Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у березні 2019 року було розглянуто 113 звернень. З них письмових – 67, за допомогою телефону – 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 20 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 25 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 15, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 9, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 20 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 5 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримав 61 заявник, знаходяться на розгляді 27 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 5 повторних звернень: 1 від Мороз Людмили Федотівни щодо відмови у призначенні субсидії, 1 від Місюренко Ірини Сергіївни стосовно реєстрації місця проживання, 1 від Плахової Ніни Геннадіївни про відсипку вулиці, 1 від Горб Валентини Володимирівни щодо перевірки нарахування субсидії за газопостачання, 1 від Твердохліб Володимира Івановича стосовно використання переплати за спожиті комунальні послуги.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 107; повторні – 5; неодноразові – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 20; поштою – 67, через органи влади – 25; ч/з засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 1.

За видами: заяви – 111; скарги – 0; пропозиції – 2.

За статтю авторів звернень: жіноча – 72; чоловіча – 40; анонім – 1.

За типом: листи – 90; усне – 22; електронне –1.

За суб′єктом: індивідуальні – 106, колективні – 6; анонім – 1.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 45 громадян пільгових категорій: 20 пенсіонерів, 5 учасників антитерористичної операції, 2 інваліди ІІ групи, 1 учасник бойових дій, 1 ветеран праці, 3 дитини війни, 1 багатодітна сім’я, 1 учасник війни, 1 інвалід війни. Від інших категорій громадян надійшло 2 звернення, 65 звернень надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (31), соціальний захист (17), житлова політика (10), земельні відносини, аграрна політика (9), екологія та природні ресурси (7), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (4), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (6), праця і заробітна плата (5), охорона здоров’я (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (5), містобудування та архітектура (1), транспорт і зв'язок (1), діяльність органів місцевого самоврядування (1), державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій (1), діяльність підприємств та установ (1), молодь фізична культура і спорт (1), інше (9).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 20 громадян. В ході прийому порушувались питання надання матеріальної допомоги на лікування, надання допомоги в ремонті будинку, ремонту дороги, надання житла на території міста, постановки на квартирну чергу, санітарної обрізки дерев, капітального ремонту покрівлі, тощо.