Logo

Telegram
Facebook

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ


У разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів потрібно переукладати договір про визнання електронних документів.

На це вказує ДФС у підкатегорії 135.03 системи «ЗІР», надаючи відповідь на запитання: чи потрібно та в який строк переукладати договір про визнання електронних документів у разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів?

До закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів платник формує та надсилає до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» Повідомлення за кодом форми J(F)1391102.

До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

За ІV квартал 2015 року та наступні податкові періоди платники рентної плати звітують за новою формою декларації, затвердженою наказом Мінфіну від 17.08.2015 р. № 719.

Під час аналізу даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі — Плата) за І квартал 2016 року встановлено найпоширеніші помилки, яких припускаються платники при декларуванні податкових зобов’язань із Плати, а саме:

  • неправильне застосування платниками ставок Плати, визначених ст. 255 ПКУ, що призводить до неправильного обчислення податкових зобов’язань (додатки 5 та 7);
  • неправильне визначення коду водного об’єкта (додаток 5);
  • помилково в додатку 5 за І квартал 2016 року заповнюється рядок 12 «Податкове зобов’язання з початку року за попередній звітний період» при тому, що за звітний І квартал 2016 року попереднього звітного періоду не може бути;
  • неправильне заповнення додатка 5: за умови заповнення рядка 11 «Податкове зобов’язання з початку року» не заповнено рядок 13 «Податкове зобов’язання за податковий (звітний) квартал».

В Києві ліквідовано конвертцентр з обігом понад 240 млн. грн.

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Київської області в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.ст. 28, 209, 212 і 205 КК України, ліквідовано діяльність київського конвертаційного центру.

Встановлено, що групою осіб без наміру здійснення статутної діяльності створено та зареєстровано низку фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності з метою надання послуг суб’єктам реального сектору економіки щодо ухилення від сплати податків до бюджету.

Схема ухилення від сплати податків полягала в наступному: легальні підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності. Фігуранти справи в подальшому знімали кошти готівкою та передавали їх посадовим особам СГД реального сектору економіки за винятком 12% у якості плати за послуги конвертації.

Орієнтовний обіг проконвертованих коштів за 2015-2016 р., через розрахункові рахунки, відкриті в філіях комерційних банків, склав понад 240 млн. гривень. Ймовірні втрати бюджету оцінюються на суму понад 40 млн. гривень.

В ході проведення слідчо-оперативних заходів проведено 5 обшуків в офісних приміщеннях, автомобілі та за місцями проживання фігурантів провадження. За результатами обшуків виявлено та вилучено 737 тис. гривень, 2 тис. доларів США готівкою, 3 печатки підприємств, комп’ютерну техніку, чорнові записи та фінансово-господарську документацію.

Всього вилучено готівкових коштів в гривневому еквіваленті 787 тис. гривень.

На грошові кошти транзитно-конвертаційних підприємств в сумі 83 тис. грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в банківських установах, накладено арешт.

Тривають слідчі дії.

Сільськогосподарська компанія намагалася незаконно відшкодувати 199 млн. грн.

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції м. Києва зареєстроване кримінальне провадження за ст.ст. 15 і 191 КК України.

Встановлено, що посадові особи київського комерційного підприємства, що здійснює діяльність у сфері оптової торгівлі зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин у 2014 році безпідставно сформували податковий кредит з ПДВ та скоїли замах на його відшкодування з бюджету на суму 199 млн. гривень.

Затверджено нову редакцію реєстраційних форм для отримання послуг електронного цифрового підпису

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

- Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

- Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

- Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 01 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Внутрішньою безпекою ДФС викрито транзитно-конвертаційні групи, які діяли за сприяння посадових осіб фіскальної служби

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітники Головного управління внутрішньої безпеки ДФС спільно з працівниками Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України припинили діяльність транзитно-конвертаційних груп, які діяли у Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій та Кіровоградській областях за сприяння посадових осіб органів ДФС та надавали послуги з мінімізації податкових зобов'язань підприємствам реального сектора економіки.

Загальний обіг проконвертованих коштів упродовж 2015-2016 років склав понад 900 млн. грн., втрати бюджету дорівнюють близько 150 млн. гривень.

У ході оперативно-слідчих дій проведено понад 50 обшуків, припинено протиправну діяльність близько 100 фіктивних суб’єктів господарювання.

Під час обшуків виявлено та вилучено кошти в сумі 23 тис. доларів США, 3 тис. євро та 200 тис. гривень, фінансові документи, зброю, патрони, наркотичні засоби.

