Logo

Telegram
Facebook

Протокол засідання громадської ради при виконавчому комітеті міської ради на 2015-2017 рр. від 09.12.2016


Протокол № 3
засідання громадської ради
при виконавчому комітеті Синельниківської міської ради 2015-2017 рр.

Місце проведення: Синельниківська міська рада (к.3)

Дата проведення: 09.12.2016 року

Час проведення: 14.00.

Присутні:  Члени громадської ради 7 осіб (Список реєстрації учасників засідання додається).
Відсутні:  4

Запрошені: Дубовенко Валентина Гаврилівна - начальник фінансового управління Синельниківської міської ради,

Захарова Олена Леонідівна – начальник правління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради,

Зінов’єв Олександр Юрійович – директор АТП 11215 ;

Ісаєва Світлана Олегівна – головний спеціаліст з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради Синельниківської міської ради .

Слухали: Сріб'яник Н.В. – голову Громадської ради, яка наголосила на тому, що кількість присутніх членів громадської ради дозволяє приймати правомочні рішення і запропонувала розпочати засідання.

Результати голосування: одноголосно

Ухвалили: розпочати засідання.

Слухали:   Сріб'яник Н.В. , яка запропонувала наступний порядок денний:

  1. Про проект міського бюджету на 2017 рік

Доповідач: Дубовенко Валентина Гаврилівна - начальник фінансового управління міської ради.

  1. Про організацію пільгового проїзду в міських автобусних маршрутах.

Доповідач: Захарова Олена Леонідівна – начальник правління праці та соціального захисту населення міської ради;

Зінов'єв Олександр Юрійович – голова правління ПАТ « АТП – 11215».

3. Різне.

Доповідач: головний спеціаліст з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради Ісаєва Світлана Олегівна

Результати голосування:  одноголосно

Ухвалили: Затвердити порядок денний засідання громадської ради при Синельниківській міській раді .

Розгляд питань порядку денного:

1.Розгляд проекту міського бюджету на 2017 рік.

Слухали: Дубовенко Валентину Гаврилівну, начальника фінансового управління міської ради , яка зазначила, що:

Доходи міського бюджету на 2017 рік обраховано в сумі 231356,2тис.грн., у тому числі сума доходів:

- загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) – 77245,1 тис. грн.;

- спеціального фонду – 3697,6 тис.грн.

- офіційні трансферти – 150413,5 тис.грн.

Обсяг дохідної частини загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) на 2017 рік визначений з урахуванням факторів впливу на зміну обсягів надходжень, прогнозується у сумі 77245,1 тис.грн., що на 22351,7 тис.грн, або у 1,4 рази більше за показник, затверджений на 2016 рік (з урахуванням внесених змін).

Основним платежем надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, який становить 64,5% від прогнозного показника доходів загального фонду 2017 року. При здійсненні розрахунку податку на доходи фізичних осіб на 2017 рік враховано норми розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України. Надходження до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб прогнозуються у цілому в сумі 49852,4 тис.грн., що на 19,1% більше очікуваних показників на 2016 рік.

Міжбюджетні трансферти

Базова дотація з державного бюджету планується у сумі 739,5 тис.грн.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам планується у сумі 24405,6 тис.грн

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам планується у сумі 26375,1 тис.грн

Враховано субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на соціальні виплати:

на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу в сумі 43137,1 тис.грн.

на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» в сумі 1226,4 тис.грн.

на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот в сумі 52478,9 тис.грн.

на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 380,2 тис.грн.

Враховано іншу додаткову дотацію з обласного бюджету в сумі 1020,7тис.грн.

Враховано іншу субвенцію з обласного бюджету на виконання доручень виборців депутатами обласної ради у 2017 році в сумі 650,0 тис.грн.

У сумі видатків міського бюджету на 2017 рік 87,5%, або 202542,3тис.грн., складають видатки соціального спрямування, з них видатки на освіту – 30,2%, або 69872,5 тис.грн., на охорону здоров'я – 4,7%, або 10877,0 тис.грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 42,9%, або 99234,7 тис.грн., культуру – 1,8%, або 4250,0 тис.грн., фізичну культуру і спорт – 1,0%, або 2333,8 тис.грн., видатки на утримання органів місцевого самоврядування – 6,1%, або 14114,3 тис.грн., видатки на відшкодування перевезення пільгової категорії населення - 0,8%, або 1860,0 тис.грн.

