Logo

Telegram
Facebook

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля


Дата офіційного опублікування у Реєстрі

(автоматично генерується системою після подання через Реєстр,

не зазначається суб’єктом господарювання) ____________________14.01.2019 р.

Унікальний номер

(автоматично генерується системою після подання через Реєстр,

для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання) ____________________№2019182584/7422

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний центр

поводження з відходами» Дніпропетровської обласної ради»

інформує про наміри провадити планову діяльність

та оцінку її впливу на довкілля

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса та адреса для листування: 49000, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, буд. 2.

Тел..: (056)722-21-16,

Email: kp.tbo@ukr.net.

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

2.1. Планована діяльність, її характеристика.

Операції у сфері поводження з твердими побутовими відходами (знешкодження). З метою збереження оточуючого природного середовища та запобіганню впливу негативних екологічних наслідків від стихійного сміттєзвалища в м. Синельниково.

2.2. Технічна альтернатива.

Розробка робочого проекту «Рекультивація земельної ділянки міського звалища побутових відходів по вул.Робоча,121, м. Синельникове Дніпропетровської області-Будівництво». та проведення першочергових та найбільш прийнятних для даної території робіт з рекультивації земельної ділянки міського стихійного звалища побутових відходів.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Планова діяльність з рекультивації земельної ділянки міського стихійного сміттєзвалища здійснюється на території Синельниківського району, м. Синельникове, вул. Робоча,121.

3.1. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Дніпропетровська область, Синельниківський район, м. Синельникове. Запропоновані заходи є найбільш прийнятними для рекультивації існуючого сміттєзвалища та організації в подальшому регіонального полігону ТПВ для даної території та виду робіт.

3.2. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Додатково розглянуто також можливість будівництва сміттєперевантажувальної стації у м. Синельникове та наміри будівництва сміттєспалювального заводу у місті Дніпро.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Сприятиме покращенню екологічної ситуації у місті Синельникове та забезпечуватиме раціональне поводження з твердими побутовими відходами у місті та районі. Підтримання належного санітарного стану міста та інших населених пунктів області, створення нових робочих місць.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

У випадку подальшої організації регіонального полігона ТПВ в місті Синельникове необхідно буде виконати наступне:

1. Рекультивація земельної ділянки міського звалища побутових відходів

  • виконання першочергових заходів у санітарно-захисній зоні звалища ( полігону ТПВ) -6,3 га (зрізка та перевезення сміття, розрівняння сміття, планування території, боронування плугом, посів трави)
  • додаткові роботи (огородження полігону, влаштування спостережних свердловин).
  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

6.1. Щодо технічної альтернативи

Рекультивація земельної ділянки міського звалища побутових відходів та будівництво полігон ТПВ та сміттєсортавальна лінія належить до об’єктів, які становлять підвищену екологічну небезпеку (ПКМУ №808 від 28 серпня 2013р,).

Транскордонний вплив – відсутній.

Згідно ДСП № 173 від 19.06.1996 року розмір нормативної санітарно-захисної зони - 500 м.

Прийняті в проекті заходи знижують ймовірність виникнення масштабних аварійних ситуацій з тяжкими екологічними наслідками.

6.2. Щодо технічної альтернативи 2.

Наміри будівництва сміттєспалювальних заводів у містах Дніпропетровської області розглядається обласною держадміністрацією ( у.т.ч зонування області на шість зон, та будівництво у них регіональних полігонів ТПВ, сміттєперевантажувальних станцій, сміттєсортувальних комплексів). Ще в 2011р. Дніпропетровське регіональне інвестиційне агентство розробило проектні пропозиції по зонуванню території області. Більш детальніші проектні матеріали - відсутні.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Реалізація проекту не потребує спеціальних еколого-інженерних заходів та захисту території.

7.1. щодо технічної альтернативи 1

Реалізація проекту потребує виконання спеціальних заходів щодо гідроізоляції існуючої зони складування сміття, відводу фільтратних вод на біоінженері споруди (БІСИ) .

Санітарно-захисна зона сміттєзвалища ( полігону ТПВ) у.т.ч. сміттєсортувального підприємства –витримана. Викиди шкідливих речовин в атмосферу не перевищують ГДК, тому коригування санітарно-захисної зони – не доцільне. Житлові будинки в НСЗЗ – не розташовані.

7.2. щодо технічної альтернативи 2

Технічна альтернатива 2- не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Додатково буде виконано оцінку ризику впливу господарської діяльності на здоров’я населення та оцінку соціального ризику, розглянуто аварійні ситуації.

Можливі впливи планової діяльності за альтернативою 1 (технічна та територіальна альтернативи 2- не розглядаються), а саме рекультивація міського сміттєзвалища:

Клімат і мікроклімат: вплив відсутній.

