Logo

Telegram
Facebook

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ


ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ СПРОЩЕНОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ СУБ’ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЯКИЙ ЗДІЙСНЮЄ ВИДОБУТОК КОРИСНИХ КОПАЛИН

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку, встановлені главою1 розділу XIV «Спеціальні податкові режими» Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

‪#‎Спрощена_система_оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених п. 297.1 ст. 297 Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених главою 1 розділу XIV Кодексу, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності (п. 291.2 ст. 291 Кодексу).

Юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV Кодексу, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному главою 1 розділу XIV Кодексу (п. 291.3 ст. 291 Кодексу).

Слід зазначити, що п. 291.5 ст. 291 Кодексу визначені види діяльності, у разі здійснення яких юридичні особи не можуть бути платниками єдиного податку третьої групи.

Зокрема, не можуть бути платниками єдиного податку третьої суб'єкти господарювання (юридичні особи), які здійснюють видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення (п.п. 5 п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Кодексу).

Тобто, юридична особа, яка здійснює видобуток корисних копалин (незалежно від їх приналежності до загальнодержавного або місцевого значення), не може бути платником єдиного податку третьої групи. (Лист ДФС України від 27.05.2016 № 11675/6/99-95-42-01-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням https://sfs.gov.ua/…/konsultatsii-dlya-yuridichni…/68362.html).

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/251516.html

ЩОДО КОРИГУВАННЯ ФІНАНСОВОГО РЕЗУЛЬТАТУ ДО ОПОДАТКУВАННЯ У РАЗІ ЗАСТОСУВАННЯ 30 –ВІДСОТКОВОГО ОБМЕЖЕННЯ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об'єктом оподаткування податку на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визна- чається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ Кодексу.

До податкових різниць, які коригують ‪#‎фінансовий_результат до оподаткування, належать різниці, що виникають по операціях з нерезидентами з придбання (продажу) товарів, робіт, послуг.

Так, відповідно до п. 140.5 ст. 140 Кодексу фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується, зокрема, на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім зазначених у п. 140.2 та у п.п. 140.5.5 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, та операцій, які визнані контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), придбаних у нерезидентів, що зареєстровані у державах (на територіях), зазначених у
п.п. 39.2.1.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу (п.п. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу).

Вимоги п.п. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу можуть не застосовуватися платником податку, якщо операція є контрольованою та сума таких витрат відповідає рівню звичайних цін, що обґрунтовано у звіті про контрольовані операції та відповідній документації, що подаються відповідно до ст. 39 Кодексу; або операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податків за правилами звичайних цін відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, але без подання звіту.

Отже, якщо операція є контрольованою і сума витрат на придбання:

- не відповідає рівню звичайних цін фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується, на суму 30 відсотків вартості товарів, робіт та послуг, придбаних у нерезидентів, що зареєстровані у державах (на територіях), зазначених у п.п. 39.2.1.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу;

- відповідає рівню звичайних цін, що обґрунтовано у звіті про контрольовані операції та відповідній документації, фінансовий результат податкового (звітного) періоду не збільшується на суму 30 відсотків вартості товарів, робіт та послуг, придбаних у нерезидентів, що зареєстровані у державах (на територіях), зазначених у п.п. 39.2.1.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/251184.html

ЩОДО НЕЗАСТОСУВАННЯ ДО ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВ ЗА НАСЛІДКАМИ ДІЯЛЬНОСТІ У 2015 РОЦІ ШТРАФНИХ (ФІНАНСОВИХ) САНКЦІЙ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до п. 31 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) за наслідками діяльності у 2015 році штрафні (фінансові) санкції до платників податку на прибуток підприємств за порушення порядку обчислення, правильності заповнення податкових декларацій з податку на прибуток підприємств та повноти його сплати не застосовуються.

Зокрема ‪#‎штрафні_санкції не застосовуються у таких випадках:

- у разі якщо платник податків у порядку, встановленому п. 50.1 ст. 50 Кодексу, виправляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації з податку на прибуток за 2015 рік шляхом подання уточнюючого розрахунку, чи таке виправлення здійснює у поточній декларації, штрафні санкції на суму заниженого зобов’язання з податку на прибуток, передбачені абзацами 3–5 п. 50.1 ст. 50 та п. 120.2 ст. 120 Кодексу;

- у разі якщо контролюючий орган виявляє за результатами перевірки заниження податкового зобов’язання з податку на прибуток у декларації за 2015 рік, ‪#‎штраф, передбачений п. 123.1 ст.123 Кодексу.

При цьому у разі несвоєчасної подачі податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2015 рік у терміни, передбачені п.п. 49.18.2 п. 49.18. та п. 49.19 ст. 49 Кодексу, або якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання у декларації за 2015 рік протягом строків, визначених Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності, передбаченої п. 120.1 ст. 120 та п. 126.1 ст. 126 Кодексу відповідно.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/251179.html

У Луганській області співробітники податкової міліції спільно з прикордонниками затримали партію товарів народного споживання, яку намагалися незаконно доставити на окуповану територію.
В рамках операцій «Рубіж-2016» і «Акциз-2016» в безпосередній близькості від державного кордону був зупинений автомобіль Mercedes-Benz, який під керуванням жителя Луганської області прямував в сторону Російської Федерації.
У ході огляду було встановлено, що у кузові знаходиться одяг виробництва Туреччини. При цьому у водія не було ніяких документів, які б підтверджували походження та якість товару. За словами водія, власником вантажу є фізособа - підприємець, що займається роздрібною торгівлею, який зареєстрований на території тимчасово окупованого Луганська. Водій був найнятий бізнесменом для доставки вказаного товару на непідконтрольну Україні територію через Російську Федерацію.
Як показала подальша перевірка, підприємець неодноразово таким чином отримував партії товарів і реалізував їх, переміщуючи дрібними партіями поза митним контролем у Російській Федерації. При цьому, отриманий від реалізації дохід в розмірі близько трьох мільйонів гривень приховав від оподаткування, і таким чином, за попередніми підрахунками, ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб в розмірі понад 600 тисяч гривень.
Всього в ході огляду було виявлено та вилучено 132 тюка з одягом орієнтовною вартістю три мільйони гривень, а також транспортний засіб. Загальна вартість вилученого становить 3,5 мільйона гривень.
Наразі відомості про вчинення кримінального злочину, передбаченого ч. 1 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів) внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчі дії тривають.

ЩОДО ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЇ МАЛОЦІННИХ НЕОБОРОТНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Згідно з п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ «Податок на прибуток підприємств» Кодексу.

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів, формуються відповідно до вимог ст. 138 Кодексу.

Фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму нарахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та зменшується на суму розрахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ст. 138 Кодексу (пп. 138.1, 138.2 ст. 138 Кодексу).

Нормативним документом, що регламентує облік основних засобів, а також їх відображення у фінансовій звітності, є Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби» (далі – П(с)БО 7), затверджене наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 № 92, відповідно до якого для визначення об’єкта основних засобів не застосовується вартісний критерій, передбачене групування основних засобів за класами відповідно до облікової політики підприємства та самостійне установлення вартісних ознак предметів, що входять до складу малоцінних необоротних матеріальних активів.

