Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради у квітні 2018 року було розглянуто 133 звернення. З них письмових – 47, за допомогою телефону – 7, на особистому та виїзному прийомах міського голови побувало 17 громадян, від інших органів, установ, організацій – 1.

Через органи влади вищого рівня надійшло 61 звернення. Найбільше звернень виконавчий комітет міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр» – 38, від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 22, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни. По 18 зверненнях громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, прийняті позитивні рішення, по 4 – відмовлено у задоволенні, роз’яснення отримали 59 заявників, знаходяться на розгляді 52 звернення.

У звітному періоді зареєстровано 2 повторних звернення: 1 від *щодо поновлення роботи зовнішнього освітлення по вул. Веселій та вул. Армійській, 1 від * стосовно відсипки дороги по вул. Мальовничій.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян звернення розподілені так:

За ознакою надходження: первинні – 129; повторні – 2; неодноразові – 1, дублетне – 1.

За формою надходження: на особистому прийомі – 17; поштою – 47, через органи влади – 61; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 1; за допомогою телефонного зв'язку – 7.

За видами: заяви – 130; скарги – 3.

За статтю авторів звернень: жіноча – 88; чоловіча – 38; анонім – 7;

За типом: листи – 106; усне – 25; електронне – 2.

За суб′єктом: індивідуальні – 120; колективні – 6; анонім – 7.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось 57 громадян пільгових категорій: 31 пенсіонер, 4 учасника антитерористичної операції, 6 інвалідів ІІ групи, 3 інваліди III групи, 4 ветерани праці, 1 дитина війни, 4 учасника бойових дій, 1 учасник війни, 1 інвалід війни, 2 багатодітних сім’ї. Від інших категорій громадян надійшло 4 звернення, 72 звернення надійшли від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій у класифікаторі звернень громадян.

Мешканці міста звертались з питань: комунальне господарство (57), соціальний захист (19), сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт (11), житлова політика (7), земельні відносини, аграрна політика (6), охорона здоров’я (6), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (2), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (3), екологія та природні ресурси (3), транспорт і зв'язок (3), діяльність підприємств та установ (3), діяльність органів місцевого самоврядування (1), містобудування та архітектура (1), оформлення права власності на нерухоме майно (1), фінансова, податкова, митна політика (1) інше (9).

Згідно з затвердженим графіком міським головою 3 особистих прийоми громадян: 2 особистих прийоми в приміщенні міської ради, 1 виїзний прийом у приміщенні Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора – 2», на яких побувало 17 громадян. В ході прийому порушувались питання відсипки дороги, санітарної обрізки дерев, капітального ремонту будинку, капітального ремонту покрівлі, додержання графіку вивезення побутових відходів, приватизації службового житла, тощо.

Здійснюється щоденний моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.