Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у серпні 2018 року було розглянуто 137 звернень. З них письмових – 51, за допомогою телефону –3, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 26 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 57 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 38, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 17, від Уповноваженого Президента України з прав дитини – 1, від Міністерства регіонального розвитку та будівництва України – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 20 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 3 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 58 заявників, знаходяться на розгляді 56 звернень.

У звітному періоді зареєстроване 1 повторне звернення від * про надання допомоги у розшуку громадянина *.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 133; повторні – 1; неодноразові – 3, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 26; поштою – 51, через органи влади – 57; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 3.

За видами: заяви – 135; скарги – 1, пропозиції - 1.

За статтю авторів звернень: жіноча – 85; чоловіча – 48; анонім – 4;

За типом: листи – 112; усне – 25; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 126; колективні – 7; анонім – 4.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 65 громадян пільгових категорій: 43 пенсіонери, 9 дітей війни, 3 учасники антитерористичної операції, 1 особа з інвалідністю I групи, 1 особа з інвалідністю ІІ групи, 3 особи з інвалідністю ІІI групи, 1 багатодітна сім’я, 1 одинока мати, 1 інвалід Великої Вітчизняної війни, 1 учасник війни, 1 інвалід війни. Від інших категорій громадян надійшло 5 звернень, 67 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (58), соціальний захист (14), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (9), житлова політика (8), містобудування та архітектура (14), земельні відносини, аграрна політика (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), діяльність органів місцевого самоврядування (1), екологія та природні ресурси (3), охорона здоров’я (4), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (4), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (8), праця і заробітна плата (3), діяльність підприємств та установ (1), інше (1).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 26 громадян. В ході прийому порушувались питання надання сімейним лікарем рецептів на пільгові ліки по програмі "Доступні ліки", зміни місця розташування баку для збору побутових відходів, надання житла на території міста, капітального ремонту покрівлі, перерахунку тарифів на житлово-комунальні послуги, ремонту прибудинкової дороги, надання матеріальної допомоги на лікування, встановлення пандусу та поручня біля під'їзду, видалення та обрізки дерев тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.