На відміну від правил бухгалтерського обліку, у податковому обліку до малоцінних необоротних матеріальних активів відносяться активи вартістю не більше 6000 гривень та строком корисного використання не більше одного року (до 01.09.2015 – 2500 гривень) (п.п. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

З урахуванням п. 27 П(С)БО 7 ‪#‎амортизація малоцінних необоротних матеріальних активів і бібліотечних фондів може нараховуватися у першому місяці використання об’єкта в розмірі 50 відсотків його вартості, яка амортизується, та решта 50 відсотків вартості, яка амортизується, у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу) внаслідок невідповідності критеріям визнання активом або в першому місяці використання об’єкта 100 відсотків його вартості.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/251180.html

ДФС України НАГАДУЄ!

Що для негайного реагування та вирішення проблем у спілкуванні з працівниками органів Державної фіскальної служби України діє антикорупційний сервіс «Пульс». Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово. Сервіс «Пульс» працює за принципом - call-back. Громадяни протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо ж інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути продовжено.

АНОНС! У свіжому номері «ВІСНИКА» № 20/2016

2016-06-01

ТЕМА НОМЕРА

Дебіторська заборгованість: особливості обліку

Дебіторська заборгованість — це сума заборгованості дебіторів підприємству на певну дату. За якими критеріями формується дебіторська заборгованість та як вона відображається в бухгалтерському і податковому обліку, йтиметься у цій статті.

СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ

Працівник захворів за кордоном

https://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/fromarchive/1/id/9816

Про те, яким чином відбувається оплата лікарняного працівнику, який захворів під час відпустки, перебуваючи за кордоном, читайте далі.

МИТНА СПРАВА

Переміщення громадянами через адміністративний кордон АР Крим транспортних засобів

https://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/fromarchive/1/id/9804

На сьогодні питання митного оформлення товарів, які переміщуються через адміністративний кордон АР Крим, урегульовано Законом № 1636.

Відповідно до п. 3.2 ст. 3 цього Закону в межах ВЕЗ «Крим» створюється вільна митна зона, що за своїм функціональним типом є одночасно вільною митною зоною комерційного, сервісного та промислового типу згідно зі ст. 430 Митного кодексу.

Слід зазначити, що відповідно до частини другої ст. 9 цього Кодексу території вільних митних зон вважаються такими, що знаходяться поза межами митної території України.

Розглянемо, які документи потрібно пред'являти на транспортні засоби особистого користування, що переміщуються через адміністративний кордон АР Крим, громадянами, які мають постійне місце проживання в Україні.

Юрій Шеремет: Кожен керівник повинен аналізувати корупційні загрози та розробляти заходи для їх мінімізації

02.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Про два вектори реформування Державної фіскальної служби України з метою протидії корупції розповів в інтерв’ю виданню «Голос України» начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.

За його словами, перший вектор – це створення дієвої та комплексної системи запобігання корупції через організаційні і дисциплінарні процедури. До цієї роботи залучатимуться всі, без винятку, керівники будь-якого рівня.

«Йдеться про те, що кожен керівник будь-якого рівня за трьома напрямами діяльності: податковим, митним та правоохоронним (податкова міліція) - відповідатиме за стан боротьби з корупцією в своєму підрозділі», - наголосив Юрій Шеремет.

Другий вектор передбачає посилення функціональних можливостей та ефективності діяльності підрозділів внутрішньої безпеки щодо виявлення корупційних проявів та притягнення винних до відповідальності.

Так, за ініціативи Головного управління внутрішньої безпеки розроблена антикорупційна програма ДФС на 2015-2016 роки. Цей документ містить перелік існуючих корупційних ризиків і заходів щодо їх недопущення. «Такі заходи повинні застосовуватися безпосередньо в підрозділах їх керівниками. Таким чином, кожен керівник повинен аналізувати у своєму структурному підрозділі корупційні загрози і розробляти заходи щодо їх мінімізації», - наголосив Юрій Шеремет.

Він зазначив, що одночасно з прийняттям Антикорупційної програми запроваджена практика застосування заходів дисциплінарного впливу до всіх, хто або зробив корупційне порушення, або ж сприяв його вчиненню, у тому числі, своєю бездіяльністю. «Підходи стали значно жорсткішими вже після впровадження наказу "Про персональну відповідальність керівників підрозділів органів ДФС". Передбачено, що в разі вчинення службовою особою корупційного правопорушення, відповідальність будуть нести не тільки особи, що його скоїли, але й їх керівники в разі, якщо в межах своїх повноважень вони не забезпечили ефективний контроль за дотриманням підлеглими антикорупційного законодавства», - наголосив Юрій Шеремет.

ДФС попереджено махінації з ПДВ на 165 млн. грн.

02.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції м. Києва в ході супроводження матеріалів кримінального провадження, зареєстрованого за ст.205 КК України припинено незаконну діяльність підприємства, яке здійснювало махінації з ПДВ.

В ході розслідування виявлено, що невстановлені особи за грошову винагороду зареєстрували на підконтрольну їм особу комерційне підприємство. Реквізити та розрахункові рахунки даного підприємства використовувалися для сприяння платникам реального сектору економіки в неправомірному формуванні податкового кредиту з ПДВ та ухиленні від його сплати.

З метою здійснення незаконної діяльності зловмисники отримували на поточні рахунки від підприємств реального сектору економіки грошові кошти за нібито надання послуг або купівлю товарів. В результаті таких «операцій» у контрагентів формувався безпідставний податковий кредит з ПДВ, а у вказаного підприємства – накопичувались податкові зобов’язання з ПДВ. Це давало можливість неправомірно формувати ліміт на електронних рахунках даного підприємства в системі електронного адміністрування ПДВ та реєструвати податкові накладні на адресу замовників.

В ході проведених заходів було зменшено ліміт на спеціальних рахунках комерційного підприємства на загальну суму 165 млн. гривень, а вказане підприємство виключено з реєстру платника ПДВ.

Слідчі дії тривають.

Євген Бамбізов: Збільшуються надходження до бюджету від підприємств транспортної галузі

01.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Підприємства транспортної галузі за січень-квітень 2016 року сплатили до бюджету 5,5 млрд. гривень. Про це повідомив начальник Міжрегіонального головного управління ДФС – центрального офісу з обслуговування платників податків Євген Бамбізов під час виступу на Міжнародному форумі «Торгівля, транспорт, митниця: діалог, співробітництво, координація» у м. Одесі.

За його словами, спостерігається тенденція до збільшення надходжень до бюджету від платників транспортної галузі.

Так, у 2015 році підприємства цієї галузі сплатили до бюджету 13,6 млрд. грн., що на 76% більше, ніж у 2014 році, а за січень-квітень 2016 року находження від таких платників на 44 % перевищили показники відповідного періоду минулого року.

«Сьогодні 70 відсотків всіх надходжень від транспортної галузі забезпечують підприємства морського та залізничного транспорту, а також Адміністрація морських портів. Щодо автомобільного транспорту – дуже важливим є продовження експерименту з фінансування інфраструктури і будівництво доріг за рахунок перевиконання планів регіональними митницями», - підкреслив Євген Бамбізов.

Він також зауважив, що одним з пріоритетів діяльності ДФС є спрощення процедур митного оформлення як для великих платників, так і для бізнесу в цілому.

