Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за жовтень 2018 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у жовтні 2018 року було розглянуто 109 звернень. З них письмових – 52, за допомогою телефону – 7, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 18 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 31 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 23, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 7, від народного депутата Яроша Д.А.– 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 14 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 4 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 50 заявників, знаходиться на розгляді 41 звернення.

У звітному періоді зареєстровано 5 повторних звернень: 1 - від Лободенко Олександра Олексійовича стосовно скарги на коменданта гуртожитку; 1 - від Тарасюк Любов Павлівни про відлов безпритульної собаки; 1 - від Вистімової Людмили Миколаївни щодо забезпечення чоловіка засобами реабілітації; 1 - від Пех Олександра Дмитровича про придбання безхазяйного будинку; 1 - від Никоненка М.М. стосовно вдячності працівникам Синельниківського міського комунального підприємства «Водоканал» за виконану роботу.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 99; повторні – 5; неодноразові – 4, дублетне – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 18; поштою – 52, через органи влади – 31; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; передано через уповноважену особу – 1, за допомогою телефонного зв'язку – 7.

За видами: заяви – 105; скарги – 4, пропозиції - 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 66; чоловіча – 41; анонім – 2;

За типом: листи – 81; усне – 27; електронне – 1.

За суб′єктом: індивідуальні – 99; колективні – 8; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернувся 61 громадянин пільгової категорії: 36 пенсіонерів, 2 дітей війни, 7 учасників антитерористичної операції, 6 осіб з інвалідністю ІІ групи, 2 особи з інвалідністю ІІI групи, 2 учасника бойових дій, 1 учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС, 1 член сім"ї загиблого учасника АТО, 1 інвалід війни, 3 ветерана праці. Від інших категорій громадян надійшло 6 звернень, 42 звернення надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (32), соціальний захист (20), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (6), житлова політика (12), аграрна політика і земельні відносини (10), охорона здоров’я (7), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), діяльність підприємств та установ (3), екологія та природні ресурси (2), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), транспорт і зв'язок (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), містобудування та архітектура (1), діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 3 особистих прийоми громадян: 1 особистий прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 18 громадян. В ході прийому порушувались питання капітального ремонту покрівлі, зміни місця розташування контейнерного майданчика, надання житла на території міста, постановки на квартирну чергу, видалення та обрізки дерев, ремонту каналізаційної системи, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.


виконком - 07.11.2018.