Logo

Telegram
Facebook

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПОВІДОМЛЯЄ


В Дніпропетровській області ліквідовано конвертцентр з обігом 370 млн. грн. В організатора вилучено бойові гранати

19.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Центрального офісу в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.ст.28, 205 та 209 КК України, припинено діяльність «конвертаційного центру» в Дніпропетровській області.

Встановлено, що організованою групою осіб зареєстровано та придбано корпоративні права низки транзитних і фіктивних суб’єктів господарської діяльності. Використовуючи реквізити і розрахункові рахунки вказаних підприємств дані особи формували податковий кредит з ПДВ для підприємств реального сектору економіки шляхом документального оформлення нікчемних фінансово-господарських операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей, надання послуг та виконання робіт.

В подальшому отримані кошти конвертувалися та знімалися готівкою для передачі замовникам за винятком 8-9% за конвертацію.

Загальний обсяг проконвертованих коштів за 2015-2016 роки через розрахункові рахунки, відкриті в банківських установах, склав близько 370 млн. гривень, ймовірні втрати бюджету складають 61 млн. гривень.

На розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств накладено арешт та заблоковано 916 тис. гривень.

Під час проведених заходів здійснено 16 обшуків за адресами розташування офісних приміщень, в місцях проживання та автомобілі фігурантів справи. За результатами обшуків вилучено 297 тис. гривень готівкою, 83 печатки ФСПД, мобільні телефони, комп’ютерну техніку та фінансово-бухгалтерську документацію.

Крім того, в одному з офісних приміщень, доступ до якого мав лише один із співорганізаторів «справи», в сейфі виявлено 2 гранати РГД-5 та запали до них.

Того ж дня за даним фактом в порядку ст.208 КПК України дану особу було затримано та розпочато кримінальне провадження за ч.1 ст.263 КК України (незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами або вибуховими речовинами).

Слідчі дії тривають.

Про легалізацію заробітної плати під час прямого ефіру

у програмі «Грані»

Днями, начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак разом з представниками реклами та торгівлі міськради прийняла участь у прямому ефірі телевізійної програми "Грані" (34 телеканал), під час якої обговорювались питання законності функціонування окремих малих архітектурних форм (МАФів) та легалізації заробітної плати і своєчасної сплати податкових зобов’язань суб’єктами господарювання.

За словами Інни Андрущак: "У Дніпропетровській області здійснюють роздрібну торгівлю 31,4 тис. суб’єктів господарювання, з яких 10,7 тис. - у місті Дніпро. Підприємцями області в своїй діяльності залучено 34 тис. найманих осіб. Всього по області ними сплачено 424,6 млн. грн. податків. На теперішній час триває робота з органами місцевого самоврядування щодо виявлення не зареєстрованих суб’єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю через МАФи, найманих осіб та легалізації їх заробітної плати".

Крім того, з початку року працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області та податковими органами Дніпропетровщини проведена робота з 4,2 тис. суб’єктами господарювання (по місту Дніпро - 1,3 тис. суб’єктів) та виявлено близько 9 тис. найманих осіб, не оформлених відповідно до чинного законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами додатково надійшло до бюджету податків на загальну суму близько 5 млн.грн. (по місту Дніпро - на суму 1,2 млн. грн.).

Основними порушеннями діючого трудового законодавства за результатами проведених перевірок суб’єктів господарювання області є: фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору; оформлення працівника на неповний робочий час; порушення встановлених термінів та обсягів виплати заробітної плати працівникам; недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; незаконне звільнення працівника з роботи з особистих причин та інші.

«Як приклад, під час розгляду скарги, яка надійшла від громадської організації «Н» фахівцями фіскальної служби Дніпропетровщини проведено фактичні перевірки ряду суб’єктів господарювання, які мали кіоски (МАФи) у місті Дніпро, за підсумками яких виявлено близько 10 не оформлених осіб, які згодом були працевлаштовані", - зазначила Інна Андрущак.

Право на податкову знижку

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам податків, що метою декларування доходів фізичних осіб є не тільки сплата податку до бюджету, а й повернення платникам сум податку на доходи фізичних осіб, надмірно сплаченого з їх заробітної плати в минулому податковому році.