Так, у 2015 році успішно впроваджено механізм укладання меморандумів з великими платниками податків, які передбачають отримання фіскальною службою інформації про ціни на ввезені товари. У свою чергу фіскальна служба забезпечує комфортні та швидкі процедури митного оформлення з можливим проведенням митного постаудиту у разі виявлення ризиків.

«Державна фіскальна служба максимально орієнтована на платників і наше основне завдання - створення сприятливих умов для розвитку бізнесу і сплати податків», - підкреслив Євген Бамбізов.

В Сумській області затримано вантажівку з хутряними виробами вартістю майже мільйон доларів

01.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

У Сумській області співробітники податкової міліції спільно з працівниками поліції зупинили спробу незаконного ввезення на територію України з Російської Федерації партії хутряних виробів.

На 208 кілометрі траси Копти-Глухов-Бачевськ було зупинено автомобіль Volvo. При перевірці водій надав документи, згідно з якими він перевозив більше 20 тонн паперу для офісної техніки транзитом через територію України. Відправником у супровідних документах було вказано російське підприємство, одержувачем - компанію з Румунії. Крім того, в супровідних документах було вказано, що митний контроль автомобіль проходив на одному з митних постів Сумської митниці.

Під час проведеної перевірки по митних базах даних було встановлено, що вантажівка в'їхала на територію України без вантажу. Окрім того, встановлено, що штамп, який стоїть на документах митного оформлення не відповідає штампу митного поста.

У рамках кримінального провадження відритого ГУ ДФС у Сумській області за ст. 212 КК України проведено обшук вантажівки. В результаті в кузові виявлено і вилучено хутро, хутряні шуби і жіночі дублянки виробництва Російської Федерації.

Орієнтовна вартість вилучених товарів складає близько мільйона доларів США.

Слідчі дії тривають.

ДФС перевірила відомості понад півмільйона декларацій на виконання люстраційного закону

01.06.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Протягом 2014 - 2016 років (станом на 01.05.2016) до органів ДФС надійшло 549 586 запитів про проведення перевірок на виконання закону «Про очищення влади». Про це повідомив заступник директора Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Сергій Назаренко.

«Перевірки достовірності відомостей у деклараціях здійснюються як безпосередньо апаратом ДФС, так і державними податковими інспекціями за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка на підставі отриманого запиту про проведення перевірки та копії декларації. Загалом за результатами таких перевірок ДФС складено 508 102 висновки», - зазначив Сергій Назаренко.

Він наголосив, що ДФС продовжує здійснювати перевірки достовірності відомостей, викладених у деклараціях, на виконання вимог Закону України „Про очищення влади” . За їх результатами складається відповідний висновок.

Такий висновок не пізніше ніж на шестидесятий день з дня початку проходження перевірки надсилається керівнику відповідного органу, до повноважень якого належить звільнення з посади особи, стосовно якої здійснюється перевірка.

Якщо встановлено недостовірність відомостей, вказаних у декларації особи, яку перевіряють, копія такого висновку також надсилається до Міністерства юстиції України.

ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ ВІДЗНАЧИЛИ ЗМЕНШЕННЯ РІВНЯ КОРУМПОВАНОСТІ У ПІДРОЗДІЛАХ ДФС

За ініціативою Головного управління внутрішньої безпеки ДФС протягом лютого-березня 2016 року було проведено опитування платників податків щодо сприйняття та оцінки рівня корупції у підрозділах фіскальної служби.

Це вже друге соціологічне опитування, яке проводиться ДФС для вивчення думки платників податків. Перше відбулося у червні-липні 2015 року, участь в якому взяли 8,6 тис. респондентів з усіх регіонів України. Цього року кількість опитаних зросла на 1,2 тис. та перевищила 9,8 тис. осіб.
«Цьогорічне опитування ми проводили для визначення думки суспільства щодо того, як змінилося сприйняття корупції та які зрушення відбулися з часу попереднього опитування. Позитивно, що порівняно з 2015 роком у поточному на 6,9% збільшилася кількість респондентів, які повідомили про відсутність проблемних ситуацій при спілкуванні з працівниками податкової та митних сфер під час здійснення господарської діяльності», – зазначив начальник ГУ внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.

За його словами, також на 1,9% зменшилася кількість респондентів, які на запитання «Як часто Ви стикаєтеся з проблемами при спілкуванні з працiвниками податкової та митної сфер» відповіли – «часто», на 1,4% менше платників, які відповіли постійно.
Натомість, кількість платників, які на вказане запитання відповіли «іноді», - зросла на 3,3%.

Важливо, що у 2016 році 9,7% опитаних повідомили, що рівень корумпованості співробітників фіскальної служби значно знизився. Порівняно з минулим роком їх кількість зросла на 2,3%. Також на 2% більше, ніж у 2015 році, респондентів повідомили, що цей рівень «дещо знизився».
Водночас у 2016 році спостерігається динаміка щодо зменшення кількості респондентів, які вважають, що рівень корумпованості підвищується.
«Цьогорічне опитування засвідчило позитивні тенденції у напрямі зниження рівня корупції в органах фіскальної служби. ДФС і надалі вживатиме усіх заходів для оперативного реагування на факти корупційних проявів та їх упередження», – наголосив Юрій Шеремет.

У результаті реалізації Антикорупційної програми ДФС за 4 місяці 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 195 кримінальних проваджень. До суду надіслано 34 кримінальних провадження, 7 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.
Нагадаємо, що в ДФС працює антикорупційний сервіс «Пульс», за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Телефонна лінія працює цілодобово. Тел. (044) 284-00-07.

Привітання Голови ДФС Романа Насірова з нагоди 70-річчя створення Львівської митниці

31.05.2016

Шановні колеги!

Щиро вітаю вас з визначною датою – 70-річчям створення Львівської митниці!

В умовах інтеграції нашої держави в міжнародну економічну систему саме українські митники активно сприяють удосконаленню зовнішньоекономічних відносин України з багатьма державами та дбають про її позитивний імідж.

Останнім часом зроблено реальні кроки на шляху до спрощення митних процедур, адаптації українського митного законодавства до міжнародних стандартів, реалізації кращих світових практик у національній митній справі.

Сердечно бажаю всім співробітникам митниці міцного здоров’я, щастя, миру, добра, плідної праці на благо Батьківщини!

З повагою

Голова ДФС Роман Насіров

Дмитро Донець: Кількість скарг на податкові повідомлення-рішення значно скоротилася

31.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Протягом 2016 року у зв’язку зі створенням «Офісу аудиту на рівні територіальних органів» фактично запроваджено одноступеневу процедуру адміністративного оскарження для найбільш матеріальних скарг за результатами планових перевірок. Тобто скарги на рішення Головних управлінь скеровуються до центрального апарату ДФС. Про це повідомив директор департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження Дмитро Донець.

За його словами, завдяки запровадженню одноступеневої процедури адміноскарження забезпечується уніфікований підхід до всіх платників податків, які, у свою чергу, отримують високоякісний сервіс за рахунок всебічного та своєчасного розгляду скарг. Крім того, спрощено та скорочено процедуру адміністративного оскарження, прискорено її закінчення та узгодження рішення контролюючого органу.