Наразі працівниками ГУВБ ДФС вживаються заходи для встановлення повного кола посадових осіб органів ДФС, причетних до діяльності вказаних транзитно-конвертаційних груп та притягнення конкретних осіб до кримінальної відповідальності.

В ДФС відбулась зустріч з СПО роботодавців

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Актуальні питання взаємодії ДФС та української бізнес-спільноти обговорювалися під час зустрічі керівників структурних підрозділів ДФС та Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні (СПО роботодавців).

Зокрема, розглядалися пропозиції СПО роботодавців щодо зміни формату публікації даних, що стосуються сфери діяльності ДФС, можливі шляхи вирішення питань, пов’язаних з поверненням суб’єктам господарювання переплат з податку на прибуток, відшкодування ПДВ, спільні дії представників бізнесу та ДФС щодо протидії тіньовій економіці та боротьби із застосуванням схем ухилення від оподаткування тощо.

Учасники зустрічі обговорили аспекти подальшої співпраці, зокрема, щодо перегляду процедури апеляцій та залучення експертів СПО роботодавців до роботи ДФС у напрямі удосконалення бізнес-процесів адміністрування податків.

Павло Дроняк: ДФС виявлено 55 тис. найманих осіб, які працювали неофіційно

23.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

За результатами проведених ДФС заходів у січні – травні цього року до державної реєстрації залучено понад 21 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. Внаслідок чого до бюджету додатково сплачено понад 8 млн. грн. податків. Про це повідомив директор департаменту податків і зборів з фізичних осіб Павло Дроняк.

За його словами, з початку 2016 року при перевірці суб`єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, у 60,5 відс. до перевірених ДФС встановлено порушення податкового законодавства. До бюджетів донараховано понад 190 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, понад 46 млн. грн. єдиного внеску та 3 млн. грн. військового збору.

«Працівники ДФС виявили близько 55 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцями без укладання трудових угод та без сплати податку. В результаті вжитих заходів до бюджетів сплачено понад 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та понад 16 млн. грн. єдиного внеску», - зазначив Павло Дроняк.

Завдяки спільним заходам органів ДФС та місцевої влади у січні – травні 2016 року рівень виплати заробітної плати підвищили 14,2 тис. суб`єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 21,6 млн. грн. єдиного внеску.

Внутрішньою безпекою ДФС попереджено незаконне ввезення на територію України товарів на суму понад 1 млн. гривень

22.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Працівниками Головного управління внутрішньої безпеки ДФС в зоні діяльності Волинської митниці попереджено ввезення на територію України товарів поза митним контролем.

Так, в ході проведення перевірочних заходів працівниками ГУВБ ДФС ініційовано проведення переогляду транспортного засобу, який прямував з Республіки Польща на територію України під керуванням громадянина України по смузі «зелений коридор» та пройшов митний контроль.

В результаті переогляду зазначеного транспортного засобу виявлено не задекларовані товари «відеобладнання», попередня оціночна вартість яких складає близько 1 млн. гривень.

Стосовно порушника складено протокол про порушення митних правил за ст. 482 Митного кодексу України (Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем).

На теперішній час вживаються заходи щодо встановлення посадових осіб Волинської митниці, причетних до організації незаконного переміщення товарів через митний кордон України.

Юрій Шеремет: на Волині перекрито злочинний канал ввезення в Україну товарів народного споживання

22.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Головним управлінням внутрішньої безпеки Державної фіскальної служби України викрита злочинна схема незаконного ввозу на митну територію України товарів народного споживання через один з пунктів пропуску Волинської митниці ДФС на кордоні з Польщею. Про це повідомив начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.

«В результаті злагоджених дій Головного управління внутрішньої безпеки та підрозділу боротьби з митними правопорушеннями Волинської митниці 20 червня в пункті пропуску на кордоні з Польщею зупинено три вантажні автомобілі, які по документам начебто перевозили вживаний, зношений одяг та взуття на адресу двох компаній, які знаходяться у м. Дніпро. При огляді одного з авто встановлено, що фактично фірма перевозить новий одяг турецького виробництва на суму близько 6 мільйонів гривень», - зазначив начальник управління.

«Таким чином, нечисті на руку імпортери мали намір реалізувати цей одяг на внутрішньому ринку без сплати, передбачених законом митних платежів», - додав Юрій Шеремет.

На даний час триває огляд авто, за попередніми даними в одному з них знаходиться брендове взуття.

