Logo

Telegram
Facebook

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за січень 2019 року


Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у січні 2019 року було розглянуто 103 звернення. З них письмових – 43, за допомогою телефону – 7, від інших органів, установ, організацій - 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 9 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 43 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 30, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 13.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 18 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 1 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 58 заявників, знаходяться на розгляді 26 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 1 повторне звернення від * з приводу здійснення перевірки правомірності нарахування за послугу з вивезення сміття.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 102; повторні – 1; неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 9; поштою – 43, через органи влади – 43; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 7.

За видами: заяви – 99; скарги – 4.

За статтю авторів звернень: жіноча – 75; чоловіча – 27; анонім – 1;

За типом: листи – 85; усне – 15; електронне – 3.

За суб′єктом: індивідуальні – 96; колективні – 6; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 27 громадян пільгових категорій: 15 пенсіонерів, 4 учасника антитерористичної операції, 2 інваліди ІІ групи, 1 інвалід ІІІ групи, 2 ветерана праці, 1 дитина війни, 1 учасник бойових дій, 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 4 звернення, 72 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (35), соціальний захист (18), земельні відносини, аграрна політика (13), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (10), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (5), житлова політика (5), охорона здоров’я (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (3), екологія та природні ресурси (1), фінансова, податкова, митна політика (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), діяльність підприємств та установ (1), діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини (1), містобудування та архітектура (1), державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій (1), транспорт і зв'язок (1), інше (2).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 3 особистих прийоми громадян: 1 особистий прийом в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 9 громадян. В ході прийому порушувались питання розчищення від снігу та посипки доріг, надання житла на території міста, капітального ремонту покрівлі, перевірки правомірності нарахування переплати за субсидію, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.


виконком - 06.02.2019.