Повернути частину податку на доходи фізичних осіб, сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, зокрема, у разі реалізації права на податкову знижку. Згідно з положеннями ст. 166 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Кодексом.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема:

- квитанціями;

- платіжними дорученнями;

- фіскальними або товарними чеками;

- прибутковими касовими ордерами;

- меморіальними ордерами тощо;

Крім того, понесені витрати підтверджується копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Для реалізації права на податкову знижку платнику податку необхідно заповнити та подати декларацію до 31 грудня року наступного за звітним.

Щодо оподаткування податком на додану вартість

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державною фіскальною службою України надано податкову консультацію щодо включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість (далі – ПДВ), відображеної у податковій накладній, яка була вчасно зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), але не включена до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів, а саме:

відповідно до пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної.

Суми податку, сплачені (нараховані) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних/розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, відносяться до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування в ЄРПН, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних.

Отже, належним чином складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна, яка не була включена до складу податкового кредиту в податковому періоді її складання та з дати складання якої не минуло 365 днів, може бути включена до складу податкового кредиту в наступних звітних (податкових) періодах протягом 365 календарних днів з дати її складання шляхом відображення сум податку у розділі II «Податковий кредит» податкової декларації з ПДВ.

Водночас пунктом 50.1 статті 50 Кодексу визначено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених статтею 50 Кодексу), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Таким чином, якщо сума ПДВ відображена у податковій накладній, яка була вчасно зареєстрована в ЄРПН, та з дати складання якої не минуло 1095 днів, не була включена до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів, платник податку може включити таку суму ПДВ до податкового кредиту шляхом подання уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу.

(Лист ДФС України від 15.08.2016 № 17646/6/99-95-42-01-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: https://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69347.html)

22.08.2016

Мирослав Продан: Фінансова безпека кожного регіону залежить від ефективної протидії контрабанді

22.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Ефективно забезпечити безпеку регіону за рахунок боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил можна лише спільними зусиллями усіх суміжних країн. Про це наголосив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час тристоронньої зустрічі делегацій митних адміністрацій України – Молдови – Румунії, яка відбулася у м. Чернівцях.

У заході взяли участь делегації ДФС на чолі з Мирославом Проданом, Національного агентства з фіскального адміністрування Румунії під керівництвом Віце-президента, координатора митних органів Румунії Дорела Фронеа та Митної служби при Міністерстві фінансів Республіки Молдова під керівництвом Генерального директора Віталія Врабіє.

Зустріч відбулася за спільної ініціативи фіскальної служби України та представників Румунії і Молдови.

«Головна мета нашого заходу – проаналізувати сучасний стан та перспективи розвитку співпраці у напрямі митної справи. Оскільки досвід Румунії і Молдови надзвичайно важливий у контексті євроінтеграції України», – зазначив Мирослав Продан.

Учасники зустрічі розглянули питання функціонування пунктів пропуску на суміжних ділянках кордону та розвиток їх інфраструктури за аналогією і зразком європейських країн, спрощення процедур перетину кордону для громадян та суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.

«Спрощення митних процедур, розвиток сучасної інфраструктури у пунктах пропуску та удосконалення спільного контролю створить комфортні умови для перетину контролю громадян. А це, в свою чергу, сприятиме зміцненню торгівельно-економічних відносин між нашими країнами подальшій співпраці між прикордонними районами та розвитку взаємовідносин між людьми», – наголосив Мирослав Продан.

Особливу увагу сторони приділили обговоренню заходів щодо посилення співпраці у напрямі протидії контрабанді та порушенню митних правил. Також було обговорено стан та перспективи розвитку інформаційного обміну між митницями трьох держав, акцентуючи увагу на позитивних тенденціях здійснення спільного контролю, зокрема, на українсько-польському кордоні.

Крім того, учасники зустрічі домовилися розглянути можливість щодо організації спільних заходів з вдосконалення професійної підготовки фахівців митної справи. Так, було підтримано ініціативу делегації Молдови про доцільність проведення тристороннього семінару з питань вивчення митного законодавства суміжних держав та корупційних ризиків.

Підбиваючи підсумки зустрічі представники делегацій були одностайні в тому, що обмін досвідом та проведення спільних заходів забезпечить новий якісний рівень у розвитку міжнародного співробітництва з питань митної справи.

