Logo

Telegram
Facebook

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради в 2017 році


Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради проведена робота, спрямована на своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, одержаних поштою та на особистому прийомі міським головою, заступниками міського голови, керівниками управлінь та відділів.

Протягом звітного року до міської ради та її виконавчих органів надійшло 39187 звернень громадян, що в порівнянні з 2016 роком на 4315 звернень менше (у 2016 - 43502).

Безпосередньо міським головою та його заступниками розглянуто 1337 звернень в яких порушені різноманітні питання (позитивно вирішено – 359 звернень, відмовлено у задоволені – 17, переслане за належністю – 1, не підлягає розгляду -1, надано роз’яснень - 829).

У порівнянні з минулим роком кількість звернень зменшилась на 154 звернення (у 2016 – 1491 звернення).

Поштою у 2017 році надійшло 671 звернення, на особистому прийомі – 231 звернення, за допомогою телефону – 10, через засоби масової інформації – 2, від інших органів, установ, організацій – 1. З урахуванням колективних звернень загальна чисельність громадян, які звернулися до виконавчого комітету Синельниківської міської ради, становить 2526 чоловік.

Кількість звернень від громадян до «Урядового контактного центру» та контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації» порівняно з 2016 роком у 2017 році зменшилась і становить 422 звернення (у 2016 - 558).

За категоріями авторів звернення розподіляються:

від учасників, інвалідів війни та учасників бойових дій, інвалідів Великої Вітчизняної війни – 36;

від інвалідів I-III груп – 64;

від ветеранів праці – 40;

від дітей війни – 15;

від членів багатодітних сімей та одиноких матерів, матерів героїнь – 32;

від учасників та потерпілих на ЧАЕС – 5;

від учасників АТО та членів сім’ї загиблого учасника АТО – 117;

від громадян, які не підпадають під жодну з зазначених категорій – 1028.

За соціальним станом звернення авторів розподіляються:

від пенсіонерів – 281;

від робітників – 112;

від працівників бюджетної сфери – 20;

від державних службовців – 1;

від військовослужбовців – 3;

від підприємців – 60;

від безробітних – 57;

від учнів – 1;

від осіб позбавлених волі – 1;

від служителів релігійних організацій – 3;

від громадян, соціальний стан яких не зазначено – 798.

Безпосередньо до структурних підрозділів міської ради надійшло 36707 звернень громадян.

Управлянню праці та соціального захисту населення міської ради, керівництвом міської ради протягом 2017 року було доручено розглянути 163 звернення, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

61 – вирішено позитивно;

100 – надано роз’яснення;

2 – відмовлено у задоволені.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення міської ради надійшло 31792 звернення громадян:

304 звернення зареєстровано під час особистого прийому начальника управління.

29009 звернень громадян надійшло до відділу грошових виплат та компенсацій:

11327 - звернень щодо призначення та перерахунку державної допомоги та житлових субсидій (в т.ч. по монетизації);

12193 - письмових заяв про призначення та перерахунок всіх видів державних допомог та субсидій;

1903 - звернення щодо видачі довідок про отримання (неотримання) державної допомоги;

2821 - заяви про виплату готівкою невикористаних коштів по субсидії;

615 - заяви на розгляд комісії з питань призначення державних адресних допомог;

150 - звернення щодо виплати державних соціальних допомог.

350 звернень громадян надійшло до відділу соціальних гарантій та пільг:

18 громадян (учасники антитерористичної операції на сході України) звернулись з приводу санаторно - курортного лікування, проходження психологічної реабілітації, проходження навчання на курсах водіїв;

70 громадян (особи з інвалідністю, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, ветерани війни) звернулися з приводу отримання санаторно – курортного лікування та отримання грошової компенсації за невикористане санаторно –курортне лікування;

8 звернень з питань отримання відшкодування витрат на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

2 звернення від інвалідів війни з приводу проведення безоплатного капітального ремонту їх помешкань;

3 звернення від осіб з інвалідністю з питання отримання пільгового автомобілю та призначення компенсації на транспортне обслуговування; 1

186 звернень з приводу отримання технічних засобів реабілітації та протезно-ортопедичних виробів;

26 – від осіб з інвалідністю з питань отримання матеріальної допомоги на лікування;

34 - з питань отримання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого;

3 – від осіб похилого віку щодо влаштування їх до будинку – інтернату.

