Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у травні 2019 року було розглянуто 97 звернень. З них письмових – 52, за допомогою телефону – 11, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 9 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 24 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 17, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 5, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 2.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 23 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 33 заявника, знаходяться на розгляді 39 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від * щодо капітального ремонту покрівлі, 1 від * стосовно ремонту дороги.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 94; повторні – 2; неодноразові – 0, дублетне – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 9; поштою – 52, через органи влади – 24; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 11.

За видами: заяви – 93; скарги – 3; пропозиції – 1.

За статтю авторів звернень: жіноча – 70; чоловіча – 26; анонім – 1.

За типом: листи – 85; усне – 11; електронне –1.

За суб′єктом: індивідуальні – 91, колективні – 5; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 27 громадян пільгових категорій: 14 пенсіонерів, 2 учасника антитерористичної операції, 2 члена сім"ї загиблого учасника АТО, 3 інваліда ІІ групи, 1 інвалід ІІI групи, 2 ветерана праці, 1 дитина війни, 1 одинока мати. 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 3 звернення, 67 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (19), соціальний захист (19), житлова політика (8), земельні відносини, аграрна політика (6), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (7), праця і заробітна плата (7), охорона здоров’я (7), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (6), екологія та природні ресурси (6), містобудування та архітектура (3), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність(2), культура та культурна спадщина, туризм (2), молодь фізична культура і спорт (1), діяльність органів місцевого самоврядування (1), інше (7).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 9 громадян. В ході прийому порушувались питання безкоштовного навчання, облаштування контейнерного майданчика, встановлення тестових баків для роздільного збору сміття, завершення будівництва паркової зони в районі вул. Робоча, надання допомоги в утепленні квартири, ремонту прибудинкової дороги, ремонту відливів, тощо.