В загальному об'ємі бюджету видатки на утримання установ, що фінансуються з міського бюджету, становлять 102765,1 тис.грн., або 44,4 %.

Органи місцевого самоврядування

На забезпечення роботи виконавчого комітету міської ради, управлінь і відділів міської ради по здійсненню ними наданих чинним законодавством повноважень враховані видатки в сумі 14114,3 тис.грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 14105,2 тис.грн., по спеціальному (бюджет розвитку) в сумі 9,1 тис.грн.

На захищені статті видатків спрямовано 13413,8 тис.грн, що становить 95,0 % в загальному об'ємі видатків на утримання установ.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями обраховано на підставі діючої структури апарату міської ради та її виконавчих органів і становлять 12931,3 тис.грн.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами і становлять 482,5 тис.грн.

Для придбання предметів і матеріалів, технічного обслуговування обладнання, оплати утримання транспортних засобів, оплати послуг зв’язку, висвітлення діяльності та інших послуг передбачаються видатки у сумі 691,4 тис. гривень.

За рахунок бюджету розвитку капітальні видатки плануються на придбання кондиціонеру виконавчому комітету міської ради в сумі – 9,1тис.грн.

Освіта

Мережа установ відділу освіти включає 20 установ та закладів, в тому числі: 6 загальноосвітніх навчальних закладів, 1 навчально-виховний комплекс, 10 дитячих дошкільних навчальних закладів, центр дитячої творчості, методичний кабінет, централізована бухгалтерія.

Кількість учнів, що навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах, складає 3419, кількість дітей у дошкільних навчальних закладах – 1389, кількість дітей, що відвідують центр дитячої творчості – 530.

На утримання установ і закладів галузі плануються видатки в сумі 68646,1 тис.грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 63108,4 тис.грн, з них за рахунок освітньої субвенції – 24405,6 тис.грн, та по спеціальному - 5537,7 тис.грн., в т.ч. за рахунок власних надходжень установ – 3229,4 тис.грн. та за рахунок коштів бюджету розвитку – 2308,2 тис.грн

На утримання 10 дитячих дошкільних закладів передбачено 23719,3 тис.грн., в тому числі по загальному фонду - 20618,5 тис.грн. та по спеціальному - 3100,8 тис.грн., в т.ч. за рахунок власних надходжень установ – 1722,1 тис.грн. та за рахунок коштів бюджету розвитку – 1378,7 тис.грн.

На утримання 6 загальноосвітніх шкіл та навчально-виховного комплексу передбачено 40306,4 тис.грн., в тому числі по загальному фонду 38288,1 тис.грн., з них за рахунок освітньої субвенції – 24405,6 тис.грн, та по спеціальному – 2018,3 тис.грн., в т.ч. за рахунок власних надходжень установ – 1088,8 тис.грн. та за рахунок коштів бюджету розвитку – 929,5 тис.грн.

У 2017 році на фінансування з місцевих бюджетів планується передати усі поточні видатки (крім видатків на оплату праці педагогічних працівників) по загальноосвітніх навчальних закладах. Таким чином, за рахунок коштів освітньої субвенції забезпечується лише виплата заробітної плати педагогічним працівникам. Всі інші видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів мають фінансуватися за рахунок міського бюджету і становлять 12628,3 тис.грн., а саме: на оплату праці спеціалістів та обслуговуючого персоналу – 7206,8 тис.грн., харчування дітей – сиріт та дітей з малозабезпечених сімей – 204,2 тис.грн., оплату енергоносіїв – 4670,0тис.грн., придбання медикаментів – 17,6 тис. грн. та на інші поточні видатки – 529,7 тис. грн.

На утримання центру дитячої творчості по загальному фонду передбачено 1331,1 тис.грн.

На утримання методичного кабінету передбачено 2073,1 тис.грн., в тому числі по загальному фонду 1654,6 тис.грн. та по спеціальному за рахунок власних надходжень установ – 418,5 тис.грн.

На утримання централізованої бухгалтерії по загальному фонду передбачено 1192,6 тис.грн.

На надання допомоги дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років по загальному фонду передбачено 23,5 тис.грн. на видачу одноразової допомоги 13 дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 №226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків» зі змінами.

Видатки по утриманню установ освіти на соціально-захищені статті (заробітну плату з нарахуванням, продукти харчування, медикаменти, енергоносії та комунальні послуги) складають 64964,0 тис.грн., що становить 94,6 % в загальному об'ємі видатків.