1159 пільговиків звернулися до відділу персоніфікованого обліку осіб:

585 для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків, надання пільг на житлово - комунальні послуги;

96 для продовження пільг з урахуванням доходів;

406 для отримання довідок;

21 для зняття з обліку;

51 для встановлення статусів та видачі посвідчень.

947 звернень зареєстровано відділом праці, охорони праці та соціально-трудових відносин та відділом організаційно-правового забезпечення, кадрової роботи та контролю:

61 з питань трудового законодавства (усні та письмові);

770 заяв внутрішньо переміщених осіб про від’їзд,

108 заяв реєстрації обліку внутрішньо переміщеної особи;

8 звернень від внутрішньо переміщених осіб для забезпечення житлом.

23 звернення опрацьовано головним спеціалістом-юрисконсультом, а саме:

1 звернення відносно отримання правової допомоги з приводу розміру аліментів на неповнолітню особу;

1 звернення щодо отримання консультації з приводу документування паспортом України у судовому порядку;

1 - відносно отримання правової допомоги від внутрішньо переміщеної особи з приводу постановки на квартирну чергу для отримання житла;

1 звернення щодо отримання консультації з приводу оформлення права власності на кооперативну квартиру;

2 звернення щодо отримання правової допомоги з питання встановлення опіки та призначення опікуна;

1 - з питань присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;

1 – з приводу призначення держаної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї внутрішньо переміщеним особам;

1 громадянин отримав консультацію з приводу оформлення допомоги на проживання;

4 громадянина отримали правову допомогу з питання встановлення, переоформлення опіки над недієздатною фізичною особою та призначення, переоформлення піклувальника над обмежено дієздатними фізичними особами;

1 особа отримала правову допомогу з питання виконання виконавчого листа Синельниківським міськрайонним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Дніпропетровській області;

5 громадянам надано роз’яснення щодо заповнення електронної декларації;

2 – звернулися за призначення помічника над фізичною дієздатною особою (було призначено помічника та видано посвідчення);

1 особа звернулася щодо підготовки подання до суду про погодження її кандидатури на опікуна (було підготовлено подання);

1 - з приводу надання роз’яснення відносно продажу житла, яке належить недієздатному.

На всі звернення, які надходили до управління, надані письмові та усні роз’яснення (детальний звіт додається у друкованому вигляді).

Управлінню житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради керівництвом міської ради протягом 2017 року було доручено розглянути 742 звернення, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

145 звернень з питань земельних відносин, аграрної політики (вирішено позитивно – 18, відмовлено у задоволенні – 2, надано роз’яснення - 125 );

455 звернень з питань комунального господарства (вирішено позитивно – 111, відмовлено у задоволенні – 4, надано роз’яснення - 340);

103 звернень з питань житлової політики (вирішено позитивно – 35, відмовлено у задоволенні – 3, надано роз’яснення - 65);

39 звернень підлягають доопрацюванню, а саме:

про санітарну обрізку дерев: ****;

про ремонт дорожнього покриття: *****;

про ремонт прибудинкових доріг: ****;

про ремонт тротуару: ***

про ремонт покрівлі: ***;

про облаштування пішохідного переходу: ***

про ліквідацію сміттєзвалища: ***;

про безоплатний капітальний ремонт будинку: ***

про установка лежачого поліцейського: ***

про облаштування підйому-спуску до прибудинкової території: ***;

про встановлення ліхтарів зовнішнього освітлення: ***

щодо порушення права володіння нерухомим майном: ***

Безпосередньо до структурного підрозділу надійшло 3 звернення громадян:

від *щодо видалення 2-х аварійних дерев по *;

*про надання довідки про перебування на квартирній черзі;

*про надання довідки про перебування на квартирній черзі.