«Ми об’єднані однією метою - покрашення контролю на кордонах. Маємо шанс стати не лише партнерами, а й друзями. А друзі - це довіра та підтримка», – підкреслив Мирослав Продан.

Роман Насіров: Конкурсна комісія визначила уповноважений банк для здійснення розрахунків з державним бюджетом за митними платежами

22.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Державна фіскальна служба України та АБ «Укргазбанк» уклали угоду про співпрацю. Генеральну угоду підписали Голова ДФС Роман Насіров та голова правління АБ «Укргазбанк» Кирило Шевченко.

Документ було підписано на виконання рішення Конкурсної комісії з визначення уповноваженого банку на здійснення розрахунків з державним бюджетом за митними платежами.

«Сьогодні ми обмінюємося підписаними Генеральними угодами про співпрацю та здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписуємо Графік переведення митниць ДФС на обслуговування до державного банку «Укргазбанк». Переконаний, що це буде не просто співпраця з точки зору обслуговування простих банківських операцій, а більш стратегічна робота у плані розробки нових електронних фінансових продуктів», – зазначив Роман Насіров.

««Укргазбанк» запропонував найкращі умови обслуговування, тому було прийнято рішення про співпрацю саме з цим банком. Переконаний, що спільно, у рамках компетенції, ми зможемо створити сприятливі умови роботи для наших клієнтів – платників податків», – наголосив керівник ДФС.

Відповідно до угоди до кінця вересня планується відкриття відділень при митницях, які надаватимуть весь спектр необхідних фінансових послуг для платників податків. Перше відділення вже відкрито в центральному апараті при ДФС, яке обслуговуватиме новий Центр партнерства, що буде відкрито незабаром.

У рамках угоди сторони також координуватимуть свою діяльність щодо спільної побудови мережі банківського обслуговування митниць ДФС та забезпечення оперативного механізму проходження митних та інших платежів, контролю за повнотою і своєчасністю зарахування коштів до державного бюджету.

Під час зустрічі Роман Насіров також подякував керівництву АТ «Райффайзен банк Аваль», який протягом 20 років здійснював обслуговування митних органів по розрахункам за митними платежами, за плідну співпрацю.

Очільник служби також запевнив представників «Укргазбанку» в максимальній підтримці та сприянні у впровадженні інноваційних продуктів.

У ДФС обговорили облаштування пунктів пропуску на українсько-білоруській ділянці державного кордону України

22.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Питання функціонування та облаштування пунктів пропуску на українсько-білоруській ділянці державного кордону України обговорювали учасники відеоконференції, яка нещодавно відбулася в фіскальній службі.

Участь у відеоконференції взяли представники ДФС, адміністрації Державної прикордонної служби України, Міністерства інфраструктури України, Державного агентства автомобільних доріг України, обласних державних адміністрацій (Волинська, Рівненська, Житомирська та Чернігівська), Волинської, Рівненської, Житомирської та Чернігівської митниць ДФС, прикордонних загонів, у зоні діяльності яких розташовані пункти пропуску з Республікою Білорусь, та служб автомобільних доріг в областях.

Захід було організовано та проведено фіскальною службою для обстеження пунктів пропуску через державний кордон з метою визначення об’ємів робіт, обсягів і джерел фінансування, необхідних для їх облаштування (можливого перенесення) і створення відповідної інфраструктури.

На сьогодні на кордоні між Україною та Республікою Білорусь функціонують 13 автомобільних пунктів пропуску для міжнародного та міждержавного сполучення, що значно менше, ніж передбачено європейськими нормами.

Учасники засідання ознайомилися зі станом делімітації та демаркації українсько-білоруської ділянці кордону, перспективами покращення під’їзних шляхів, а також розглянули актуальні питання функціонування пунктів пропуску. Так, зокрема, представники митниць поінформували присутніх про митну інфраструктуру пунктів пропуску, їх облаштування, стан санітарних зон тощо.

У ході зустрічі було обговорено можливості та шляхи вирішення проблем облаштування українсько-білоруської ділянки, зокрема, митної інфраструктури, та досягнуто домовленостей щодо спільної роботи у цьому напрямі.

Змінено форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 19.08.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України
від 08.07.2016 №585 (далі – Наказ №585), яким затверджено Зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897
(далі – Наказ №897), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за №1415/27860.

