Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у лютому 2018 року було розглянуто 81 звернення. З них письмових – 41, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало11 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 26 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 18, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 5, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 2, від Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 13 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 35 заявників, знаходяться на розгляді 30 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від Крамарчук Юлії Анатоліївни щодо створення комісії для виявлення протікання води до квартири, 1 від Мостової Людмили Анатоліївни стосовно надання інформації про стан здоров'я онуки.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 78; повторні – 2; неодноразові – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 11; поштою – 41, через органи влади – 26; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 2.

За видами: заяви – 79; скарги – 2.

За статтю авторів звернень: жіноча – 45; чоловіча – 34; анонім – 2;

За типом: листи – 70; усне – 11; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 74; колективні – 5; анонім – 2.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 42 громадянина пільгових категорій: 23 пенсіонери, 1 учасник антитерористичної операції, 8 інвалідів ІІ групи, 1 інвалід ІІІ групи, 3 ветерани праці, 1 дитина війни, 1 інвалід війни, 3 учасника бойових дій, 1 учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС Від інших категорій громадян надійшло 3 звернення, 36 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (21), соціальний захист (14), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (11), житлова політика (5), земельні відносини, аграрна політика (7), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (2), охорона здоров’я (4), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (6), екологія та природні ресурси (2), діяльність органів місцевого самоврядування (2), транспорт і зв'язок (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 11 громадянин. В ході прийому порушувались питання надання допомоги на лікування, про надання житла на території міста, про виділення земельної ділянки, про капітальний ремонт покрівлі, про соціальний супровід сім'ї, про забезпечення ортопедичним ціпком, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.