ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради

за січень 2021 року

Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у січні 2021 року було розглянуто 53 звернення. З них письмових – 40, за допомогою телефону – 4.

Через органи влади вищого рівня надійшло 9 звернень: від державної установи «Урядовий контактний центр» – 7, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 2.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 16 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 1 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 10 заявників, знаходиться на розгляді 26 звернень.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 53, повторні – 0; дублетне - 0, неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 0; поштою – 40, через органи влади – 9; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 4.

За видами: заяви – 53; скарги – 0, пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 43 чоловіча – 10, анонім – 0;

За типом: листи – 40; усне – 11; електронне – 2.

За суб′єктом: індивідуальні – 52; колективні – 1; анонім – 0.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 9 громадян пільгових категорій: 5 пенсіонерів, 1 багатодітна сім’я, 1 особа з інвалідністю ІІ групи, 1 дитина, 1 член сім’ї загиблого учасника АТО. Від інших категорій громадян надійшло 3 звернення, 41 звернення надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: соціальний захист (9), комунальне господарство (11), житлова політика (2), земельні відносини, аграрна політика (2), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (16), праця і заробітна плата (6), охорона здоров’я (4), діяльність місцевих органів виконавчої влади (1), інше (2).