За звітний період обсяг доходів бюджету міста (без врахування власних надходжень бюджетних установ) становить – 8382,9 тис.грн, у тому числі надходження до загального фонду бюджету міста – 8382,8 тис.грн, з них надходження податків та зборів загального фонду – 4465,1 тис.грн, міжбюджетні трансферти – 3917,7 тис.грн, надходження до спеціального фонду – 0,1 тис.грн.

За звітний період за пропозиціями головних розпорядників бюджетних коштів профінансовані видатки по загальному фонду:

на утримання установ – 6277,4 тис.грн, з них на виплату працівникам заробітної плати з нарахуваннями – 6086,9 тис.грн, на харчування дітей – 37,7 тис.грн, на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 103,9 тис.грн та на інші видатки з утримання установ – 48,9 тис.грн;

на оплату комунальним некомерційним підприємством «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради» енергоносіїв – 104,8 тис.грн;

на оплату комунальним некомерційним підприємством «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги Синельниківської міської ради» енергоносіїв – 19,2 тис.грн, медикаментів пільгової категорії – 50,5 тис.грн та придбання слухового апарату – 21,0 тис. грн;

на централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 102,3 тис.грн;

на надання матеріальної допомоги окремим категоріям громадян – 55,5 тис.грн;

на проведення заходів з фізкультури та спорту – 2,1 тис.грн;

на проведення заходів з молоддю – 4,8 тис.грн;

на розміщення постеру з соціальною рекламою – 1,1 тис.грн;

на внески до Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування - 6,0 тис.грн;

на поповнення матеріального резерву (придбано обігрівач) -4,0 тис.грн;

на оплату послуг з утримання системи відеонагляду – 38,8 тис.грн;

на поточний ремонт доріг – 374,4 тис.грн;

на дорожню розмітку - 149,6 тис.грн;

на відшкодування видатків на навчання учнів в комунальному закладі освіти «Вечірня (змінна) загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів Іларіонівської селищної ради» - 6,0 тис.грн;

на проведення виборів депутатів місцевих рад та міського голови за рахунок коштів субвенції з державного бюджету – 325,2 тис.грн;

на благоустрій міста (утримання кладовищ, прибирання та вивезення сміття) – 85,8 тис.грн.

За рахунок коштів бюджету розвитку профінансовано видатки в сумі 436,1 тис грн., з них:

на оплату виконаних робіт та технічного нагляду по капітальному ремонту тротуару вул.Центральна – 278,9 тис.грн;

на оплату технічного нагляду за виконанням робіт по капітальному ремонту покрівель – 6,5 тис.грн;

на капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ЗНЗ №4- 126,0 тис.грн.

на фінансову підтримку СМКП «ЖЕК – 2 » - 24,7 тис.грн.

Заступник начальника міського фінансового управління – начальник

бюджетного відділу С.О.ФАСТОВА