Повітряне середовище: джерелами впливів на повітряне середовище в період проведення будівельних робіт є: робота ДВЗ транспортних засобів. В період проведення будівельних робіт створюється додаткове навантаження на повітряний басейн, при цьому рівень забруднення атмосфери не перевищить санітарно-гігієнічних нормативів.

Вплив на повітряне середовище під час експлуатації об’єкта пов’язаний із викидом газоподібних забруднюючих речовин від процесів бродіння сміття (метан,сірководень, окис вуглецю,аміак,бензол,окис азоту,хлорбензол ) та вихлопи автотранспортної техніки.

Водне середовище: на території відсутнє централізоване водопостачання та водовідведення ,але можливе від мереж КОС.

Забезпечення санітарно-побутових умов працівників регіонального полігону ТПВ буде розглянуто додатково при подальшому проектуванні. Скидання стічних вод в навколишнє середовище відсутнє. Госппобутові води вивозяться спецтранспортом на водоочисні споруди міста, промислові води після знезараження - на полігон ТПВ для зволоження сміття.

Вплив на ґрунт та земельні ресурси: вплив об’єкту на період будівництва на ґрунт можливий тільки шляхом забруднення паливно-мастильними матеріалами та будівельним сміттям, носить тимчасовий і локальний характер.

Вплив об’єкту на період експлуатації на ґрунт можливий тільки в аварійній ситуації в межах об’єкту.

Вплив на рослинний, тваринний світ, заповідні об’єкти: знесення зелених насаджень, корчування дерев в період проведення робіт не передбачені, цілеспрямованих заходів з охорони рослинного та тваринного світу не передбачається. Об’єкти природно-заповідного фонду та курортні зони в районі будівництва -відсутні. Пам’яток історії та культури, захист яких необхідний у зв’язку з реалізацією проектних рішень, немає.

Шумовий вплив: рівень шуму на період будівництва в центрі майданчика складе 56,0-57,0 дБА. На кордоні найближчої житлової забудови рівень шуму залишиться на колишньому рівні внаслідок загасання звуку в просторі, з огляду на територіальну віддаленість земельної ділянки.

Вплив на соціальне середовище: попередньо рівень соціального ризику господарської діяльності для населення відсутній та буде уточнюватись за результатами аналізу розрахунків, наведених у матеріалах ОВНС.

Вплив на техногенне середовище: запланована діяльність -не матиме впливу на техногенне середовище.

Відходи виробництва та поводження з ними: в процесі будівництва утворюються такі види відходів: тверді побутові відходи, будівельне сміття. Утворенні в процесі будівництва відходи складаються у спеціально відведених місцях з подальшою передачею їх для утилізації і захоронення спеціалізованим підприємствам. Для розміщення відходів, що утворюються в період проведення робіт, додаткові земельні площі не використовуються.

В процесі експлуатації утворюються відходи: летучі гази, філтратна рідина з сміття – збирається в зоні складування та використовується для зволоження сміття, надлишки відводяться на БІСи.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 2 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”

Перша категорія (пункт 8, стаття 3, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VII від 23 травня 2017 року. Зокрема, планується провести дослідження із впливу планової діяльності на повітря, ґрунт, поверхневі та ґрунтові води, культурну спадщину (археологія), флору і фауну району, де планується діяльність.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і відтак підлягає оцінці впливу на довкілля згідно Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

1) підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

2) проведення громадського обговорення Закону;

3) аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

4) надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого попереднім підпунктом;

5) врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, вказаного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку із оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту із оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту із оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість подавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення на стадії звіту зі оцінки впливу на довкілля буде повідомлено у оголошенні про початок громадського обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля.

Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення цього повідомлення на веб-сайті Єдиного реєстру із оцінки впливу на довкілля громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Подаючи такі зауваженні і пропозиції вкажіть унікальний номер, присвоєний справі щодо планованої діяльності при реєстрації цього повідомлення у Єдиному реєстрі із оцінки впливу на довкілля (зазначений у шапці повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені у Реєстрі та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що подають зауважень і пропозицій, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Згідно чинного законодавства України рішенням про провадження даної планованої діяльності буде -

Ліцензія операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що видається Міністерством екології та природних ресурсів України; дозвіл на початок будівельних робіт, що видається Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Дніпропетровській області, що видається Міністерством екології та природних ресурсів України.

  1. Усі зауваження та пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати

До Синельниківської міської ради, письмово: 52500, Синельниківська міська рада (на конверті вказувати «Публічна інформація») вул.Каштанова,14, м.Синельникове, обл.Дніпропетровська, телефон:(05663)4-35-96, факс: (05663) 4-35-61, електронна пошта : info@sinmr.dp.gov.ua

або до Дніпропетровської обласної ради, письмово: 49004, м.Дніпро, пр.. Олександра Поля, буд. 2 (на конверті вказувати – адресат: КП «ДОЦПВ»ДОР»).


виконком - 06.02.2019.