам, матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, заходи з реабілітації учасників АТО здійснюється персоніфіковано Управлінням праці та соцзахисту населення згідно розрахунків установ, організацій та підприємств через реєстраційні рахунки, відкриті в нашому управлінні за балансовим рахунком № 3521.

За І півріччя 2017 року видатки, пов’язані з одноразовими виплатами жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми, за КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» склали 6332,50 грн.,а саме:

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” – 6332,50 грн.

Кредиторська заборгованість на 01.01.2017 та на 01.07.2017 року по КПКВ 2501130 «Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам і непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі людьми» відсутня.

За І півріччя 2017 року видатки, пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС, за КПКВ 2501200 „Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” склали 66288,06 грн.,а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” 14681,72 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” 51606,34 грн.

Кредиторська заборгованість по КПКВ 2501200 „Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” станом на 01.01.2017 року становить 10410,79 грн. , а саме:

КЕКВ 2710 „ Виплата пенсій і допомоги ” 100,00 грн.;

КЕКВ 2730 „ Інші виплати населенню ” 10310,79 грн.

На 01.07.2017 ця кредиторська заборгованість відсутня.

За І півріччя 2017 року видатки, пов’язані з наданням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” склали 982197,95 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість на початок 01.01.2017 року та на 01.07.2017 року по КПКВ 2501480 ,,Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг ” відсутня.

За І півріччя 2017 року видатки, пов’язані з виплатою матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби, за КПКВ 2501570,,Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям ,звільненими з військової строкової служби ” склали 22713,01 грн. за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

Кредиторська заборгованість станом 01.01.2017 року по КПКВ 2501570 ,,Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненими з військової строкової служби” становить 779,00 грн. за КЕКВ 2730 „Інші виплати населенню” та на 01.07.2017 відсутня.

За І півріччя 2017 року видатки, пов’язані з заходами із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, за КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» відсутні.

Кредиторська заборгованість на початок 2017 року та на 01.07.2017 року по КПКВ 2505150 «Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням» відсутня.

В управлінні обслуговується 22 установи, яким відкрито для обслуговування 399 рахунки, з них:

- 3 установи, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету ;

- 13 установ, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету;

- 6 інші клієнти, які не віднесені до бюджетів.

Протягом І півріччя 2017 року виконано 19 Ухвал Суду по поверненню коштів судового збору на суму 20113,03 грн.

Протягом І півріччя 2017 року відсутні судові справи про визнання дій чи бездіяльності органів Казначейства незаконними, а також судових справ, де органи Казначейства виступали єдиним відповідачем.

Щопонеділка складаються протоколи проведених апаратних нарад в управлінні, за І півріччя 2017 року їх кількість складає –26.

Протягом І півріччя 2017 року проведено 2 спільні наради з розпорядниками бюджетних коштів за участю міського фінансового управління Синельниківської міської ради з вивчення змін до бюджетного законодавства та запровадження програмного забезпечення, а також з проблемних питань, що виникають при обслуговуванні бюджетних коштів про що складено 2 протоколи. Питання, які обговорювались на нараді: застосування в роботі бюджетних установ; порядок проведення оцінки та безпосередньо оцінка роботи головних бухгалтерів за 2016рік згідно наказу Міністерства фінансів України від 01.12.2011року №1537; питання нових стандартів в бухгалтерському обліку розпорядників бюджетних коштів з урахуванням вимог наказу Державної казначейської служби України від 20.12.2016року №388 „Про затвердження Плану заходів із запровадження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі та національних положень(стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі”, відновлення роботи по дистанційному обслуговуванню розпорядників та одерхувачів бюджетних коштів в 2017році в УДКСУ у м.Синельниковому Дніпропетровської області через програмно – технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство»1.

Чисельність управління, згідно штатного розпису, складає 9 осіб. Станом на 01.07.2017 року по управлінню вакансії відсутні. За І півріччя 2017 року звільнень по управлінню не було. Також за І півріччя 2017 року призначення відсутні.

.

Начальник управління О.А.Бутіна


Прес-служба СМР - 24.07.2017.

Українська
Англійська