На оплату праці з нарахуваннями заплановано 50903,1 тис.грн., що в загальному обсязі видатків становить 74,2 %.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами і становлять 8683,1 тис. грн., або 12,6 % в структурі видатків установ.

Видатки на харчування дітей становлять 5348,5 тис.грн, з них по загальному фонду – 2551,5 тис.грн. та по спеціальному фонду – 2797,0тис.грн.

Видатки на харчування передбачено для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», учнів 1 класів, дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, дітей з багатодітних сімей, дітей із сімей переселенців та розраховано виходячи з вартості харчування одного діто-дня:

триразове харчування в дошкільних навчальних закладах:

- для дітей від 1 до 3 років – 15,00 грн.;

- для дітей від 3 до 6 (7) років – 20,00 грн.;

одноразового гарячого обіду в школах:

- для дітей – сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» - 8,00 грн.;

- для учнів 1 класів – 7,00 грн.

Для розвитку творчого потенціалу особистості, підтримки і стимулювання розвитку обдарованих і талановитих дітей та молоді передбачаються кошти в сумі 10,0 тис. грн. для виплати стипендії міського голови переможцям олімпіад.

За рахунок коштів бюджету розвитку на виконання заходів Програми розвитку освіти передбачається:

- капітальний ремонт (заміна вікон на металопластикові) ДНЗ № 12 – 917,7,0 тис.грн.;

- капітальний ремонт скатної покрівлі ДНЗ № 2 – 461,0 тис.грн.,

- капітальний ремонт скатної та частини пласкої покрівлі ЗНЗ № 5, а також пласкої покрівлі будівлі шкільної котельні – 929,5 тис.грн.

Охорона здоров’я

Рішенням міської ради від 19.07.2016 року №143-9/VІІ «Про реорганізацію державного закладу «Вузлова лікарня станції Синельникове -2» ДП «Придніпровська залізниця» шляхом перетворення в комунальний заклад охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги Синельниківської міської ради» створено 1 установу охорони здоров’я - комунальний заклад охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги Синельниківської міської ради».

Видатки на утримання установи розраховано у сумі 10877,0 тис.грн., в тому числі по загальному фонду - 10453,0 тис.грн., з них за рахунок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 9041,7 тис.грн., та по спеціальному фонду за рахунок бюджету розвитку – 424,0 тис.грн.

На соціально-захищені статті передбачено 10052,6 тис.грн., що складає 92,4 % від загального об’єму видатків на утримання установи.

Видатки на оплату праці розраховані у сумі 7862,3 тис.грн. та становлять 72,3 % в структурі видатків.

Придбання медикаментів заплановано у сумі 681,5 тис.грн., в тому числі для невідкладної допомоги – 78,9 тис.грн., для пільгової категорії населення – 410,1 тис.грн., для дітей інвалідів – 40,0 тис.грн., придбання туберкуліну – 157,5 тис.грн.

Видатки на харчування розраховані у сумі 122,6 тис.грн. на придбання дитячих молочних сумішей для 5 дітей народжених від ВІЛ інфікованих матерів та придбання спеціального харчування для 2 дітей, хворих на фенілкетонурію.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг передані на фiнансування з мiсцевих бюджетiв та враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установою, і становлять 1335,3 тис. грн., або 12,3 % в структурі видатків.

На виконання заходів Програми здоров'я населення м.Синельникове заплановано видатки на придбання медичного обладнання на суму 500,0 тис.грн., в тому числі по загальному фонду - 76,0 тис.грн. та по спеціальному фонду - 424,0 тис.грн.

Культура

З міського бюджету утримуються: дитяча бібліотека, школа культури та мистецтв, централізована бухгалтерія.

В школі культури та мистецтв навчається 308 дітей по класу фортепіано, струнні та духові інструменти, баян , акордеон, гітара, вокал, хореографія, художнє відділення.

Видатки на культуру складають 4250,0 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 3853,0 тис.грн. та по спеціальному фонду – 397,0 тис.грн., з них за рахунок власних надходжень установ – 377,1 тис.грн. та бюджету розвитку – 19,9 тис.грн.

На утримання дитячої бібліотеки передбачено 420,7 тис.грн., в тому числі по загальному фонду - 400,8 тис.грн. та по спеціальному за рахунок коштів бюджету розвитку –19,9 тис.грн.

На утримання школи культури та мистецтв передбачено 3434,1тис.грн., в тому числі по загальному фонду 3057,1 тис.грн. та по спеціальному за рахунок власних надходжень установ – 377,1 тис.грн.