Так, протягом квітня поточного року територіальними органами ДФС розглянуто 803 скарги на 1029 податкових повідомлень-рішень на загальну суму 2,0 млрд. грн. Це на третину менше, ніж прогнозувалося на 2016 рік. Із надісланих скарг за результати розгляду задоволено 21,2 відс. по кількості та 4 відс. по сумі.

До центрального апарату за цей період надійшло 696 скарг на 1068 повідомлень-рішень на суму 3,9 млрд. грн. З них задоволено 12,6 відс. скарг по кількості та 18,2 відс. – по сумі.

Взагалі ж у 2015 році головними управліннями було розглянуто понад 15 тис. скарг (майже 22,4 тис. рішень) на загальну суму 36,8 млрд. грн., ДФС – 8,3 тис. (13,2 тис. рішень) на суму 22,2 млрд. грн.

«Скорочення кількості скарг дозволило здійснити перерозподіл навантаження на одного працівника ДФС. Так, протягом січня-квітня поточного року навантаження на одного працівника підрозділу адміністративного оскарження та судового супроводження центрального апарату зменшилось в середньому з 19 до 14 скарг на місяць (в порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Це не лише забезпечило рівність кількості розгляду скарг, але й сприяло усуненню випадків неякісного їх розгляду. В той же час, запровадження одноступеневої процедури на законодавчому рівні надало б нам можливість скоротити чисельність працівників підвідомчих підрозділів адміністративного оскарження та витрати на їх утримання, що дуже важливо сьогодні під час процесів реформування та оптимізації роботи служби», – підкреслив Дмитро Донець.

На Волині викрито посадовців підприємства, які не сплатили 11,1 млн. грн. податків

31.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Волинської області зареєстроване кримінальне провадження, що кваліфікується за ч.2 ст.27 та ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами комерційного підприємства, яке здійснює діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами.

Як з’ясувалося, посадовці у 2016 році відобразили в податкових деклараціях недостовірну інформацію щодо імпорту та реалізації вантажних автомобілів на адресу низки підприємств з ознаками фіктивності.

Внаслідок таких протиправних дій до бюджету не сплачено 11,1 млн. грн.. податків.

ЩОДО НАРАХУВАННЯ ЄДИНОГО ВНЕСКУ У ВИПАДКУ, ЯКЩО НАЙМАНИЙ ПРАЦІВНИК ВІДПРАЦЮВАВ НЕПОВНИЙ МІСЯЦЬ ТА ЗВІЛЬНИВСЯ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно частини п’ятої ст. 8 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями у разі якщо база нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ‪#‎ЄВ…

ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РРО ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПАЛИВА

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних …

Читать дальше

Показать перевод

ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РРО ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПАЛИВА

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – ‪#‎РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій (п. 1 ст. 3 Закону), видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (п. 2 ст. 3 Закону).

Разом з тим, п. 12 ст. 9 Закону передбачено, що РРО не застосовуються, якщо в місці отримання товарів операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).

Згідно з п. 2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 № 1442 із змінами та доповненнями (далі – Постанова № 1442), роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, які призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів.

Розрахунки за продані ‪#‎нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з нафтопродуктами споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ за установленою формою на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару. У розрахунковому документі зазначається інформація про форму здійснення розрахунку. Розрахунки за продані нафтопродукти із застосуванням згідно з договорами талонів чи відомостей на відпуск нафтопродуктів здійснюються виключно через установи банків (п. 10 Постанови № 1442).

Державний реєстр РРО містить окремий розділ «Спеціалізовані електронні контрольно-касові апарати для автозаправних станцій (АЗС)».

Враховуючи викладене вище, реалізація палива на АЗС має здійснюватися із застосуванням зареєстрованого, опломбованого у встановленому порядку та переведеного у фіскальний режим роботи спеціалізованого РРО з роздрукуванням чеків установленої форми.

При цьому, РРО можуть не застосовуватись лише при відпуску оптових партій пального, розрахунки за які здійснено шляхом безготівкового переказу коштів з рахунку на рахунок, або шляхом взаємозаліку, або пального, яке знаходиться на відповідальному зберіганні, за умови, коли такий відпуск здійснюється з ємкостей, спеціально призначених для зберігання та відпуску оптових партій пального.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 109.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250647.html

Роман Насіров: З початку року із незаконного обігу вилучено підакцизної продукції на суму більше 300 млн грн.

31.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

«Боротьба з тіньовим бізнесом та корупцією залишається пріоритетним напрямом діяльності ДФС у 2016 році», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час прес-конференції 30 травня.

Зокрема, як результат реалізації Антикорупційної програми, за 4 місяці 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 195 кримінальних проваджень. До суду надіслано 34 кримінальних провадження, 7 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.

Він також повідомив, що в рамках операції «Акциз – 2016» Податковою міліцією виявлено і ліквідовано 66 підпільних цехів з виготовлення фальсифікованого алкоголю (на 25 більше, ніж за аналогічний період минулого року), 2 цехи з нелегального виробництва спирту (у минулому році взагалі не виявлялись), а також припинено діяльність 12 незаконних виробництв паливно-мастильних матеріалів. Загалом, з початку року із незаконного обігу вилучено підакцизної продукції на суму 302,9 млн грн.

«Для боротьби з тіньовим бізнесом ми також розробляємо цілий ряд законопроектів з «деофшоризації». В першу чергу, мова йде про конкретний законопроект щодо Контрольованих іноземних компаній (КІК)», - наголосив Роман Насіров.

Серед інших планів на поточний рік, за словами очільника відомства, - приєднання до NCTS, запуск системи з націлювання по вантажам BMO, імплементація інституту уповноваженого економічного оператора (УЕО) та «єдиного вікна», збільшення кількості спільних пунктів пропуску, запровадження митного аташе, завершення реформи Офісу великих платників податків тощо.

ДО УВАГИ ВИРОБНИКІВ ТА ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ СПИРТОМ, АЛКОГОЛЬНИМИ НАПОЯМИ ТА ТЮТЮНОВИМИ ВИРОБАМИ!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» всі суб’єкти господарювання, які мають ліцензії, а це виробники, підприємства оптової та роздрібної торгівлі, подають до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіти про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Форми таких звітів затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2016 року за № 340/28470, який розроблено на виконання частини третьої статті 16 Закону №481.

Отже, підставою для скасування вимоги подання звітів про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів може бути лише внесення відповідних змін у Закон № 481.

Першим звітним періодом для подання звітів за формами, затвердженими Наказом №49, був квітень 2016 року. В зв’язку із тим, що останній день строку для подання звіту за квітень 2016 припадав на святковий день – 9 травня, подання звіту переносилося на 10 травня 2016 року.

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що граничний строк (останній день) подання звітів за травень 2016 року – 9 червня 2016 року!

Відповідно до порядків подання та заповнення звітів, затверджених Наказом №49, суб’єкти господарювання незалежно від форм власності подають звіт за основним місцем обліку в електронній формі.

Для забезпечення подання звітів в електронній формі з використанням ‪#‎ЕЦП, що надаються безкоштовно суб’єктам господарювання АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ‪#‎ДФС, на офіційному веб-порталі ДФС розміщено безкоштовне спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (https://sfs.gov.ua/elektr…/spetsializovane-klientske-program/).

