Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у березні 2018 року було розглянуто 123 звернення. З них письмових – 76, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 6 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 37 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 25, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 11, від Державної Служби України у справах ветеранів війни та учасників АТО – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 26 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 37 заявників, знаходяться на розгляді 58 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 6 повторних звернення: 1 від * щодо створення комісії для виявлення протікання води до квартири, 1 від * стосовно проведення позачергового засідання комісії з питань захисту прав дитини, 1 від * про відсипку вулиці, 1 від *щодо вирішення питання вивезення твердих побутових відходів та 2 від * про надання допомоги у вигляді харчових продуктів.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 115; повторні – 6; неодноразові – 2.

За формою надходження: на особистому прийомі – 6; поштою – 76, через органи влади – 37; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 4.

За видами: заяви – 118; скарги – 5.

За статтю авторів звернень: жіноча – 64; чоловіча – 54; анонім – 5;

За типом: листи – 110; усне – 8; електронне – 5.

За суб′єктом: індивідуальні – 116; колективні – 2; анонім – 5.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 44 громадянина пільгових категорій: 16 пенсіонерів, 16 учасників антитерористичної операції, 1 інвалід ІІ групи, 2 ветерани праці, 1 дитина війни, 5 учасників бойових дій, 2 одиноких матері, 1 член сім"ї загиблого учасника АТО. Від інших категорій громадян надійшло 7 звернень, 72 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (33), земельні відносини, аграрна політика (19), соціальний захист (16), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (13), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (9), житлова політика (6), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (6), охорона здоров’я (5), містобудування та архітектура (3), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (2), екологія та природні ресурси (2), діяльність органів місцевого самоврядування (2), праця і заробітна плата (1), діяльність підприємств та установ (1), культура та культурна спадщина, туризм (1), інше (4).

Згідно з затвердженим графіком міським головою та його заступником проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» та 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 6 громадян. В ході прийому порушувались питання про капітальний ремонт покрівлі, про прочистку доріг міста від снігу, про надання матеріальної допомоги на лікування, про надання допомоги у вигляді продуктового набору, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.