Зокрема:

у графі 2 заголовної частини Декларації з’явилося поле для уточнення базового податкового періоду – квартальний або річний;

в основній частині Декларації підкориговано порядок розрахунку разового авансового внеску з податку на прибуток у розмірі 2/9 податку, нарахованого за три квартали 2016 року (пункт 38 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України);

у новій редакції викладено додатки АВ і ЗП до Декларації;

зазнали змін додатки РІ та ПН до Декларації.

З оновленим текстом Наказу № 897 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (https://zir.sfs.gov.ua).

Довідково: Наказ №585 опубліковано в газеті «Офіційний вісник України» від 19.08.2016 №63

Податковий календар з 22 по 26 серпня 2016 року

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам податків.

22 серпня, понеділок,

останній день подання:

- податкової декларації з ПДВ за липень платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;

- декларації акцизного податку за липень;

- податкової декларації рентної плати за липень з розрахунком:

  • рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
  • рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
  • рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
  • рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за липень платниками, які обрали місячний період для звітування, та за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі у липні;

- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма № Д4 (місячна)) за липень.

останній день сплати:

- доплати (у разі потреби) податкового зобов'язання з акцизного податку на тютюнові вироби, розрахованої з урахуванням авансових платежів, здійснених при придбанні марок акцизного податку, за липень*;

- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування роботодавцями за липень (крім гірничих підприємств).

*Увага! Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку в сумі, розрахованій з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, що діють відповідно до норм Податкового кодексу України (п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями).

25 серпня , четвер, останній день подання

- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на вересень 2016 року

Щодо граничного строку реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних

Головне управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Пунктом 198.6 статті 198 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної.

Відповідно до пункту 198.6 статті 198 та пункту 201.10 статті 201 Кодексу підставою для нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, є податкова накладна, зареєстрована в ЄРПН.

Починаючи з 01.02.2015, реєстрації в ЄРПН підлягають усі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних (у тому числі які не надаються покупцю, виписані за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування) незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування (пункт 11 підрозділу 2 розділу XX „Перехідні положення” Кодексу).

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з Кодексом.

Кодексом чітко визначений термін, протягом якого податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних мають бути зареєстровані в ЄРПН - 15 календарних днів, наступних за датою їх складання.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН в інші терміни, ніж встановлено пунктом 201.1 статті 201 Кодексу, є порушенням порядку їх реєстрації в ЄРПН.

При цьому Кодексом передбачено можливість реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН в інші терміни, ніж встановлено пунктом 201.1 статті 201 Кодексу, але з нарахуванням штрафних санкцій за порушення порядку їх реєстрації в ЄРПН.

Так, згідно зі статтею 1201 Кодексу порушення платниками податку граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН, встановлених статтею 201 Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю - платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/ розрахунку коригування.

Тобто, Кодексом визначено розмір штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, але лише в межах 180 календарних днів з дати їх складання.

Платник податку має можливість зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН протягом 15 календарних днів, наступних за датою їх складання, або протягом 180 календарних днів з дати їх складання за умови застосування штрафних санкцій, визначених статтею 120 1 Кодексу.

(Лист ДФС України від 02.08.2016 № 16689/6/99-99-15-03-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: https://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69380.html)

23.08.2016

На Харківщині внутрішньою безпекою ДФС під час одержання неправомірної вигоди затримано працівницю податкової інспекції

23.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області спільно з працівниками прокуратури Харківської області та УСБУ у Харківській області затримано працівницю управління податків і зборів з фізичних осіб Східної ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, яка систематично одержувала грошові кошти за надання інформації з баз даних ДФС про суб’єктів господарювання та здійснення ними господарської діяльності.

Так, посадова особа податкової інспекції за надання інформації про діяльність 21 суб’єкта господарювання намагалась отримати 5750 гривень.

Під час одержання другої частини грошових коштів працівницю податкової інспекції затримано «на гарячому» у власному службовому кабінеті.

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України).

Наразі проводяться першочергові слідчі дії.

Щодо включення до Реєстру неприбуткових організацій

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державною фіскальною службою України у зв'язку з численними зверненнями неприбуткових установ та організацій щодо виконання п. 35 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України (далі - Кодекс) листом від 05.08.2016р. №26635/7/99-99-12-02-01-17 було надано наступне роз’яснення.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов'язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Кодексу, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Відповідно до п.п. 133.4.5 п. 133.4 ст. 133 Кодексу (від 02 грудня 2010 року №2755-УІ зі змінами та доповненнями) порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України.