Викрито орендодавців, які ухилилися від сплати понад 30 млн. грн. ПДВ

22.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Центрального офісу внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 212 КК України відносно службових осіб комерційного підприємства, яке здійснює діяльність з надання в оренду і експлуатації власного чи орендованого нерухомого майна.

Встановлено, що фігуранти провадження у 2013 році не відобразили у податковій звітності перехід права власності на адміністративно-побутовий комплекс загальною площею 18405,0 кв. м.

Це призвело до ухилення від сплати податку на додану вартість на суму понад 30 млн. грн., що є особливо великим розміром.

Тривають слідчі дії.

Податковою міліцією попереджено збитки бюджету на суму понад 6 млн. грн.

22.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Одеської області розслідується кримінальне провадження, зареєстроване за ст. 204 КК за фактом реалізації мешканцем Одеської області тютюнових виробів без марок акцизного податку України.

В ході проведення оперативно-слідчих дій, а також в рамках проведення операцій „Акциз-2016” і „Рубіж-2016” співробітники обласної податкової міліції спільно з працівниками Служби безпеки України провели огляд ангарного приміщення, яке належить комерційному підприємству в одному з населених пунктів Одеської області.

За результатами огляду виявлено та вилучено 689 тис. пачок цигарок, виробництва Республіки Білорусь і ОАЕ без марок акцизного податку України та 16 мішків тютюнових виробів насипом загальною орієнтовною вартістю 9,5 млн. гривень.

У разі потрапляння вилучених тютюнових виробів на ринок України та їх реалізації збитки у вигляді ненадходження до бюджету акцизного податку склали б понад шість мільйонів гривень.

Слідчі дії тривають.

З початку року Центрами обслуговування платників надано понад 1,4 млн. послуг

22.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Протягом січня – травня 2016 року Центрами обслуговування платників (ЦОП) надано 1 423 244 адміністративні послуги. Зокрема, у травні надано 271 093 послуги.

Серед них, найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. З початку поточного року було надано понад 608 тис. таких послуг, з яких понад 111,4 тис. – у травні.

Також запитуваною з боку суб`єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. У січні-травні 2016 року ЦОП надано 168,9 тис. таких послуг. У травні було зареєстровано майже 37,4 тис. книг обліку розрахункових операцій.

Актуальними є послуги з надання витягу з реєстру платників єдиного податку та реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. У звітному періоді Центрами обслуговування платників було надано майже 104,9 тис. (18,7 тис. – у травні) та понад 82,8 тис. (13,5 тис. – у травні) таких послуг відповідно.

Отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються фіскальними органами, також актуально для платників податків та громадян. Так, з початку 2016 року ЦОП було надано понад 71,3 тис. зазначених довідок, з них понад 14 тис. надано у травні.

Крім того, з початку поточного року було зареєстровано понад 78,7 тис. платників єдиного податку (у травні –13,5 тис.).

На сьогодні обслуговування платників податків та громадян здійснюється 467 Центрами обслуговування платників, якими надається 92 адміністративні послуги (58 податкових та 34 митних).

З ПОЧАТКУ РОКУ ОРГАНАМИ ДФС ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ ДОНАРАХОВАНО ПОНАД 306,4 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ

За п’ять місяців 2016 року працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 136 перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання діючого законодавства щодо регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

В ході проведених перевірок встановлено 79 порушень законодавства, що регулює обіг підакцизних товарів, з яких 26 порушень за безліцензійну торгівлю підакцизними товарами. Загалом, за результатами проведених перевірок донараховано 306 мільйонів 475,8 тисячі грн.

Крім того, з початку року, вилучено з незаконного обігу товарів підакцизної групи на загальну суму понад 9,1 мільйони гривень.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254350.html

ПОРЯДОК ЗВІТУВАННЯ ДЛЯ ПЛАТНИКІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ АЛКОГОЛЬНИМИ НАПОЯМИ АБО ТЮТЮНОВИМИ ВИРОБАМИ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами і доповненнями (далі – Закон №481) суб’єкти господарювання (далі – СГ), які отримали передбачені Законом №481 ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом.

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися СГ усіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій (частина дванадцята статті 15 Закону №481).

Пунктом 5 наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» (далі – Наказ №49) встановлено, що Наказ №49 набирає чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування (опубліковано в «Офіційному віснику України» №21 за 22.03.2016).

Наказом №49 затверджено, зокрема, Форму звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» та порядок її заповнення (далі – Порядок 1-РА); Форму звіту №1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі» та порядок її заповнення (далі – Порядок 1-РТ).

