Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у грудні 2019 року було розглянуто 126 звернень. З них письмових – 75, за допомогою телефону – 4, через засоби масової інформації – 1, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 11 громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 35 звернень. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 26, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 8, від Синельниківської місцевої прокуратури – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 34 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 2 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 50 заявників, знаходяться на розгляді 40 звернень.

У звітному періоді зареєстровано 4 повторних звернення: 1 щодо виділення земельної ділянки на території міста, 1 про надання житла на території міста, 1 стосовно високого рівня шуму в квартирі, 1 щодо розміру платежів за комунальні послуги.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 121; повторні – 4; неодноразові – 1, дублетне – 0.

За формою надходження: на особистому прийомі – 11; поштою – 75, через органи влади – 35; ч/з засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 0; за допомогою телефонного зв'язку – 4.

За видами: заяви – 121; скарги – 4; пропозиції – 1.

За статтю авторів звернень: жіноча – 61; чоловіча – 62; анонім – 3.

За типом: листи - 97; усне – 27; електронне –2.

За суб′єктом: індивідуальні - 121, колективні – 2; анонім – 3.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулося 55 громадян пільгових категорій: 29 пенсіонерів, 4 учасника антитерористичної операції, 13 осіб з інвалідністю ІІ групи, 3 учасника війни, 2 учасника бойових дій, 1 особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 ветеран праці, 1 дитина війни, 1 багатодітна сім’я. Від інших категорій громадян надійшло 6 звернень, 65 звернень надійшло від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: соціальний захист (32), комунальне господарство (23), житлова політика (13), сімейна та гендерна політика, захист прав дітей (11), економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (11), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (4), праця і заробітна плата (5), аграрна політика і земельні відносини (9), містобудування та архітектура (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1), екологія та природні ресурси (2) діяльність підприємств та установ (1), діяльність органів місцевого самоврядування (1), охорона здоров’я (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), інше (9).

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 4 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 1» й 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало на яких побувало 11 громадян. В ході прийому порушувались питання отримання житла на території міста, надання матеріальної допомоги на лікування, виділення земельної ділянки, відмови в наданні житлової субсидії, відлову безпритульних собак, заміни аварійних вікон у під’їзді багатоквартирного будинку, тощо.