А ти пишаєшся своїм подвір’ям? Якщо так, то наступна інформація саме для тебе!

Оголошується конкурс «КРАЩЕ ПОДВІР’Я-2018»! Подати заявку на участь у конкурсі Ви можете

з 15 травня 2018 року по 17 серпня 2018 року до організаційного відділу міської ради за адресою:

м. Синельникове, вул. Каштанова, 14, кабінет №2.

Переможці конкурсу будуть оголошені та нагороджені під час святкування 150-ої річниці від Дня заснування міста.

За додатковою інформацією звертатися за телефонами: 4-22-91, 0732687144.

П О Л О Ж Е Н Н Я

про огляд-конкурс з благоустрою міста «Краще подвір’я-2018»

  1. Загальні положення.

1.1. Дане положення розроблене у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Синельникове» затверджених рішенням міської ради від 22.04.2011 № 109-8/VI зі змінами.

1.2. Положення про огляд-конкурс по благоустрою міста (надалі – Конкурс) вводиться в дію з метою залучення до участі в роботі із забезпечення збереження житлового фонду, благоустрою територій, покращення житлових умов проживання та гідного ставлення мешканців до свого міста.

1.3. Конкурс проводиться з 15 травня по 17 серпня 2018 року.

  1. Організація проведення конкурсу.

Комісія по проведенню конкурсу з благоустрою міста «Краще подвір’я-2018»:

2.1. Оголошує Конкурс на кращій рівень благоустрою подвір’я.

2.2. Приймає заявки від бажаючих взяти участь в Конкурсі, подання від депутатів міської ради, голів квартальних комітетів.

Заявки подаються в письмовій формі довільного змісту із зазначенням юридичної адреси, прізвища, ім’я, по батькові заявника, територій об’єкта, контактних телефонів, при необхідності - іншої інформації.

2.3. Конкурсна комісія працює у формі засідань, правомочних за умови присутності на них не менше 2/3 складу комісії.

2.4. Засідання комісії оформлюються протокольно за підписом голови комісії та секретаря, а в протоколі щодо визначення переможців Конкурсу фіксуються підписи всіх членів комісії, які брали участь у засіданні.

У разі рівної кількості набраних балів, вирішальним є бали виставлені головою конкурсної комісії.

2.5. Конкурсна комісія з виїздом на місце перевіряє виконання головних показників рівня благоустрою подвір’я, що визначають переможця Конкурсу.

2.6. Оцінка кожного номінанта здійснюється індивідуально членами конкурсної комісії згідно оціночних відомостей з відображенням відповідної кількості балів, яка в кінцевому результаті підсумовується.

2.7.Рішення конкурсної комісії щодо визначення переможців приймається більшістю набраних балів і оформлюється протоколом.

2.8. За результатами своєї роботи конкурсна комісія визначає переможця і призерів Конкурсу.

  1. Головні показники рівня благоустрою подвір’я, що визначають переможця конкурсу.

«Краще подвір’я - 2018»:

- охайний вигляд фасаду будинку і двору садиби (до 10 балів);

- оригінальність оформлення садиби (до 10 балів);

- наявність номерного знаку і таблички з назвою вулиці на будинку (до 10 балів);

- наявність оригінальних зелених насаджень та квітів (до 10 балів);

- освітлення дворової території (до 10 балів);

- утримання огорожі в охайному зовнішньому вигляді (до 10 балів);

- утримання прилеглої до будинку території (тротуару, вулиці) в належному санітарному стані (до 10 балів);

- наявність договору із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів та відсутність заборгованості за вивезення твердих побутових відходів (до10 балів).

Максимальна кількість балів – 80.

Переможець і призери Конкурсу визначаються за кількістю балів.

  1. Фінансування Конкурсу.

Фінансування конкурсу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, благодійних та спонсорських внесків.

  1. Нагородження.

Переможець і призери Конкурсу з благоустрою «Краще подвір’я-2018» нагороджуються почесними дипломами та подарунками в урочистій обстановці під час святкування Дня міста за участю депутатів міської ради, членів виконавчого комітету міської ради, громадськості. Нагородження проводить міський голова.