За звітний період обсяг доходів міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ) становить 3947,6 тис.грн., у тому числі надходження до загального фонду міського бюджету становлять 3947,4 тис.грн., з них надходження податків та зборів – 919,4 тис.грн., міжбюджетні трансферти – 3028,0 тис.грн., до спеціального фонду – 0,2 тис.грн.

За звітний період за пропозиціями головних розпорядників бюджетних коштів профінансовані видатки по загальному фонду :

- на оплату праці працівникам бюджетних установ – 4,3 тис.грн.

- на харчування дітей та учнів – 53,1 тис.грн.

- на придбання медикаментів в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади – 22,5 тис.грн.

- на оплату за спожиті енергоносії бюджетними установами – 44,4тис.грн.

- на придбання матеріалів та оплату інших послуг установ – 19,3тис.грн.

- на придбання обладнання за рахунок субвенції з обласного бюджету на створення ресурсних кімнат – 7,2 тис.грн.

- на надання стипендій обдарованим учням – 12,5 тис.грн.

- на оплату за розміщення постерів з соціальною рекламою – 2,1 тис.грн.

- на благоустрій міста (вуличне освітлення міста, прибирання та вивезення сміття) – 90,1тис.грн.

- на надання матеріальної допомоги окремим категоріям громадян – 36,4тис.грн.,

- медична субвенція районному бюджету на надання послуг з охорони здоров’я населенню міста - 866,7 тис.грн.

- на проведення спортивних заходів – 2,6 тис.грн.

- на проведення заходів з молоддю та дітьми – 35,0 тис.грн.

- на державну соціальну допомогу на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом гроші ходять за дитиною ” – 141,3тис.грн.;

- на оплату пільг та субсидій населенню за тверде паливо та скраплений газ – 20,7 тис.грн.

По бюджету розвитку профінансовано видатки у сумі 1213,1 тис.грн., з них:

  • 965,0 тис.грн. на придбання квартир для дітей сиріт за рахунок субвенції з державного бюджету;
  • 233,7 тис.грн. на капітальний ремонт парку Слави;
  • 10,6 тис.грн. оплата експертизи ПКД на будівництво мереж зливової каналізації по вул.Тичини;
  • 3,8 тис.грн. оплата технічного нагляду на капітальний ремонт парку Слави.

Начальник міськфінуправління В.Г.ДУБОВЕНКО