Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у липні 2021 року було розглянуто 115 звернень. З них письмових – 63, за допомогою телефону – 11, на особистому прийомі міського голови – 11.

Через органи влади надійшло 30 звернень: від державної установи «Урядовий контактний центр» – 20, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 10.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 44 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 1 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 45 заявників, знаходиться на розгляді 24 звернення.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 111, повторні – 4; дублетне - 0, неодноразові – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 11; поштою – 63, через органи влади – 30; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 11.

За видами: заяви – 115; скарги – 0, пропозиції – 0.

За статтю авторів звернень: жіноча – 82, чоловіча – 32, анонім – 1;

За типом: листи – 98; усне – 17; електронне – 0.

За суб′єктом: індивідуальні – 107; колективні – 7; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 33 громадянина пільгових категорій: 22 пенсіонера, 2 учасника АТО, 1 особа з інвалідністю ІІ групи, 2 особи з інвалідністю ІІІ групи, 2 ветерана праці, 2 дитини війни, 2 учасника бойових дій. Від інших категорій громадян надійшло 2 звернення, 80 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (46), соціальний захист (14), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (9), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1), земельні відносини, аграрна політика (6), житлова політика (3), містобудування та архітектура (5), екологія та природні ресурси (5), праця і заробітна плата (5), охорона здоров’я (10), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (4), діяльність підприємств та установ (1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 11 громадян. В ході прийому порушувались питання відсипки доріг, ремонту покрівель багатоквартирних будинків, виділення житла на території міста, надання матеріальної допомоги на лікування тощо.