Згідно з пунктом 5 Порядку 1-РА та пунктом 6 Порядку 1-РТ звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органу ‪#‎ДФС за місцем реєстрації СГ.

Звіт в електронній формі подається засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності (пункт 2 Порядку 1-РА та пункт 2 Порядку 1-РТ).

Відповідно до статті 530 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №43-IV зі змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Разом з тим, згідно з пунктом 5 статті 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є першим за ним робочий день.

Також статтею 51 Господарського процесуального кодексу України від 06.11.1991 №1798-ХІІ зі змінами та доповненнями визначено, що у випадках, коли останній день строку припадає на неробочий день, днем закінчення строку вважається перший наступний за ним робочий день.

Таким чином, СГ, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами щомісяця до 10 числа (9 число – останній термін подачі звіту) засобами електронного зв’язку у порядку, передбаченому для податкової звітності, подають до органу ДФС за місцем реєстрації такого СГ звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів у роздрібній мережі за встановленою формою.

Перший звітний період – квітень 2016 року.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 115.03 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254000.html

ПРО ПОРЯДОК ЗАПОВНЕННЯ ПОДАТКОВОЇ ЗВІТНОСТІ З РЕНТНОЇ ПЛАТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ВОДИ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що за четвертий квартал 2015 року та наступні податкові періоди платники рентної плати звітують за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496 (далі – наказ №719).

Невід’ємною частиною Податкової декларації з рентної плати (далі – Декларація) є 11 додатків. Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов’язання за відповідним видом об’єкта оподаткування. За відсутності у платника відповідного виду об’єкта оподаткування тип додатка, у якому обчислюється податкове зобов’язання, для такого об’єкта оподаткування до Декларації не додається.

Платники рентної плати за спеціальне використання води надають до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації Декларацію та відповідний тип додатка, а саме:

- додаток 5 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води» (далі – додаток 5);

- додаток 6 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту»;

- додаток 7 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики» (далі – додаток 7).

Як повідомила Державна фіскальна служба України, під час аналізу даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата) за І квартал 2016 року встановлено найбільш поширені помилки, яких припускаються платники під час декларування податкових зобов’язань з Плати, а саме:

- неправильне застосування платниками ставок Плати, встановлених статтею 255 Податкового Кодексу України від 02.10.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями, що призводить до невірного обчислення податкових зобов’язань (додатки 5 та 7);

- неправильне визначення коду водного об’єкта (додаток 5);

- помилково у додатку 5 за І квартал 2016 заповнюється рядок 12 «податкове зобов’язання з початку року за попередній звітний період» при тому, що за звітний І квартал 2016 року попереднього звітного періоду не може бути;

- неправильне заповнення додатку 5: за умови заповнення рядка 11 «податкове зобов’язання з початку року» не заповнено рядок 13 «податкове зобов’язання за податковий (звітний) квартал».

Таким чином, з метою правильності обчислення, своєчасності і повноти справляння Плати платникам необхідно дотримуватись порядку заповнення податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254354.html

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ: ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ СПЛАТИ (ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД СПЛАТИ) МИТНИХ ПЛАТЕЖІВ!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що у розділі «Нормативні та інформаційні документи» сервісу «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – «ЗІР») офіційного веб – порталу Державної фіскальної служби України (https://zir.sfs.gov.ua) (тематика «Митна справа») розміщено:

- Довідкову таблицю стосовно завершення митних режимів шляхом поміщення товарів в інший митний режим (категорія 204 – «Митні режими»);

- Довідкову таблицю щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму (категорія 210 – «Митні платежі»).

Як зазначає Державна фіскальна служба України, використання цих таблиць дозволить користувачам «ЗІР» заздалегідь отримати інформацію щодо необхідності сплати або звільнення від сплати митних платежів в залежності від обраного ними митного режиму та можливості завершення такого режиму шляхом поміщення товарів в інший митний режим

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254356.html

ЩОДО ПОРЯДКУ ЗАСТОСУВАННЯ ФОТО- ТА ВІДЕОФІКСАЦІЇ ПІД ЧАС МИТНОГО ОГЛЯДУ

У найближчі місяці буде запроваджено процедуру фото-, відеофіксації по всім митницям та митним постам.
Так, кожна посадова особа митниці на початку свого робочого дня буде отримувати відповідну відеокамеру.