Також, звертаємо увагу, що подання після граничного строку уточнюючих звітів не передбачено, оскільки звітність розроблена з метою державного контролю за регулюванням виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України і не відноситься до податкової. Відповідно, на подання зазначеної звітності не розповсюджуються норми п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України щодо надсилання уточнюючого розрахунку до податкової звітності.

Разом з тим, у разі виявлення суб’єктом господарювання помилки у звітній інформації і направленні нових звітів з уточненими даними у граничні строки подання звітності, інформаційні системи приймання звітності ДФС забезпечать обробку таких нових звітів.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250654.html

ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області за інформацією прес – служби ДФС України повідомляє.

З 01 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загально- обов'язкове державне соціальне страхування за звітний період "червень 2016 року" подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 № 682/28812).

З метою створення комфортних умов для подання суб’єктами господарювання звітів з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на виконання вимог Порядку, Державна фіскальна служба надає для використання розроблені електронні формати, які розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням https://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/250281.html.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250484.html

ЗУПИНЕНО СПРОБУ НЕЛЕГАЛЬНОГО ТРАНСПОРТУВАННЯ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ

Співробітниками податкової міліції Волинської області в рамках проведення операцій „‪#‎Акциз-2016” і „‪#‎Рубіж-2016” поблизу селища Маневичі зупинено спробу нелегального транспортування цигарок.

Товар знаходився у схованці, розміщеній у вантажному відділенні автомобіля „Mercedes Benz”. Водій намагався незаконно перемістити 60 тис. пачок цигарок (660 тис. грн.) виробництва Республіки Білорусь без марок акцизного податку України встановленого зразка.

У результаті проведених заходів тютюнові вироби та автомобіль загальною орієнтовною вартістю 1,3 млн. гривень вилучені, слідчі дії тривають.

ОПТИМІЗАЦІЮ ШТАТУ ДФС ВИКОНАНО МАЙЖЕ НА 100%

Роман Насіров повідомив про перебіг кадрової реформи та боротьбу з корупцією в ДФС під час прес-конференції 30 травня.
«Реформа включає не лише оптимізацію штату, але й нову для служби систему відбору людей та їх оцінювання. На сьогодні в результаті скорочення штату з майже 59 тисяч залишилося трохи більше 43 тисяч чоловік. Зменшили штат на більше, ніж 15 тисяч осіб», - зазначив очільник відомства.
Він наголосив, що план скорочення чисельності працівників та оптимізації структури ДФС, за даними Національної ради реформ, виконано майже на 100%.

«Нам треба залишити кількість працівників на тому рівні, якій зараз існує, та просто здійснити ефективний перерозподіл функцій», - додав Роман Насіров.
За його словами, мова йде, перш за все, про неприпустимість скорочення співробітників, які працюють на митниці, у порівнянні - кількість співробітників на митних постах в сусідніх країнах на 30% більше.

Роман Насіров також повідомив, що ДФС домовилася з німецьким фондом GIZ щодо здійснення контролю діяльності служби.
«Фонд буде проводити дослідження рівня задоволеності платників податків роботою ДФС, при чому, це торкнеться не лише центральних органів, але й регіональних. Такий підхід дасть змогу скласти комплексне уявлення про зміни, які відбуваються у службі, побачити картину очима платників податків та визначити напрями подальшого удосконалення нашої діяльності», - підкреслив Голова ДФС.

ПРОТЯГОМ ЧОТИРЬОХ МІСЯЦІВ ПОТОЧНОГО РОКУ ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ НАДАЛИ 86,6 ТИСЯЧ АДМІНПОСЛУГ

На сьогодні 37 Центрів обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надають 24 види адміністративних послуг. Впродовж січня – квітня 2016 року ЦОПами області надано 86,6 тисяч таких послуг.

Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. У звітній період було надано майже 40 тисяч цих послуг.

Також користуються попитом суб`єктів господарювання послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи. Так, за чотири місяці 2016 року Центрами обслуговування платників Дніпропетровського регіону було надано понад 8,2 тисяч послуг з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та майже 7,3 тисяч зазначених довідок.

Нагадуємо, що окрім отримання адміністративних, консуль- тативних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та одержати ключі електронного цифрового підпису.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250488.html

Спеціальний режим оподаткування

ДФС України повідомлено, що застосування спеціального режиму оподаткування ПДВ при здійсненні операцій з постачання послуг із використанням сільгосптехніки за участю обслуговуючого персоналу можливе за умови, що такі послуги:

надаються особою, зареєстрованою як суб’єкт спеціального режиму оподаткування ПДВ;

пов’язані виключно із допоміжною діяльністю у рослинництві, облаштуванні ландшафту;

надаються із використанням власної сільгосптехніки (право власності належить безпосередньо сільгосппідприємству, яке надає послуги), оскільки із переліку сільгосппослуг виключено послуги, придбані у інших осіб.

При цьому сільгосптехніка не може передаватися у фінансову оренду (лізинг).

При дотриманні зазначених умов обсяг постачання таких послуг, що надаються суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ іншим сільгосппідприємствам, відображається суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у податковій декларації з ПДВ із позначкою «0121». Якщо ж зазначені послуги надаються суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ суб’єктам господарювання, які не є сільгосппідприємствами, то їх обсяг відображається суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у податковій декларації з ПДВ із позначкою «0110».


Лист від 20.05.2016 р. № 17612/7/99-99-15-03-02-17
Детальніше:
https://www.visnuk.com.ua/ua/news/id/2836

Роман Насіров: у 2016 році громадяни задекларували майже 50 млрд грн. доходу

31.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

За результатами кампанії декларування доходів громадян у 2016 році подали декларації про майновий стан і доходи більше, ніж 554 тис. громадян. У порівнянні з попереднім роком кількість поданих декларацій збільшилась на 8%, або на 40 тис. Загальна сума задекларованого доходу становила 49,5 млрд грн., що на 12% більше показника попереднього року.

Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час прес-конференції 30 травня.

«При цьому дохід понад 1 млн грн. задекларували 4 684 особи. Таким чином, кількість мільйонерів в Україні за підсумками 2015 року зросла порівняно з попереднім роком на 16%», - зазначив Голова ДФС.

За його словами, найбільша кількість таких громадян обліковується у м. Києві - 2243 особи, Харківській області – 325 осіб та Дніпропетровській – 307 осіб.

«Загальна сума задекларованого мільйонерами доходу становить 24,6 млрд грн., податкові зобов’язання до сплати по податку на доходи фізичних осіб визначені в сумі 685,4 млн грн., по військовому збору – 70,8 млн грн.», - повідомив Роман Насіров.

Кінологи ДФС вибороли призові місця на міжнародних змаганнях кінологічних команд

30.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Друге та третє місце в пошуку наркотичних засобів та зброї отримали кінологічні команди ДФС за результатами міжнародних кінологічних команд, що відбулись в м. Ірпінь.

У змаганнях взяли участь 6 кінологічних команд Державної фіскальної служби України, які були представлені в різних категоріях, зокрема, пошуку тютюнових виробів, наркотиків, зброї та вибухових речовин.

