Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у січні 2018 року було розглянуто 81 звернення. З них письмових – 36, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 7 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 38 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 25, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 12, від Представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 21 зверненю громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 38 заявників, знаходяться на розгляді 20 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 4 повторних звернення: 2 від Шабай Геннадія Миколайовича з приводу неякісного надання послуги опалення у багатоквартирному будинку, 1 від Божко Ірини Сергіївни щодо надання в тимчасове користування житла та території міста, 1 від Юдіної Любов Іванівни про скасування штрафу за адміністративне порушення.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 75; повторні – 4; неодноразові – 2.

За формою надходження: на особистому прийомі – 7; поштою – 36, через органи влади – 38; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 0.

За видами: заяви – 78; скарги – 3.

За статтю авторів звернень: жіноча – 51; чоловіча – 25; анонім – 5;

За типом: листи – 77; усне – 4; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 66; колективні – 10; анонім – 5.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 42 громадянина пільгових категорій: 25 пенсіонерів, 2 учасника антитерористичної операції, 1 інвалід І групи, 9 інвалідів ІІ групи, 2 інваліди ІІІ групи, 1 ветеран праці, 1 одинока мати, 1 дитина війни. Від інших категорій громадян надійшло 9 звернень, 30 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (34), соціальний захист (10), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (3), житлова політика (11), земельні відносини, аграрна політика (3), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (2), культура та культурна спадщина, туризм (1), охорона здоров’я (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), діяльність органів місцевого самоврядування (1), транспорт і зв'язок (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 2 особистих прийоми громадян: 1 особистий прийом в приміщенні міської ради та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 7 громадян. В ході прийому порушувались питання ремонту дороги та облаштування пішохідної доріжки, про скасування штрафу за адміністративне порушення, про вирішення питання збільшення субсидії, про надання в тимчасове користування житла на території міста, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.