Шановні мешканці міста!

Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради завжди допоможе Вам у скрутних життєвих ситуаціях. Ми знаходимось за адресою: м.Синельникове, вул..Радянська,36. Працюємо з 8:00 до 17:00, вихідні дні: субота, неділя.
Начальник управління – Шекерська Олена Леонідівна , кабінет №11
Заступник начальника управління – Чорна Раїса Миколаївна, кабінет №18
Телефон приймальні: 4-21-61.
Відділи управління:
Відділ організаційно-правового забезпечення, кадрової роботи та контролю
Здійснює:
- контроль за правильністю призначення та виплати пенсії;
- перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан при призначенні державної допомоги, та цільове її використання;
- юридичну допомогу при призначенні опікуна чи піклувальника за непрацездатними особами;
Головний спеціаліст-юрисконсульт – Водяницька Людмила Георгіївна, кабінет №13, тел. 4-25-36;
Відділ праці, охорони праці та соціально трудових відносин
Функції:
- контролює дотримання трудового законодавства та Закону України „Про охорону праці” на підприємствах, установах та організаціях міста різних форм власності;
- надає консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій з питань праці та охорони праці, вживає заходів до усунення чинників, які викликають скарги.
Начальник відділу – Савченко Яна Іванівна, тел.4-21-60, кабінет №19.
Відділ бухгалтерського обліку
Проводить виплати через фінансові установи міста (банки, поштові відділення) сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, чорнобильцям, пільги та субсидії, соціальні послуги.
Начальник відділу – Голубенко Валентина Миколаївна, кабінет №26, тел. 4-21-59.
Відділ соціальних гарантій та пільг
Здійснює соціальний захист ветеранів війни та праці, громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, інвалідів.
Надає допомогу у навчанні та працевлаштуванні інвалідів, забезпечує їх засобами реабілітації та пересування, видає направлення на протезування.
Начальник відділу - Губанова Ольга Володимирівна, тел. 4-20-50, кабінет №4.
Відділ автоматизованої обробки інформації
та контролю за призначенням соціальних виплат
Здійснює виплату грошових допомог сім’ям з дітьми, дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та компенсації за надання соціальних послуг.
Надає консультації щодо виплати, розмірів допомоги, термінів призначення виплати.
Начальник відділу – Лебідь Наталія Петрівна тел. 4-21-55, кабінет №17.
Відділ грошових виплат та компенсацій
Відділом грошових виплат та компенсацій за єдиним пакетом документів сім’ї призначаються всі види державних адресних допомог, на які вона має право.
Документи приймаються щодня в єдиній приймальні (І поверх, кабінет №1). Можливий попередній запис на прийом до спеціаліста при особистому зверненні або за телефоном.
Всі консультації ви отримаєте за телефонами: 4-22-50, 4-21-70.
Начальник відділу - Бутурлакіна Світлана Михайлівна, кабінет № 2, тел.4-21-70.
Відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги
Проводить:
- прийом громадян пільгової категорії, постановку їх на персоніфікований облік та занесення інформації про пільговиків до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
- видачу талонів для пільгового проїзду в міському автотранспорті пільговій категорії населення;
- відмітку статусу „Дитина війни” в пенсійному посвідченні;
- перевірку правильності розрахунків щодо відшкодування витрат підприємствам та організаціям – постачальникам послуг пільговій категорії громадян.
Начальник відділу – Хоруженко Олена Василівна, кабінет № 9, тел 4-21-55;