Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у жовтні 2019 року було розглянуто 111 звернень. З них письмових – 62, за допомогою телефону – 3, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 12 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 34 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 32, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 2.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 29 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 4 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 52 заявника, знаходяться на розгляді 26 звернень.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 109; повторні – 1; неодноразові – 1, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 12; поштою – 62, через органи влади – 34; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 3.

За видами: заяви – 107; скарги – 4; пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 77; чоловіча – 32; анонім – 2.

За типом: листи –96; усне – 15; електронне –0.

За суб′єктом: індивідуальні - 100, колективні – 9; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 36 громадян пільгових категорій: 21 пенсіонер, 1 учасник антитерористичної операції, 2 інваліда ІIІ групи, 9 дітей війни, 1 учасник війни, 2 учасника бойових дій. 75 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (37), соціальний захист (10), праця і заробітна плата (11), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (9), житлова політика (7), аграрна політика і земельні відносини (5), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (5), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5),містобудування та архітектура (4), охорона здоров’я (4), екологія та природні ресурси (2), транспорт і зв'язок (1), діяльність підприємств та установ (2), діяльність органів місцевого самоврядування (1), державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій (1), інше (7).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 3 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 12 громадян. В ході прийому порушувались питання санітарної обрізки дерев, надання матеріальної допомоги на лікування, присвоєння поштової адреси житловому будинку, ремонту покрівлі, відмови в наданні субсидії та пільг на житлово-комунальні послуги, виділення земельних ділянок, налагодження роботи зовнішнього освітлення, тощо.