Такі міжнародні змагання Департаментом спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС проводяться щорічно. Участь у них беруть команди майже з усіх силових структур України, а також представники Польщі, Молдови та Білорусі.

«В Україні, як і в більшості країн світу під час митного контролю кінологи використовують службових собак для різних видів пошуку. Це і наркотичні засоби, і зброя та боєприпаси, вибухові речовини, тютюнові вироби, гроші тощо. Це, в свою чергу, вимагає належного професійного рівня кінологів, які у своїй роботі використовують сучасні методики кінологічної підготовки», - розповіла заступник начальника Управління кінологічного забезпечення Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС Галина Поташнікова.

За її словами, необхідною передумовою розвитку кінологічного забезпечення діяльності ДФС є вивчення передового досвіду підготовки кінологів та службових собак у зарубіжних країнах. Наразі фахівці служби розробляють методики щодо пошуку кінологами бурштину та об’єктів дикої флори та фауни, які знаходяться під загрозою зникнення та які намагаються незаконно перемістити через митний кордон України.

«Роботу кінологічної команди з пошуку і виявлення наркотичних засобів чи зброї не можна оцінити матеріальними цінностями. Адже інспектори-кінологи за допомогою службових собак виявляють наркотичні засоби чи зброю, які незаконно ввозяться на терени України. Це зло, з яким ми постійно боремося, і це людські життя, які оберігаються кінологічними командами завдяки своєчасному виявленню і упередженню незаконному потраплянню до нашої країни небезпечних товарів», – зазначив заступник начальника управління кінологічного забезпечення Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС України Олександр Виноград.

Сільгоспвиробниками сплачено до бюджету 1 млрд. грн. ПДВ

30.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

У першому кварталі поточного року сільгоспвиробниками задекларовано та сплачено 1,7 млрд. грн. податку на додану вартість, з них до бюджету надійшло 1 млрд. грн., а 760 млн. грн. перераховано на спеціальні рахунки. Про такі результати запровадження нової схеми адміністрування спецрежиму ПДВ повідомив директор департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС Олексій Лишенко в інтерв’ю «Агропорталу».

За його словами, держава вже має фіскальний ефект від спецрежиму ПДВ.

Посадовець також зазначив, що порівняно з аналогічним періодом минулого року скоротилися суми коштів, акумульованих на спецрахунках: з 4,5 млрд. грн. у І кварталі 2015 року до 1,7 млрд. грн. – з початку 2016 року.

«Зараз механізм перерахування коштів на спецрахунок і в бюджет робиться через електронну систему адміністрування ПДВ. Ми її ще будемо удосконалювати, але ця система ефективна. Можливості використання "схем" у зв'язку з впровадженням електронної системи адміністрування зменшилися», - зауважив Олексій Лишенко.

Також зменшення акумульованих на спецрахунках сум пов’язано зі скороченням задекларованих обсягів поставок сільськогосподарської продукції та з більш відповідальним ставленням аграріїв до документування придбаних товарів та послуг для формування податкового кредиту з ПДВ. «До того ж, знизилася привабливість для інших компаній використовувати спецрежим з метою мінімізації податкових зобов'язань зі сплати ПДВ. Адже по зерну 85% ПДВ йде в бюджет, у фермера залишається лише 15%», - підкреслив Олексій Лишенко.

На Волині зупинено спробу нелегального транспортування тютюнових виробів на суму 660 тис. гривень

30.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Волинської області в рамках проведення операцій „Акциз-2016” і „Рубіж-2016” поблизу селища Маневичі зупинено спробу нелегального транспортування цигарок.

Товар знаходився у схованці, розміщеній у вантажному відділенні автомобіля „Mercedes Benz”. Водій намагався незаконно перемістити 60 тис. пачок цигарок (660 тис. грн.) виробництва Республіки Білорусь без марок акцизного податку України встановленого зразка.

У результаті проведених заходів тютюнові вироби та автомобіль загальною орієнтовною вартістю 1,3 млн. гривень вилучені, слідчі дії тривають.

Роман Насіров: ДФС працює над покращенням електронних сервісів для платників податків

30.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Про попередні підсумки роботи Державної фіскальної служби України та основні завдання на 2016 рік розповів Голова ДФС Роман Насіров під час прес-конференції 30 травня в Кабінеті Міністрів України.

За словами Романа Насірова, з червня 2015 року розпочато системні реформи ДФС, які було узгоджено з МВФ та ухвалено Урядом. Фактично вони є дорожньою картою у стратегії реформування ДФС на 2 роки.

«Серед основних завдань, які ми ставили перед собою, – це покращення роботи служби та електронізація сервісів», - наголосив Роман Насіров.

Зокрема, вдалося спростити процес укладання Договору про визнання електронних документів та запровадити новий електронний сервіс «Управління ЄЦП» для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право цифрового підпису податкових документів.

«Як результат, сьогодні 96% митних декларацій оформлюється митницями ДФС в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису. Взяття на облік платників податків в органах ДФС скорочено з 2-х днів до 2-х годин та з 1-го дня до 1-єї години - взяття на облік рахунків платників податків відкритих у фінансових установах», - зауважив Роман Насіров.

Крім того, удосконалено «Електронний кабінет платника» (ЕКП) та Систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП).

«Так, наприклад, вперше в он-лайн режимі через «Електронний кабінет платника» впроваджено електронне листування з органами ДФС, оприлюднення інформації з реєстрів ДФС, надано доступ до особистої інформації, а також забезпечено можливість користування сервісами системи електронного адміністрування ПДВ та системи електронного адміністрування реалізації пального», - зазначив очільник відомства.

Голова ДФС підкреслив, що впровадження системи електронного адміністрування ПДВ дозволило виключити махінації з ПДВ та збільшити надходження податку до бюджету.