Відповідно до затвердженого «Порядку здійснення фото-, відеофіксації митних та інших формальностей, які проводяться контролюючими органами», засоби фото-, відеофіксації застосовуються:
- посадовою особою органу доходів і зборів у разі, коли за результатами застосування системи управління ризиками необхідне здійснення фото-, відеофіксації під час проведення митних формальностей, а також у разі необхідності зафіксувати проведення митних формальностей на будь-якому етапі митного контролю;
- посадовою особою органу доходів і зборів у разі проведення огляду (переогляду) за ініціативою контролюючих та правоохоронних органів;
- посадовими особами ДФС, Адміністрації Держприкордонслужби та Національної поліції, що включені до складу Міжвідомчого цільового центру та спільних мобільних груп з попередження та виявлення фактів порушень законодавства з питань державної митної справи, на всіх етапах проведення заходів з виконання доручення Міжвідомчого цільового центру;
- посадовою особою органу доходів і зборів у разі проведення фізичного огляду товарів, передбаченого статтею 266 Митного кодексу України.

ПРО ВРЕГУЛЮВАННЯ СИТУАЦІЇ НА ГРОШОВО-КРЕДИТНОМУ ТА ВАЛЮТНОМУ РИНКАХ УКРАЇНИ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 09.06.2016 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 07.06.2016 №342 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України» (далі – Постанова №342).

Постановою №342 встановлено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені у статтях 1 та 2 Закону України від 23.09.1994 №185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті», здійснюються у строк, що не перевищує 90 календарних днів.

Зазначеною Постановою також визначено, що надходження в іноземній валюті із-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб – підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), а також надходження в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку України, підлягають обов’язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України, у тому числі безпосередньо Національному банку України, у розмірі 65%.

Решта надходжень в іноземній валюті залишається у розпорядженні резидентів та нерезидентів і використовується ними відповідно до правил валютного регулювання.

Крім того, Постановою №342 перелічено випадки, коли валютні надходження не підлягають обов’язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України.

Постанова №342 набрала чинності з 09.06.2016 та діє до 14.09.2016 включно (пункт 9 Постанови №342).

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254359.html

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН – ВЛАСНИКІВ НЕРУХОМОГО МАЙНА, ВІДМІННОГО ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до підпункту 266.1.1 пункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Для платників податку – фізичних осіб звітування з цього податку не передбачене.

Обчислення суми податку з об’єкту оподаткування здійснюється контролюючим органом самостійно, шляхом надсилання такій особі, за місцем її реєстрації (для резидентів) та за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності нерезидентів (для нерезидентів), до 1 липня року, що настає за звітним роком, податкового повідомлення – рішення про сплату відповідної суми податку (підпункт 266.7.2 пункту 266.7 статті 266 Кодексу).

Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (підпункт 266.7.4 пункту 266.7 статті 266 Кодексу).

Громадяни у цьому році сплачуватимуть податок за власність, якою вони володіли у 2015 році за ставками та у порядку, які діяли у минулому році.

Відповідно до законодавства, кожний громадянин, який має у власності квартиру, або будинок, або змішані типи (квартиру і будинок) має право на зменшення його бази оподаткування.

Якщо це окрема квартира або декілька квартир – на 60 квадратних метрів. Для будинку (будинків) така пільга надається у розмірі 120 квадратних метрів. Тобто, якщо площа усіх будинків (чи одного будинку) не перевищує 120 квадратних метрів, то громадянин не сплачує податок. Для змішаних типів: якщо одночасно є і квартира, і будинок, загальна площа, яка підлягає оподаткуванню, зменшується на 180 квадратних метрів.

Органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо надання пільг та встановлення ставок оподаткування податком на нерухоме майно.

Кодексом передбачено, що ставки податку на 2015 рік для житлової нерухомості встановлюються на рівні до 2% від розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня звітного року, за кожний квадратний метр, який перевищує надану пільгу.

Для нежитлової нерухомості на 2015 рік ставка податку не може перевищувати 1% мінімальної заробітної плати станом на 1 січня звітного року, за кожний квадратний метр такої нерухомості.

При сплаті у 2016 році податку за 2015 рік береться до уваги мінімальна заробітна плата, яка була встановлена на 1 січня 2015 року, тобто 1 218 гривень.

Отже, до 01.07.2016 громадяни – власники об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що є об’єктом оподаткування податком, отримають від податкових інспекцій податкові повідомлення – рішення про сплату відповідної суми податку. До цього документу додається квитанція та повідомлення про сплату податку з реквізитами для його сплати.

Громадянин може сплатити податок у будь-якому банку. Звертаємо увагу, що фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості також через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад за квитанцією про прийняття податків (підпункт 266.9.1 пункту 266.9 статті 266 Кодексу).