Серед позитивно вирішених звернень з питань житлово-комунального господарства та комунальної власності значна кількість стосується ремонту покрівель багатоповерхових житлових будинків, а саме: за кошти міського бюджету виконано капітальний ремонт 14 покрівель багатоповерхових житлових будинків міста Синельникове. Відремонтовано покрівлі будинків, яким є балансоутримувач Синельниківське міське комунальне підприємство «Житлово-есплуатаційна контора-2», на вул. Миру: будинок № 2 (2 під’їзд), будинок № 3 (2 під’їзд), будинок № 6 (1 під’їзд), будинок № 6 (5 під’їзд), будинок № 19 (6 під’їзд), будинок № 31 (6 під’їзд), будинок № 117 на вул. Затишна. Відремонтовано покрівлі будинків, яким є балансоутримувачем Синельниківське міське комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора-1»: будинок № 6 (1 під’їзд) на вул. Чехова, будинок № 181 (2 під’їзд) на вул. Центральна, будинок № 70 на вул. Виконкомівська, будинок № 16а на вул. Затишна. А також, у зв’язку з численними зверненнями громадян, виконано позачерговий ремонт покрівлі 7 під’їзду будинку №3 по вул. Миру та будинку №70 по вул. Виконкомівська.

У 2017 році виконані роботи по капітальному ремонту мереж зовнішнього освітлення північної та східної частини міста, встановлено 62 ліхтарі освітлення північної частини міста та 340 ліхтарів східної частини міста, що складає 3,44 км мереж північної частини та 21,22 км. східної частини міста Синельникове.

Позитивно вирішені звернення * щодо поточного ремонту дорожнього покриття внутрішньобудинкових територій будинку № 45 по вул. Миру, *- щодо поточного ремонту дорожнього покриття внутрішньобудинкових територій будинків №183, 185, 183а по вул. Центральна, *щодо поточного ремонту дорожнього покриття внутрішньобудинкових територій будинку № 8 та № 41 по вул. Миру, звернення *– щодо встановлення дорожніх знаків на перехресті вул. П. Тичини з вул. Центральна та на перехресті вул. П. Тичини з вул. Покровська., звернення *– щодо ремонту дороги по вул. О. Гончара. *- щодо ремонту дороги по вул. Миру.

За зверненнями громадян виконані роботи по санітарній обрізці та видаленню дерев на вул. Музична, 77 (видалення аварійного дерева), на вул. Гурджуанська, 12 (санітарна обрізка дерев), на вул. Центральна 183-а (санітарна обрізка дерев), на вул. Центральна, 125 (санітарна обрізка дерев), на вул. Миру, 3 (санітарна обрізка дерев), вул. Каштанова, 66 (санітарна обрізка дерев), на вул. Миру, 4 (санітарна обрізка дерев), на вул. М. Коцюбинського, 194 (санітарна обрізка дерев), на вул. М. Гвардії, 15, (видалення аварійного дерева), вул. Свободи,127 (видалення аварійного дерева).

Центру надання адміністративних послуг керівництвом міської ради протягом 2017 року було доручено розглянути 1 звернення, що зареєстроване в програмі «Звернення громадян» від *з питань оформлення реєстрації місця проживання. У встановлені терміни громадянці була надана відповідь з роз’ясненнями норм законодавства та діючого порядку, яким затверджені правила реєстрації місця проживання.

Безпосередньо до центру надання адміністративних послуг надійшло 4601 звернення з них 2737 звернень – за послугами структурних підрозділів міської ради та 1864 звернень – за послугами органів державної влади на місцях. Із них:

2318 – по відділу реєстрації Синельниківської міської ради;

890 – по сектору Державної міграційної служби;

967 – по управлінню Держгеокадастру у Синельниківському районі на видачу довідок про нормативно-грошову оцінку витягів з державного земельного кадастру.