Щодо порядку застосування спеціального режиму оподаткування ПДВ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує. Державною фіскальною службою України у зв'язку з надходженням численних запитів платників ПДВ - суб'єктів спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства (далі - спеціальний режим оподаткування ПДВ) щодо порядку відображення у податковій звітності з ПДВ операцій суб'єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ з надання іншим сільськогосподарським підприємствам послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу надано роз’яснення від 20.05.2016 р. № 17612/7/99-99-15-03-02-17, а саме: порядок застосування спеціального режиму оподаткування ПДВ визначено статтею 209 Податкового кодексу України (далі - ПКУ). Форма та Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289. Відповідно до пункту 209.6 статті 209 ПКУ сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно. Дія спеціального режиму оподаткування ПДВ у межах діяльності у сфері сільського господарства, відповідно до підпункту 209.15.2 пункту 209.15 статті 209 ПКУ, поширюється на такі види діяльності: а) виробництво продукції рослинництва, а саме рослинних культур, а також вирощування фруктів та овочів, квітів та декоративних рослин (у відкритих або закритих ґрунтах), грибів, насіння, прянощів, саджанців та водоростей, а також їх обробка, переробка та/або консервація; б) виробництво продукції тваринництва, а саме свійських сільськогосподарських тварин, птахівництва, кролівництва, бджільництва, а також розведення шовкопрядів, змій та інших плазунів або слимаків та інших наземних ссавців, безхребетних та комах, а також їх обробка, переробка та/або консервація; в) надання послуг іншим сільськогосподарським підприємствам з використанням сільськогосподарської техніки, крім надання її у фінансову оренду (лізинг). Згідно з пунктом 209.7 статті 209 ПКУ сільськогосподарськими вважаються товари, зазначені у товарних групах 1 - 24, товарних позиціях 4101, 4102, 4103, 4301 згідно з УКТ ЗЕД, та послуги, які отримані в результаті здійснення діяльності, на яку відповідно до пункту 209.17 статті 209 ПКУ поширюється дія спеціального режиму оподаткування ПДВ, якщо такі товари вирощуються, відгодовуються, виловлюються або збираються (заготовляються), а послуги надаються, безпосередньо платником податку -суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ (крім придбання таких товарів/послуг у інших осіб), які поставляються зазначеним платником податку - їх виробником. Перелік послуг, які можуть надаватись суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у межах діяльності у сфері сільського господарства, визначено у підпунктах 209.17.14 та 209.17.15 пункту 209.17 статті 209 ПКУ: надання послуг у рослинництві, облаштування ландшафту (зокрема, надання послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу); надання послуг у тваринництві. Згідно з національним класифікатором України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності», прийнятим відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, надання послуг у рослинництві, облаштуванні ландшафту підпадає під код класифікації видів економічної діяльності 01.61 «Допоміжна діяльність у рослинництві». При цьому відповідно до Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності, затверджених наказом Держкомстату від 23.12.2011 № 396 (далі - Методологічні основи), клас, визначений під кодом класифікації видів економічної діяльності 01.61 «Допоміжна діяльність у рослинництві», включає: сільськогосподарську діяльність, яку здійснюють за винагороду або на основі контракту: передпосівну підготовку полів; сівбу та садіння сільськогосподарських культур; оброблення сільськогосподарських культур; обприскування сільськогосподарських культур, у т. ч. з повітря; обрізання плодових дерев і виноградників; пересаджування рису, розсаджування та прополювання буряку; збирання врожаю; боротьбу зі шкідниками (у т. ч. із кролями), пов'язану із сільським господарством; підтримку угідь у належному сільськогосподарському й екологічному стані; експлуатацію сільськогосподарського зрошувального устаткування; надання сільськогосподарської техніки разом із обслуговуючим персоналом. Отже, перелік послуг, які можуть надаватись суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у межах діяльності у сфері сільського господарства, визначено у підпунктах 209.17.14 та 209.17.15 пункту 209.17 статті 209 ПКУ з урахуванням пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності, визначених у Методологічних основах. Враховуючи викладене, застосування спеціального режиму оподаткування ПДВ при здійсненні операцій з постачання послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу можливе за умови, що такі послуги: надаються особою, зареєстрованою як суб'єкт спеціального режиму оподаткування ПДВ; пов'язані виключно із допоміжною діяльністю у рослинництві, облаштуванні ландшафту; надаються із використанням власної сільськогосподарської техніки (право власності належить безпосередньо сільськогосподарському підприємству, яке надає послуги), оскільки із переліку сільськогосподарських послуг виключено послуги, придбані у інших осіб. При цьому сільськогосподарська техніка не може передаватися у фінансову оренду (лізинг). При дотриманні перерахованих вище умов обсяг постачання таких послуг, що надаються суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ іншим сільськогосподарським підприємствам, відображається суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у податковій декларації з ПДВ із позначкою «0121». Якщо ж зазначені послуги надаються суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ суб'єктам господарювання, які не є сільськогосподарськими підприємствами, то їх обсяг відображається суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у податковій декларації з ПДВ із позначкою «0110». По материалам: ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Источник: https://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=620881

Якщо працівник звільняється та забажав використати відпустку, датою звільнення є останній день відпустки 30.05.2016 ВСУ в постанові від 23.03.2016 р. за справою № 6-2487цс15 сформував правову позицію. Не допускається звільнення працівника з ініціативи власника чи вповноваженого ним органу в період його тимчасової непрацездатності, а також у період перебування працівника у відпустці (ч. 3 ст. 40 КЗпП). Це правило не поширюється на випадок повної ліквідації підприємства, установи, організації. Проте, згідно із ч. 1 ст. 3 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 р. № 504/96-ВР, за бажанням працівника в разі його звільнення (крім звільнення за порушення трудової дисципліни) йому має бути надано невикористану відпустку з наступним звільненням. Датою звільнення в такому разі є останній день відпустки. Аналіз норм у контексті колізії загальної (ч. 3 ст.40 КЗпП) і спеціальної (ч. 1 ст. 3 Закону про відпустки) норм дає підстави для висновку про те, що в разі звільнення працівника (крім звільнення за порушення трудової дисципліни) та надання йому за його бажанням невикористаної відпустки (із наступним звільненням) датою звільнення є останній день відпустки.

Источник: https://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=621989

На Херсонщині під час обшуку на АЗС вилучено пально-мастильних матеріалів на суму 2,2 млн. гривень

27.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Херсонської області в рамках проведення операції „Акциз-2016” і розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст. 204 КК України, проведено обшук на території АЗС, що належить комерційному підприємству.

Під час обшуку виявлено 90,8 тис. літрів дизельного пального (1,8 млн. грн.) та 16,3 тис. літрів бензину марок А-95 і А-92 (353 тис. грн.) загальною орієнтовною вартістю 2,2 млн. гривень.

Пально-мастильні матеріали вилучені, тривають слідчі дії.

На Київщині вилучено фальсифікату на 2,3 млн. гривень

27.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Київської області під час розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст. 204 КК України, встановлено факти зберігання та реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв.

Фальсифікат був виявлений під час проведення обшуків в офісному приміщенні, домоволодінні, гаражах та в автомобілях фігурантів провадження.

У ході проведених заходів з незаконного обігу вилучено п’ятилітрові пластикові ємності, пляшки різних ємностей та ємності типу „bаg-in-box”, заповнені рідиною з характерним запахом спирту, горілчаною продукцією та рідиною темного кольору на загальну орієнтовну вартість 2,3 млн. гривень, чорнові записи та документацію.

Слідчі дії тривають.

Олексій Василенко: Запровадження «єдиного вікна» на митницях спростить процедуру митного оформлення

27.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Запровадження принципу «єдиного вікна» є суттєвим кроком на шляху реформування митниць, який також передбачає і зміну в роботі інших державних органів. Про це повідомив директор департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко під час інтерв’ю телеканалу «РАДА».

«При митному оформленні товарів у нас фактично буде повністю електронний обмін інформацією з державними органами. Суб’єкту достатньо буде лише подати митниці відповідний пакет документів. У межах електронної системи обміну з державними органами в електронному вигляді будуть отримані відповідні дозволи від інших органів. Це суттєво спростить і процедуру митного оформлення, і взагалі роботу всіх суб’єктів», – зазначив Олексій Василенко.

За його словами, сьогодні ДФС вживає всіх можливих заходів для того, щоб ця система запрацювала вже в серпні. Однак, можливо, що спочатку на першому етапі буде проведено дослідну експлуатацію цієї системи та запроваджено її на деяких митницях.