Відповідно до вимог підпункту 266.10.1 пункту 266.10 статті 266 Кодексу податкове зобов’язання за 2015 рік з цього податку фізичні особи повинні сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/254352.html

‪#‎нерухомість

В Києві із незаконного обігу вилучено парфумерної продукції на 21,5 млн. грн.

21.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітники податкової міліції м. Києва розслідують кримінальне провадження зареєстроване за ст. 212 КК України.

В рамках розслідування встановлено, що підприємство, яке здійснює діяльність у сфері торгівлі промисловими товарами, з метою ухилення від сплати податків формує податковий кредит від підконтрольних йому підприємств, які перебувають на спеціальному режимі оподаткування.

В офісному приміщенні підприємства проведено обшук, за результатами якого виявлено та вилучено парфумерну продукцію різних провідних торгівельних брендів загальною орієнтовною вартістю 21,5 млн. гривень, комп’ютерну техніку бухгалтерську документацію та чорнові записи.

Слідчі дії тривають.

Олексій Василенко: відеофіксація проведення митного огляду буде поетапно запроваджена на всіх митницях та митних постах

21.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

На першому етапі процедура відеофікасії проведення митного огляду буде запроваджена на Львівській, Одеській та Київській міській митницях ДФС. Про це повідомив директор Департаменту митного контролю Олексій Василенко.

За його словами, у найближчі 3-4 місяці процедура фото-, відеофіксації буде здійснюватися по всім митницям та митним постам. Наразі, розробляється програмно-технічне забезпечення для поетапного впровадження цієї процедури в митницях ДФС.

«При проведенні кожного огляду посадова особа буде представлятися на відеокамеру та представляти усіх присутніх, які будуть залучені до його проведення, у тому числі представників правоохоронних органів, якщо цей огляд проводитеметься за їх ініціативою. Митний огляд з обов’язковим коментарем співробітників своїх дій буде зніматися безперервно на відеокамеру, інформація з якої передаватиметься на центральний сервер. На рівні центрального апарату ДФС буде здіснюватися моніторинг митних оглядів, які проводяться на місцях», - зазначив Олексій Василенко.

Матеріали, які будуть формуватися на центральному сервері ДФС, надаватимуться НАБУ, СБУ, Національної поліції, у т.ч. будуть використовуватись управлінням внутрішньої безпеки ДФС та профільними департаментами ДФС для контролю за діяльністю підлеглих. Цю інформацію також зможуть використовувати керівники митниць для проведення відповідних службових розслідувань та перевірки діяльності посадових осіб, які безпосередньо здійснюють митний контроль та митне оформлення.

Планується, що кожна посадова особа митниці на початку свого робочого дня буде отримувати відповідну відеокамеру. Наразі розглядається питання для придбання відеокамер для посадових осіб Львівській, Одеській та Київській міській митниць ДФС.

Нагадаємо, що «Порядок здійснення фото-, відеофіксації митних та інших формальностей, які проводяться контролюючими органами» було затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 року № 370, яка набирає чинності з 1 липня поточного року.

Відповідно до затвердженого порядку, засоби фото-, відеофіксації застосовуються:

- посадовою особою органу доходів і зборів у разі, коли за результатами застосування системи управління ризиками необхідне здійснення фото-, відеофіксації під час проведення митних формальностей, а також у разі необхідності зафіксувати проведення митних формальностей на будь-якому етапі митного контролю;

- посадовою особою органу доходів і зборів у разі проведення огляду (переогляду) за ініціативою контролюючих та правоохоронних органів;

- посадовими особами ДФС, Адміністрації Держприкордонслужби та Національної поліції, що включені до складу Міжвідомчого цільового центру та спільних мобільних груп з попередження та виявлення фактів порушень законодавства з питань державної митної справи, на всіх етапах проведення заходів з виконання доручення Міжвідомчого цільового центру;

- посадовою особою органу доходів і зборів у разі проведення фізичного огляду товарів, передбаченого статтею 266 Митного кодексу України.

Обрано ректора Університету ДФС України

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

17 червня в Університеті ДФС України відбувся ІІ тур виборів ректора. Голосування проходило з 9 до 15 години в спортивному залі Університету, після чого розпочався підрахунок голосів.

Явка на виборах склала 91,8 %.

Відповідно результатам ректором обрано Павла Володимировича Пашка.

