Logo

Telegram
Facebook

Семінар-нарада для квартальних


У міськвиконкомі для голів квартальних комітетів міста проведено черговий семінар-нараду. В обговоренні питань, актуальних для городян, взяла участь секретар міської ради Олена Заіка.

Першим у черзі денній квартальні розглянули питання про призначення субсидій на опалювальний період за новими правилами.

Світлана Бутурлакіна, начальник відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення міської ради, нагадала, що опалювальний сезон в місті для домогосподарств, які забезпечені газовим або електричним опаленням, розпочався 16 жовтня 2018 року. Довідки про призначення субсидій громадяни можуть отримати в управлінні вже з 20 листопада поточного року. Через деякий час Світлана Михайлівна радить громадянам звернутися до управління та разом зі спеціалістом перевірити нараховані суми.

Світлана Михайлівна вкотре нагадала про нові правила нарахування субсидій, які набули чинності 01 травня 2018 року.

Так для окремих сімей із 1 травня 2018-го призначення субсидії здійснюється лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є:

  • непрацюючі особи працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менше мінімальної заробітної плати;
  • внутрішньо переміщені особи (зможуть оформити субсидію без договору оренди житла — лише на підставі заяви і декларації, з зазначенням складу домогосподарства);
  • особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства (якщо чоловік (дружина) отримувача субсидії або осіб, з урахуванням яких призначалась субсидія, зареєстровані за іншою адресою);
  • особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);
  • особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають (тобто субсидія призначалась на підставі рішення комісії, без врахування до складу сім’ї таких осіб);
  • сім’ям, в яких відбулися зміни у складі сім’ї;
  • сім’ям, які станом на травень 2018 року мають прострочену понад 2 місяці заборгованість з оплати за житлово-комунальні послуги в сумі, що перевищує 20 неоподаткованих прожиткових мінімумів (340 грн), та не погасять її до червня 2018 року.
  • потребують розгляду на комісії з інших питань.

До внесення змін субсидія не призначалась, якщо будь-хто зі складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням житлової субсидії без звернення) здійснив купівлю/оплатив послуги на суму, що перевищує 50 тисяч гривень.

З травня 2018 року на право призначення субсидії також впливає не лише купівля/оплата послуг на суму понад 50 тис. грн, а і набуття в інший законний спосіб (отримання в спадщину, в дар тощо) права власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку на суму 50 тис. грн протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії (призначенням субсидії без звернення), а також одноразово сплачені будь-які послуги.

Вказані умови також поширюються на членів сім’ї особи зі складу домогосподарства, які не зареєстровані в цьому господарстві.

Крім того, субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

  • загальна площа квартири перевищує 120 кв. м.; індивідуального будинку — 200 кв. м (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);
  • будь-хто зі складу домогосподарства або член сім’ї особи зі складу домогосподарства має у володінні автомобіль, якому менше п’яти років, крім мопеда та автомобіля, наданого органом соціального захисту населення;
  • у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку, в яких відсутні доходи, або доходи менше мінімальної заробітної плати. Виключенням є особи, які в період за який враховуються доходи, навчалися за денною формою навчання або були зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, або отримували пенсію, стипендію, державну допомогу;
  • домогосподарство, має наявну прострочену понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послу або заборгованість з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У таких випадках субсидія призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців із початку такого сезону, в іншому випадку — з місяця, наступного за тим, в якому документально підтверджено сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

За наявності вищевказаних обставин субсидія може бути призначена за рішенням комісії, виходячи з конкретних обставин, що склалися, крім випадків, коли площа квартири перевищує 120 кв.м (будинків - 200 кв.м).

Рішення про призначення (відмову в призначенні) субсидії в таких випадках приймається комісією на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Консультації щодо призначення(перерахунку) субсидії можна отримати за адресою: м. Синельникове, вул. Довженка, 36, каб. № 2 , або за тел. : 0634665761 (інформатор).

Анатолій Терещук, начальник Синельниківської дільниці Павлоградського управління по експлуатації газового господарств, доповів про роботу підприємства зі споживачами. Зокрема повідомив, що з 01 листопада 2018 року підвищено тариф на газ для населення. Наразі він становить 8,55 грн./м3.

Згідно з чинним законодавством, відповідальність за безпеку газопостачання у будинку/ квартирі несе власник. Анатолій Терещук наголошує, що кожен господар повинен укласти угоду з газовим підприємством на виконання робіт по технічному обслуговуванню системи газопостачання.

Для виклику спеціаліста додому, треба звернутися до абонентського відділу Центру обслуговування клієнтів, що знаходиться по вулиці 8 Березня в районі газового господарства, та надати документи. Це: паспорт власника, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує право власності на житло. Після подання заяви та пакету документів, до вас вийде спеціаліст, який визначить об’єм робіт та їх вартість, а потім вже прибуде слюсар підприємства та виконає ремонті роботи. Відповідно до договору, ці послуги надаватимуться лише на платній основі.

Начальник відділу збуту управління газового господарства Ірина Петрищук наголосила, що абоненти повинні до 05 числа кожного місяця інформувати управління про фактично використані об’єми газу, а оплату здійснювати не пізніше 10 числа.

Про криміногенну ситуацію в місті, роботу дільничних квартальним розповів Сергій Крупський, старший інспектор сектору превенції Синельниківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області.

Представник поліції повідомив, що у відділі не вистачає дільничних офіцерів: із19 працюють лише 8, і тільки 4 обслуговують місто, інші – Синельниківський район. Та, не дивлячись на таку ситуацію, дільничними проведена значна робота щодо виявлення адміністративних (989) та кримінальних правопорушень (106). За участю дільничних розкрито 226 злочинів. Поставлено на облік 142 особи, які вчиняють насильство в сім’ї.

Вже традиційно, обговорили питання щодо вивозу твердих побутових відходів з приватного сектору м.Синельникове ТДВ «Дніпрокомунтранс». Цього разу значних зауважень до роботи підприємства з боку голів квартальних комітетів не було. На порушення графіку вивозу сміття поскаржилася квартальна зі східної частини міста. На сьогодні ситуація вже вирішена.

Вкотре голови кварткомів висловили стурбованість тим, що більшість власників об’єктів торгівлі до цього часу не уклали договори на вивіз сміття. В результаті магазини користуються контейнерами загального користування, розташованими поряд. Від цього баки швидко заповнюються, пересічні мешканці, які уклали договори, не можуть повноцінно скористатися послугами «Дніпрокомунтранса». Квартальні запропонували підприємству активізувати роботу по укладанню договорів з підприємцями, порушників - притягнути до адміністративної відповідальності.

Наприкінці засідання голови квартальних комітетів озвучили питання, що виникли на кварталах у період між семінарами, отримали відповіді на ті, що були порушені на попередньому засіданні.


adm. - 20.11.2018.