Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у вересні 2018 року було розглянуто 112 звернень. З них письмових – 45, за допомогою телефону – 2, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 19 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 46 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 34, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 8, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 2; від Комітету з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму Верховної Ради України – 1; від Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 15 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 3 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 66 заявників, знаходяться на розгляді 28 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 5 повторних звернень: 1 - від * про відсутність зазначення в договорі з ТДВ "Дніпрокомунтранс" на вивезення твердих побутових відходів тарифу на цю послугу; 1 - від *стосовно відкачки каналізаційних стоків та проведення ремонту труб каналізаційної системи; 1 - від * щодо надання інсуліну в належній кількості на безкоштовній основі; 1 - від * стосовно надання роз'яснень чи має право заявниця на встановлення групи інвалідності; 1 - від * щодо вжиття заходів для скорішого поновлення газопостачання.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 105; повторні – 5; неодноразові – 0, дублетне – 2.

За формою надходження: на особистому прийомі – 19; поштою – 45, через органи влади – 46; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 2.

За видами: заяви – 112; скарги – 0, пропозиції - 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 77; чоловіча – 35; анонім – 0;

За типом: листи – 91; усне – 21; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 105; колективні – 7; анонім – 0.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 47 громадян пільгових категорій: 29 пенсіонерів, 3 дітей війни, 3 учасники антитерористичної операції, 1 особа з інвалідністю I групи, 5 осіб з інвалідністю ІІ групи, 2 особи з інвалідністю ІІI групи, 2 одиноких матері, 1 учасник бойовик дій, 1 учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС. Від інших категорій громадян надійшло 5 звернень, 60 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (30), соціальний захист (20), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (11), житлова політика (7), аграрна політика і земельні відносини (7), охорона здоров’я (7), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (6), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (6), екологія та природні ресурси (3), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (3), діяльність підприємств та установ (2), транспорт і зв'язок (2), діяльність органів місцевого самоврядування (1), праця і заробітна плата (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 19 громадян. В ході прийому порушувались питання створення групи з подовженим перебуванням учнів в школі, ремонту переходу між платформами, капітального ремонту покрівлі, видалення та обрізки дерев, надання матеріальної допомоги на лікування, облаштування тротуару, зміни часу руху пільгового маршруту, надання допомоги у поновлені документів, надання житла на території міста, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.