На утримання централізованої бухгалтерії передбачено по загальному фонду 249,7 тис.грн.

На утримання народного колективу передбачено по загальному фонду 50,4 тис.грн.

На проведення культурно – мистецьких міських заходів передбачено по загальному фонду 95,0 тис. грн. на виконання заходів міської Програми розвитку культури.

Видатки по утриманню установ культури на соціально-захищені статті складають 4069,2 тис.грн., що становить 95,7% від загального об’єму видатків на утримання установ.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 3882,6 тис.грн., з них 377,1 тис.грн. за рахунок батьківської плати.

Надходження батьківської плати за навчання в школі культури та мистецтв розраховано у відповідності до рішення виконавчого комітету міської ради від 27 липня 2016 року №149 «Про погодження розміру батьківської плати за навчання в школі культури і мистецтв» і становить 377,1тис.грн.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами і становлять 186,6тис.грн., що становить 4,4 % від загального об’єму видатків на утримання установ.

За рахунок бюджету розвитку капітальні видатки на придбання комп’ютерної техніки становлять 12,9 тис.грн. та на поповнення бібліотечного фонду дитячої бібліотеки для виконання заходів міської Програми розвитку культури - 7,0 тис.грн

Соціальний захист та соціальне забезпечення

Одним з основних напрямків діяльності міської влади є ефективне виконання делегованих державою та власних повноважень щодо соціального захисту населення, вирішення проблем інвалідів, дітей, жінок та молоді.

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення (без врахування видатків, що проводяться за рахунок субвенцій) заплановано у сумі 3238,5тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 3142,3 тис.грн. та по спеціальному фонду за рахунок власних надходжень установ – 52,0 тис.грн. та за рахунок бюджету розвитку – 44,2 тис.грн., в тому числі:

- на виконання заходів міської Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання видатки на проведення заходів по роботі з дітьми з девіантною поведінкою видатки становлять 6,3 тис.грн.

- на утримання центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді видатки складають 425,5 тис.грн. Видатки на соціально-захищені статті складають 395,5 тис.грн., що становить 92,9% від загального об’єму видатків на утримання установи. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 372,2 тис. грн. Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установою і становлять 23,4 тис. грн.

- на виконання заходів міської Програми щодо забезпечення реалізації державної політики з питань сім’ї, жінок, дітей, молоді передбачені видатки в сумі 82,6 тис.грн.

- на виконання заходів міської програми з оздоровлення та відпочинку дітей передбачено 348,9 тис.грн., з них на придбання путівок для 65 дітей пільгової категорії –273,0 тис.грн., придбання путівок на оздоровлення 10 дітей девіантної поведінки – 52,5 тис.грн., для харчування дітей в таборах відпочинку при центрі дитячої творчості та дитячо – юнацькій спортивній школі - 23,4 тис.грн.

- на утримання комунальної установи «Синельниківський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» видатки складають 2145,6 тис.грн., в тому числі видатки по загальному фонду - 2093,5 тис.грн., по спеціальному фонду за рахунок власних надходжень установ – 52,0 тис. грн. Видатки на соціально-захищені статті по територіальному центру складають 2071,8 тис.грн., або 96,6% від загального обсягу видатків на утримання установи. Фонд оплати праці з нарахуваннями розрахований у сумі 2012,8 тис.грн., що складає 93,8% від загального обсягу видатків на утримання установи. Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установою і становлять 58,9 тис. грн. Видатки спеціального фонду здійснюватимуться за рахунок надання платних послуг по обслуговуванню 51 громадянина на суму 52,0 тис.грн.

- на реалізацію заходів Програми соціального захисту окремих категорій громадян за рахунок коштів міського бюджету по загальному фонду видатки становлять 118,0 тис.грн, з них на поховання непрацюючих громадян – 35,0тис.грн., на виплату допомоги громадянам, в т. ч. дітям, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 3,1 тис.грн., на виплату матеріальної допомоги громадянам-довгожителям до ювілейних днів народження – 18,4 тис.грн., надання допомоги хворим на активну форму туберкульозу – 11,2 тис.грн., допомога громадянам – 18,0 тис.грн., надання допомоги учасникам антитерористичної операції, які знаходяться на лікуванні в стаціонарних закладах – 4,0 тис.грн., надання щорічної разової допомоги до Дня захисника України вдовам (вдівцям) або одному з батьків загиблих учасників антитерористичної операції – 6,0 тис. грн., надання одноразової матеріальної допомоги вдовам (вдівцям) або одному з батьків загиблого військовослужбовця, члена територіальної громади міста, який брав участь в антитерористичній операції – 20,0 тис.грн., на виконання Закону України «Про соціальні послуги» на виплату компенсацій особам, що надають соціальні послуги передбачено 2,3 тис. грн. та для проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків і квартир 2 інвалідам війни по спеціальному фонду враховано 44,2 тис.грн.