За процесом голосування стежили представники Державної фіскальної служби України, Міністерства освіти і науки України, спостерігачі від кандидатів і громадських організацій та ЗМІ. Вибори відбулися відповідно до норм чинного законодавства та Статуту університету, із дотриманням процедури таємного голосування.

Нагадаємо, що за результатами І туру жоден із кандидатів не набрав більше 50 відсотків голосів, які б забезпечили перемогу ще минулого тижня.

Тернопільські «підприємці» завдали державі 5 млн. грн. збитків

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Тернопільської області проводиться розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.205, 212 КК України.

Дане провадження відкрито за фактом порушення податкового законодавства посадовими особами комерційного підприємства та групи осіб, які створили ряд СГД для прикриття незаконної діяльності діючих суб’єктів господарської діяльності.

Внаслідок таких дій державі заподіяно велику матеріальну шкоду у сумі 5 млн. гривень.

В ході проведення оперативно-слідчих дій здійснено 8 обшуків в офісі та за адресами проживання фігурантів провадження.

За результатами обшуків виявлено та вилучено 76,5 тис. доларів США, 1,7 тис. євро, 261 тис. гривень готівкою, 22 печатки, комп’ютерну техніку та фінансово-бухгалтерську документацію.

На 34 розрахункові рахунки, відкриті у філіях комерційних банків, із залишком коштів у сумі 80 тис. гривень накладено арешт.

Також згідно ухвали суду на вилучені готівкові кошти в гривневому еквіваленті 2,2 млн. гривень накладено арешт.

Тривають слідчі дії.

Євген Бамбізов: з початку поточного року великим платникам відшкодовано майже 25 млрд. грн. ПДВ

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

За січень – травень 2016 року платниками, які знаходяться на обліку в Центральному офісі, відшкодовано 24,9 млрд. грн., що на 70% більше ніж за аналогічний період минулого року (14,7 млрд. грн.). Про це повідомив начальник Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників Євген Бамбізов в ефірі телеканалу «Рада».

«На сьогодні ми маємо інформацію про відшкодування в он-лайн режимі, яка повністю відображена на сайті ДФС. Щоденно публікується інформація щодо заявлених та відшкодованих сум ПДВ. Ми бачимо досить позитивну тенденцію з відшкодування податку на додану вартість як по системі в цілому, так і по системі Офісу великих платників податків», - зазначив Євген Бамбізов.

За його словами, також скорочуються залишки невідшкодованих сум ПДВ, що вдалося забезпечити, перш за все, завдяки збільшенню збору ПДВ до бюджету.

«Так, по Офісу великих платників, якщо ми зібрали за 5 місяців 2015 року 30 млрд. гривень, то вже з початку 2016 року зібрано 40 млрд. грн. ПДВ. Ми маємо збільшення надходжень до бюджету з податку на додану вартість на понад 10 млрд. грн. Також середньомісячний збір цього податку зріс з 6 млрд. грн. – у 2015 році до 8 млрд. грн. – у 2016 році», - наголосив Євген Бамбізов.

Він також підкреслив, що відшкодування ПДВ платникам здійснюється в нормальному режимі, очікування триває у середньому півтора – два місяці.

ДФС пропонує платникам податків використовувати електронний сервіс ЗІР

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

З початку поточного року платники податків майже 1,5 млн разів скористались інформацією, якою наповнено «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР), що на 34,2 % більше, ніж у січні – травні 2015 року.

«ЗІР - це «живий» інформаційний ресурс, який оновлюється щоденно та містить понад 14 тис. запитань-відповідей, більше 700 письмових консультацій, майже 900 нормативних документів та інформаційних матеріалів з питань оподаткування, митної справи та іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на ДФС», - зазначив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.

Так, за його словами, протягом січня – травня 2016 року, у зв’язку зі зміною законодавства, обмежено термін дії по 1 131 запитанню-відповіді та внесено 936 нових редакцій запитань-відповідей.

Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом скористатись можна у будь-який зручний час через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» на рухомому рядку головної сторінки офіційного веб-порталу) або зазначивши повну назву ЗІР в пошуковій системі Інтернет мережі.

За допомогою ЗІР платники податків мають можливість оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із:

відповідями на запитання, в тому числі з якими найчастіше звертаються суб’єкти господарювання та громадяни до ДФС (розділи «Актуальні запитання», «Запитання-відповіді з Бази знань» та «Письмові консультації»);

нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією,термінами подання звітності та сплати податків і зборів (розділи «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Необхідно знати»). Разом з цим, розділ «Інтерактивна мапа» дозволяє користуватися можливістю покрокового пошуку інформаціїза напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО».