Відповідей по зареєстрованих справах надано 4573, відмовлено у задоволені – 119 з причин подання не повного пакету документів, 28 справ знаходяться на розгляді (детальний звіт додається у друкованому вигляді).

Архівному відділу міської ради керівництвом протягом 2017 року було доручено розглянути 7 звернень, що зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

5 - вирішено позитивно;

2 – надано роз’яснення.

Безпосередньо архівним відділом було зареєстровано 235 звернень відповідно до яких підготовлено і видано 618 архівних довідок, з яких:

155 довідок про підтвердження майнових прав громадян;

246 довідок про заробітну плату для нарахування пенсій;

171 довідка про підтвердження трудового стажу громадян;

46 довідок про перейменування ліквідованих підприємств.

Службі у справах дітей міської ради керівництвом було доручено розглянути 90 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

58 - вирішено позитивно;

32 – надано роз’яснення.

Безпосередньо службою було розглянуто 34 звернення громадян, які безпосередньо стосувалися захисту прав дитини, а саме:

7 – неналежне виконання батьківських обов’язків та обов’язків опікуна, піклувальника;

2 – обстеження умов проживання дітей;

15 – встановлення опіки та піклування;

1 – щодо постановки на квартирну чергу;

1 – щодо нецільового використання аліментів на утримання дітей;

8 – щодо усунення перешкод у спілкуванні та вихованні дітей та встановлення місця проживання дитини.

Відділу освіти міської ради, керівництвом було доручено розглянути 56 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

7 – вирішено позитивно;

1 - відмовлено у задоволені;

48 – надано роз’яснення.

4 звернення громадян надійшли безпосередньо до структурного підрозділу. Всі звернення вирішені позитивно.

Юридичному відділу ради керівництвом було доручено розглянути 40 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

5 – вирішено позитивно;

34 – надано роз’яснення;

1 звернення підлягає доопрацюванню: * щодо порушення права володіння нерухомим майном.

Безпосередньо до юридичного відділу у 2017 році звернулося 8 громадян для отримання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції Синельниківської міської ради. Усім громадянам було надано консультації та роз’яснення.

Відділу реєстрації міської ради керівництвом було доручено розглянути 7 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

1 – вирішено позитивно;

6 - надано роз’яснення.

Безпосередньо до відділу реєстрації звернень громадян не надходило.

Міському фінансовому управлінню керівництвом міської ради було доручено розглянути 2 звернення, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян». По всіх зверненнях надано роз’яснення. Безпосередньо управлінням розглянуто 1 звернення від * щодо забезпечення засобами догляду та реабілітації. Питання вирішено.

Відділу архітектури та містобудування міської ради керівництвом було доручено розглянути 96 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

20 – вирішено позитивно;

1 - відмовлено у задоволені;

74 – надано роз’яснення.

1 звернення підлягає доопрацюванню: * щодо порушення права володіння нерухомим майном.

Звернення громадян, що надійшли безпосередньо до відділу, відсутні.

Головному спеціалісту з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради керівництвом було доручено розглянути 3 звернення, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян». Всі звернення виконані.

Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення керівництвом було доручено розглянути 1 звернення, що було зареєстроване в програмі «Звернення громадян» від * щодо препарату для знищення шершнів. Громадянці було надано роз’яснення.

Відділу спеціальної, мобілізаційної та військової роботи міської ради керівництвом було доручено розглянути 3 звернення, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян». По всіх зверненнях надано роз’яснення.

Головному спеціалісту з питань мобілізаційної роботи відділу спеціальної, мобілізаційної та військової роботи міської ради керівництвом було доручено розглянути 35 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

11 – вирішено позитивно;

24 – надано роз’яснення.