Серед головних переваг впровадження «єдиного вікна» посадовець назвав спрощення бюрократичних процедур та виключення «людського фактору» при митному оформленні товарів. Сьогодні законодавством передбачено 29 документів, які можуть надаватися суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності до митного оформлення. Ці документи видаються в паперовому вигляді, тому їх доводиться сканувати, а вже потім прикріплювати до електронної декларації. З «єдиним вікном» такого робити більше не доведеться.

«Якщо товар, заявлений в декларації, підлягає певним видам контролю, система автоматично буде направляти запити до відповідного державного органу для отримання дозволу. Протягом 4 годин, які визначені Митним кодексом, відповідні державні органи надають інформацію щодо дозволу на ввезення цієї продукції або відмову у дозволі. При наявності такого дозволу буде здійснено митне оформлення у встановлений час. Фактично повністю виключається людський фактор», – пояснив Олексій Василенко.

Він також додав, що наразі зроблено значний крок на шляху до електронного декларування і на сьогодні 96% товарів на території України, оформлюються із застосуванням електронної декларації. Тобто фактично відсутнє спілкування суб’єкта, декларанта, уповноваженої особи зі співробітником митниці.

На зменшення рівня корупції та проблемних ситуацій під час митного оформлення також безпосередньо вплине і відеофіксація процедури митного контролю, яка передбачена у рамках впровадження «єдиного вікна». На сьогодні такий запис митницями не здійснюється.

«Є відповідне доручення Прем’єр-міністра щодо обов’язкового впровадження відеофіксації. Зараз розглядається питання щодо виділення українській митниці відповідних камер, причому ці камери будуть закріплені за кожною посадовою особою, яка здійснює митний контроль та оформлення. Тобто це буде індивідуальний засіб для закріплення результатів митного контролю, як особиста набрана печатка. При проведенні митного огляду відеозйомка буде обов’язковою. Навіть якщо заходи проводитимуться за участю співробітників інших органів, контролюючих, правоохоронних органів вимоги до відеозйомки будуть залишатися. Все буде повністю фіксуватися і передаватися на центральний сервер фіскальної служби», – підкреслив Олексій Василенко.

Усі відеоматеріали будуть зберігатися і у разі виникнення суперечливих ситуацій вони аналізуватимуться для надання фахової оцінки, у тому числі і щодо правильності дій посадової особи.

Нагадаємо, що 25 травня 2016 року Кабінет Міністрів України затвердив концепцію створення і функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно», впровадження якої у роботу українських митниці передбачено у серпні цього року.

Олексій Василенко: Ми маємо багато планів щодо вдосконалення єдиної автоматизованої інформаційної системи

27.05.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Державна фіскальна служба України має досить багато напрацювань щодо вдосконалення роботи єдиної автоматизованої інформаційної системи, яка функціонує на українських митницях. Про це заявив директор департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко під час інтерв’ю телеканалу «РАДА».

За його словами, одна з таких ідей вже впроваджена і працює в тестовому режимі – це електронний розподіл митних декларацій.

«Якщо раніше уповноважена посадова особа, наприклад, начальник структурного підрозділу, після отримання декларації здійснював розподіл, скажімо так, у порядку свого розуміння, та сьогодні такого вже немає. Система автоматично розподіляє декларації між посадовими особами та надає відповідним особам їх для оформлення. Тобто фактично виключається фактор впливання саме на розподіл і це важливо», – сказав Олексій Василенко.

Водночас, зазначив він, зараз ще не можна стверджувати, що система працює досконало, оскільки наразі триває дослідний період. Однак за певний час система буде повністю відпрацьована та вдосконалена.

Посадовець також наголосив, що неможливо зробити ідеальний продукт, який би дозволяв повністю контролювати і замінити посадову особу, яка здійснює контроль. Як змінюється система ризиків, так змінюють відповідні підходи ті суб’єкти, які займаються контрабандою та незаконним ввезенням товарів. Тобто процес оновлення ризиків постійний.

«Будь-яка система ризиків, система націлювання, яка впроваджена в світі не може працювати без посадової особи, яка може безпосередньо здійснювати це. Тому основна система ризиків – це професійні знання співробітників, які виконують ці функції вже на місці», – підкреслив Олексій Василенко.

Він також додав, що українська система ризиків отримала відповідну кваліфіковану оцінку європейських експертів. До того ж сьогодні працівники митної служби Німеччини запрошують наших фахівців для обміну досвідом та консультацій для вдосконалення своєї системи.

ЩОДО ФІНАНСОВОЇ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ЯКА ПЕРЕДБАЧЕНА ЗА ПОРУШЕННЯ ГРАНИЧНИХ ТЕРМІНІВ РЕЄСТРАЦІЇ АКЦИЗНИХ НАКЛАДНИХ ТА РОЗРАХУНКІВ КОРИГУВАННЯ ДО АКЦИЗНИХ НАКЛАДНИХ В ЄДИНОМУ РЕЄСТРІ АКЦИЗНИХ НАКЛАДНИХ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до п. 111.1 ст. 111 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовується, зокрема, ‪#‎фінансова_відповідальність.

Пунктом 111.2 ст. 111 ПКУ встановлено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з ПКУ та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені.

Згідно з п. 120 прим. 2.1 ст. 120 прим. 2 ПКУ порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених ст. 231 ПКУ тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

- 2 % від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

- 10 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 20 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 30 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;
- 40 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів. Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування (п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ).

Пунктом 120 прим. 2.3 ст. 120 прим. 2 ПКУ визначено, що сума акцизного податку для цілей п. 120 прим. 2.1 та п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом Національного банку України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального.

Крім того п. 11 підрозд. 5 розд. ХХ ПКУ встановлено, що норми ст. 120 прим. 2 ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених у період з 01.03.2016 до 01.04.2016.

Відповідне питання – відповідь розміщено у категорії 116 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250325.html

БІЛЬШЕ 1 МІЛЬЯРДА 325 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ НАПРАВЛЕНО У КВІТНІ ДО ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЮ МИТНИЦЕЮ ДФС

У квітні 2016 року Дніпропетровською митницею ДФС до Державного бюджету України направлено 1 мільярд 325,6 мільйонів гривень митних платежів. Середньоденні надходження, при цьому, складали 63,1 мільйона гривень.

У переліку країн найбільшого експорту, оформленого Дніпропетровською митницею ДФС перше місце посідає Китай, до нього направляються руди, шлаки та зола. За ним йде Росія, куди переважно, як і до Німеччини, направляються вироби з чорних металів. Польща, Чехія, Румунія та Словаччина – отримують руди, шлаки та золу з Дніпропетровщини. До Туреччини постачаються аеронавігаційні або космічні апарати та їх запасні частини. Італія та Білорусь, також імпортери чорних металів.

У структурі імпорту до Дніпропетровської області найбільшу частку складають енергетичні матеріали з Росії; промислове устаткування - з Німеччини і Італії; полімерні матеріали, пластмаси та вироби з нього - з Китаю; енергетичні матеріали - з Польщі та Сполучених Штатів Америки; аеронавігаційні або космічні апарати - з Туреччини; продукти неорганічної хімії з Казахстану; насіння, плоди олійних культур і зерна - з Франції; каучук, гума та вироби з них - з Білорусі.

https://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/250164.html

ДФС у Дніпропетровській області


Прес-служба СМР - 09.06.2016.