Крім того, користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру ДФС, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах, відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.

ДФС пропонує суб’єктам господарювання та громадянам ознайомитись з функціоналом ЗІР і використовувати його для самостійної орієнтації в інформаційному просторі вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС.

На свята Центри обслуговування платників працюватимуть 18, 20, 25 червня

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності у святкові та вихідні дні Центри обслуговування платників працюватимуть за таким графіком:

18, 25 червня 2016 року — робочі дні до 13 год. 00 хв.;

20 червня 2016 року — робочий день у режимі чергування до 16 год. 00 хв.

У зв`язку зі святкуванням Трійці та Дня Конституції України 19, 26-28 червня 2016 року будуть вихідними днями.

Підрозділи митного оформлення, для яких встановлено цілодобовий режим роботи, у святкові дні працюватимуть у звичайному режимі.

Митні пости митниць Державної фіскальної служби працюватимуть за окремим графіком. Детальну інформацію про роботу постів можна дізнатися в оперативних чергових.

Сервіси ДФС працюватимуть цілодобово в режимі інтерактивного автовідповідача.

Для отримання консультацій з питань застосування норм податкового та митного законодавства телефонувати до Кол-центру за номером 0-800-501-00-7.

Для скарг на протиправні дії працівників Державної фіскальної служби та оперативного вирішення суперечливих питань, що виникли у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, необхідно звертатися до „Пульсу” - (044) 284-00-07.

Роман Насіров: ДФС відкрита до пропозицій та конструктивного діалогу з бізнес-спільнотою

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

«Для ДФС важливо побудувати міцні стосунки з бізнесом та створити ефективний механізм зворотного зв’язку з підприємцями». Про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації.

Під час виступу очільник відомства наголосив на позитивних результатах проведених реформ у ДФС: «Багато вдалося зробити в напрямі покращення сервісів, наприклад, впроваджено цифрові підписи, діє сервіс «Електронний кабінет платника» та система електронного адміністрування ПДВ».

Роман Насіров наголосив, що «Електронний кабінет платника» є важливим інструментом комунікації та обміну інформацією. Наразі кількість користувачів складає 1 млн, кількість переглянутих сторінок – 3,2 млн. При цьому, за словами Голови ДФС, у службі розраховують на збільшення кількості користувачів сервісу не лише за рахунок юридичних осіб, але й фізичних.

«Серед планів – зробити всі реєстри електронними, запустити електронну акцизну марку, покращити існуючі сервіси. Тому для служби важлива думка експертного середовища та представників бізнесу. Ми відкриті до пропозицій і розглянемо всі практичні рекомендації щодо даного питання», - підкреслив Роман Насіров.

Наприкінці виступу Голова ДФС наголосив на важливості прийняття Верховною Радою законопроекту «Про внесення змін до Митного кодексу України (щодо УЕО та спрощень митних формальностей)».

Київські «зерновики» формували підприємствам незаконний кредит з ПДВ та завдали державі збитків на 11,6 млн. грн.

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції м. Києва до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, яке зареєстроване за ст.205 КК України.

Провадження відкрито за фактом порушення діючого законодавства невстановленими особами, які у 2015 році, діючи від імені комерційного підприємства, що здійснює діяльність у сфері вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, сприяли платникам реального сектору економіки в неправомірному формуванні податкового кредиту з ПДВ.

Своїми діями невстановлені особи завдали збитків державі в особливо великих розмірах та ухилились від сплати ПДВ на суму 11,6 млн. гривень.

Тривають слідчі дії.

У Харківській області викрито аферу у сфері будівництва

17.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Харківської області розслідується кримінальне провадження, зареєстроване за ст. 219 КК України за фактом доведення до банкрутства комерційного підприємства, що здійснювало діяльність у сфері організації будівництва будівель.

Встановлено, що службові особи даного підприємства, з метою уникнення фінансових зобов’язань перед іншим суб’єктом господарської діяльності здійснили передачу активів та зобов’язань на суму 199 млн. гривень на підконтрольне їм підприємство. Після переведення активів було заявлено про самоліквідацію.

В ході здійснення оперативно-слідчих заходів проведено 5 обшуків в офісному приміщенні та за місцями проживання фігурантів провадження.

Під час обшуків виявлено та вилучено 132,6 тис. гривень готівкою, бойову гранату Ф-1, автомат Калашникова без набоїв, 36 печаток і 9 штампів підприємств, 31 електронний носій інформації та чорнові записи.

Слідчі дії тривають.


Прес-служба СМР - 30.06.2016.