Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у червні 2018 року було розглянуто 117 звернень. З них письмових – 62, за допомогою телефону – 4, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 23 громадянина.

Через органи влади вищого рівня надійшло 28 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 22, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 5, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 16 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 3 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 62 заявника, знаходяться на розгляді 36 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від * про капітальний ремонт покрівлі у будинку №6 по вул. Богми та 1 від * стосовно переведення дитини до іншого класу.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 112; повторні – 2; неодноразові – 3, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 23; поштою – 62, через органи влади – 28; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 4.

За видами: заяви – 115; скарги – 2.

За статтю авторів звернень: жіноча – 75; чоловіча – 41; анонім – 1;

За типом: листи – 89; усне – 23; електронне – 5.

За суб′єктом: індивідуальні – 105; колективні – 11; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 45 громадян пільгових категорій: 27 пенсіонерів, 4 учасника війни, 4 ветерани праці, 2 учасника антитерористичної операції, 2 інваліди ІІ групи, 1 інвалід III групи, 2 дитини війни, 1 інвалід війни, 1 учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС, 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 11 звернень, 61 звернення надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (35), соціальний захист (24), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (16), земельні відносини, аграрна політика (11), житлова політика (5), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (5), містобудування та архітектура (2), діяльність органів місцевого самоврядування (2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), екологія та природні ресурси (1), охорона здоров’я (1), транспорт і зв'язок (1), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), праця і заробітна плата (1), фінансова, податкова, митна політика(1), інше (6).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 23 громадянина. В ході прийому порушувались питання зміни місця розташування баку для збору побутових відходів, капітального ремонту покрівлі, постановки на квартирний облік, отримання путівок до оздоровчих таборів для дітей, надання допомоги у поновленні документів на будинок, ремонту прибудинкових доріг, ремонту каналізаційної системи, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.