Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у січні 2020 року було розглянуто 84 звернення. З них письмових – 52, за допомогою телефону – 3, через засоби масової інформації – 2, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 6 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 21 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 11, від державної установи «Урядовий контактний центр» – 9, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 22 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, роз’яснення отримали 28 заявників, знаходяться на розгляді 34 звернення.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 83; повторні – 0; дублетне -1, неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 6; поштою – 52, через органи влади – 21; ч/з засоби масової інформації – 2; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 3.

За видами: заяви – 81; скарги – 3.

За статтю авторів звернень: жіноча – 61; чоловіча – 22; анонім – 1;

За типом: листи – 61; усне – 22; електронне – 1.

За суб′єктом: індивідуальні – 82; колективні – 1; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 32 громадянина пільгових категорій: 21 пенсіонер, 5 учасників антитерористичної операції, 3 одиноких матері, 1 особа з інвалідністю І групи, 1 особа з інвалідністю ІІ групи, 1 особа з інвалідністю ІІІ групи. 52 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (18), соціальний захист (18), земельні відносини, аграрна політика (10), праця і заробітна плата (9), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (8), містобудування та архітектура (5), житлова політика (4), охорона здоров’я (2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (1), екологія та природні ресурси (1), фінансова, податкова, митна політика (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 1 особистий прийом в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 6 громадян. В ході прийому порушувались питання збільшення житлової субсидії, капітального ремонту покрівлі, облаштування тротуару, прибирання сміття на прибудинковій території, тощо.