- на реалізацію заходів міської Програми фінансової підтримки Синельниківської міської ради ветеранів передбачено 17,5 тис.грн.

- на виконання заходів Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста за рахунок загального фонду передбачено видатки у сумі 50,0 тис.грн. на проведення громадських робіт.

Фізична культура і спорт

На виконання заходів цільової комплексної програми розвитку фізичної культури та спорту в міському бюджеті передбачено видатки на проведення заходів з фізичної культури та спорту в сумі 27,2 тис.грн.

Обсяг видатків на утримання дитячо-юнацької спортивній школи складає 2306,6 тис.грн., в тому числі по загальному фонду у сумі 1668,2 тис.грн. та по спеціальному фонду 638,4 тис.грн., з них за рахунок власних надходжень установ – 13,1 тис.грн. та за рахунок бюджету розвитку – 625,3 тис.грн.

Число вихованців у дитячо-юнацькій спортивній школі становить 460 дітей.

Видатки на соціально-захищені статті по дитячо-юнацькій спортивній школі розраховано у сумі 1635,7 тис.грн., що складає 70,9% від загального обсягу видатків на утримання установи.

Фонд оплати праці з нарахуваннями розрахований у сумі 1449,0 тис.грн., що складає 62,8% від загального обсягу видатків на утримання установи.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами і становлять 186,1тис.грн., що складає 8,1% від загального обсягу видатків на утримання установи.

За рахунок бюджету розвитку на виконання заходів програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2017 рік запланований капітальний ремонт спортивної зали дитячо-юнацької спортивної школи у сумі 625,3 тис.грн.

Постановили :

1. Інформацію Дубовенко В.Г. взяти до відома.

Голосування:

«за» - одноголосно.

Рішення прийнято.

2. Про організацію пільгового проїзду в міських автобусних маршрутах.

Слухали : Захарову Олену Леонідівну, начальника управління праці та соціального захисту населення міської ради, яка ознайомила членів громадської ради з організацією пільгового проїзду в міських автобусних маршрутах.

Послуги з перевезення пасажирів автобусами загального користування та маршрутними таксі на міських маршрутах у місті здійснює Синельниківське товариство з обмеженою відповідальністю «Автотранспортне підприємство 11215».

Рішенням виконавчого комітету міської ради затверджені паспорти автобусних маршрутів на 9 міських маршрутах, які розроблені з урахуванням сполучення залізничних станцій міста з жилими мікрорайонами, східною стороною промисловими районами міста на яких здійснюють рух 11 автобусів.

Розроблені та затверджені паспорти автобусних маршрутів.

Пасажирські автоперевезення здійснюються згідно з графіком у звичайному режимі та у режимі маршрутного таксі.

Слухали: Зінов’єва Олександра Юрійовича – директора АТП 11215, який зазначив , що пільговий проїзд в місті Синельниковому організовано за двома маршрутами: №1 – від Консервного заводу до СПЛ, № 5 – Синельникове 1- східна сторона. В 2017 році в бюджеті міста на оплату пільгового проїзду на автобусних маршрутах передбачено 860 тис.грн.

Постановили :

1. Інформацію Захарової О.Л. та Зінов'єва О.Ю. взяти до відома.

Голосування:

«за» - одноголосно.

Рішення прийнято.

  1. Різне.

Слухали: Ісаєву Світлану Олегівну, головного спеціаліста з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради, яка ознайомила присутніх з планом заходів міської ради на грудень:

14.12. 2016, 10.00 – вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС;

16.12.2016 – сесія міської ради;

19.12.2016 – міське свято до Дня Миколая;

28.12.2016 – відкриття міської ялинки.

Постановили :

Інформацію Ісаєвої С.О. взяти до відома.

Голосування:

«за» - одноголосно.

Рішення прийнято.

Голова громадської ради : Н.В. Срібяник

Секретар : С.Ю.Хасенко


Прес-служба СМР - 14.12.2016.