Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у лютому 2020 року було розглянуто 131 звернення. З них письмових – 78, за допомогою телефону – 7, від інших органів,установ, організацій – 3, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 12 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 31 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 8, від державної установи «Урядовий контактний центр» – 22, від 48 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 62 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 40 заявників, знаходяться на розгляді 27 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 1 повторне звернення щодо надання довідки про місце реєстрації.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 129; повторні – 1; дублетне -1, неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 12; поштою – 78, через органи влади – 31; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 3; за допомогою телефонного зв'язку – 7.

За видами: заяви – 125; скарги – 6.

За статтю авторів звернень: жіноча – 90; чоловіча – 39; анонім – 2;

За типом: листи – 112; усне – 17; електронне – 2.

За суб′єктом: індивідуальні – 121; колективні – 8; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 40 громадян пільгових категорій: 23 пенсіонера, 5 учасників антитерористичної операції, 1 одинока матір, 1 особа з інвалідністю І групи, 3 особи з інвалідністю ІІ групи, 1 особа з інвалідністю ІІІ групи, 2 дитини війни, 2 ветерана праці, 1 особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 дитина. Від інших категорій громадян надійшло 5 звернень, 86 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (39), житлова політика (18), праця і заробітна плата (12), земельні відносини, аграрна політика (11), охорона здоров’я (9), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (8), соціальний захист (8), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (8), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (4), містобудування та архітектура (3), оформлення права власності на нерухоме майно (2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (1), діяльність підприємств та установ (1), інше (7).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало на яких побувало 12 громадян. В ході прийому порушувались питання ремонту покрівлі, прокладання тротуару, ремонту та відсипки доріг, надання матеріальної допомоги на лікування, виділення житла на території міста, придбання та установки дитячого майданчика, тощо.