Відділу з кадрової роботи міської ради керівництвом було доручено розглянути 6 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

4 – вирішено позитивно;

2 – надано роз’яснення.

Безпосередньо звернень громадян до відділу не надходило.

Відділу культури та туризму міської ради керівництвом було доручено розглянути 17 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян»:

4 – вирішено позитивно;

1 - відмовлено у задоволені;

1 - переслане за належністю;

11 – надано роз’яснення.

Звернення громадян, що надійшли безпосередньо до відділу відсутні.

Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради керівництвом було доручено розглянути 6 звернень, що були зареєстровані в програмі «Звернення громадян». По всіх зверненнях надано роз’яснення.

На особливому контролі керівництва міської ради заходяться звернення демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції. За звітний період від зазначеної категорії надійшло 117 звернень (з них на особистому прийомі – 12, поштою – 99, через органи влади - 6).

За 2017 рік 34 учасника антитерористичної операції на Сході України звернулося до управління праці та соціального захисту населення міської ради для подання заяви на отримання пільг на житлово - комунальні послуги, в т. ч.:

8 учасників АТО оформили пільги за фактичним місцем проживання.

12 учасників АТО взяті на облік для забезпечення їх путівками на санаторно-курортне лікування (8 із них вже отримали путівки та оздоровились);

4 учасника АТО пройшли навчання на курсах водіїв;

1 учасник АТО отримав направлення на проходження психологічної реабілітації в санаторно-курортному закладі України.

На харчування дітей учасників АТО на 2017 рік виділено кошти на загальну суму 92800,00 грн.

29 учасників АТО звернулися для проведення процедури державної реєстрації права власності на нерухоме майно. Заяви опрацьовані вчасно, на безоплатній основі. Всім заявникам видано відповідні документи з Єдиного Державного Реєстру речових прав.

69 звернень від учасників АТО та членів сімей військовослужбовців, які загинули під час участі в антитерористичній операції опрацьовано управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності. З них 43 звернення щодо можливості виділення земельних ділянок на території м. Синельникове, 23 звернення для надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства (11 земельних ділянок вже передано у власність, 3 земельні ділянки передані для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка)).

На квартирний облік поставлено 5 учасників АТО.

За 2017 рік до міської ради через «Єдину систему місцевих петицій: Ініціюй! Підтримуй! Впливай!» було надіслано 12 петицій, з яких 7 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Відповідна інформація розміщується на офіційному сайті «Єдина система місцевих петицій». 1 петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів була розглянута як звернення, в результаті розгляду направлено відповідь її авторові. 4 петиції наразі знаходяться у стадії збору підписів.

З метою роз’яснення вимог діючого законодавства, проблемних питань життєдіяльності міста та можливості їх вирішення начальниками структурних підрозділів міської ради та керівниками міських комунальних підприємств проведено 52 «гарячі телефонні лінії» та щоденно проводяться «гарячі лінії» загальним відділом міської ради. З метою забезпечення реалізації та гарантування прав на звернення розроблені та затвердженні графіки особистого прийому громадян керівництвом міської ради, у тому числі виїзні.

В липні 2017 року в приміщенні Синельниківської міської ради відбувся особистий прийом громадян головою Дніпропетровської обласної державної адміністрації Резніченком Валентином Михайловичем. Звернулося 8 громадян.

Щоденно здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.

Для покращення стану організації роботи зі зверненнями громадян, реагування на звернення та вирішення питань в Синельниківській міській раді систематично проводиться аналіз звернень, що надходять.

У жовтні 2017 року була проведена оцінка ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених дорученнями міського голови, наданими на звернення мешканців міста, що надійшли до Синельниківської міської ради, Дніпропетровського обласного контактного центру та державної установи «Урядова гаряча лінія» та були розглянуті структурними підрозділами міської ради та комунальними підприємствами. Під час перевірок була надана методична допомога, а за результатами - рекомендації щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

Виконавчий комітет створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».


виконком - 27.03.2018.