Згідно з п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі -неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів управління та інших пов'язаних з ними осіб (визначення доходу наведене у ст.14 Кодексу);

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквар- тирних будинків;

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 Кодексу).

Підпунктом 133.4.6 п. 133.4 ст. 133 Кодексу визначено, що до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:

  • бюджетні установи;
  • - громадські об'єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;
  • - спілки, асоціації та інші об'єднання юридичних осіб;
  • - житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);
  • - об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;
  • - професійні спілки, їх об'єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об'єднання;
  • - сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об'єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
  • - інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440.

Щодо порядку оподаткування податком на додану вартість послуг страхових брокерів та страхових агентів

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України "Про страхування", страхова діяльність в Україні може провадитися за участю страхових посередників. Страховими посередниками можуть бути страхові або перестрахові брокери, страхові агенти.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1996 року
№ 1523 "Про порядок провадження страхової діяльності страховими посередниками" визначено, що агентська діяльність – діяльність суб'єктів підприємницької діяльності, уповноважених діяти від імені та на підставі доручення одного або більше страховиків, щодо рекламування, консультування, пропонування страхувальникам страхових послуг та проведення роботи, пов'язаної з укладенням та виконанням договорів страхування (підготовка і укладення договорів страхування, виконання робіт з обслуговування договорів), у тому числі оформлення всіх необхідних документів для своєчасної виплати страхових сум або страхового відшкодування, а також здійснення цих виплат.

Договір про надання страхових агентських послуг (агентська угода) – письмова угода між страховиком та страховим агентом, в якій визначаються права та обов'язки сторін щодо порядку укладення, обслуговування та виконання договорів страхування, порядок внесення страхових платежів, умови здійснення взаєморозрахунків між ними, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання умов зазначеної угоди, інші умови за згодою сторін.

Відповідно до пункту 185.1 статті 185 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс), об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 розділу V Кодексу.

Згідно з підпунктом 196.1.3 пункту 196.1 статті 196 розділу V Кодексу не є об'єктом оподаткування операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов'язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів.

Отримання від страхової компанії агентської винагороди за договором про надання страхових агентських послуг (агентська угода) не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість та не спричиняє податкових наслідків з податку на додану вартість у страхового агента.

Відповідно до пункту 181.1 статті 181 розділу V Кодексу особа зобов'язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 ПКУ, у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 гривень (без урахування податку на додану вартість).

Тому, для обов'язкової реєстрації платником податку враховується обсяг операцій, які згідно з Кодексом є об'єктом оподаткування (підлягають оподаткуванню за ставкою 20 відс., 7 відс. або 0 відс., а також ті, що звільнені від оподаткування). Операції, які не є об'єктом оподаткування (перераховані в статті 196 розділу V Кодексу) при визначенні обсягу операцій, по досягненню якого реєстрація в якості платника податку є обов'язковою, не враховуються.

Таким чином, платник не підлягатиме обов'язковій реєстрації як платник податку на додану вартість у разі, якщо загальна сума агентської винагороди за договорами про надання страхових агентських послуг (агентська угода), яка буде отримана протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищить 1000000 гривень, а обсяг оподатковуваних операцій, який буде здійснюватися товариством, не досягне зазначеного розміру.

(Лист ДФС України від 22.07.2016 № 15921/6/99-99-15-03-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: https://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69375.html )

Щодо дати визначення терміну використання легкового автомобіля з метою оподаткування транспортним податком

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Згідно з п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 розд. ХІІ Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.

Підпунктом 267.6.3 п. 267.6 ст. 267 Кодексу визначено, що з 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ, зобов’язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Відповідно до п.п. 14.1.163 п. 14.1 ст. 14 Кодексу перша реєстрація транспортного засобу – реєстрація транспортного засобу, яка здійснюється уповноваженими державними органами України щодо цього транспортного засобу в Україні вперше.

Новий транспортний засіб – транспортний засіб, що не має актів державної реєстрації уповноважених органів, у тому числі іноземних, які дають право на його експлуатацію (п.п. 14.1.124 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Транспортні засоби, що використовувалися, – транспортні засоби, на які уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право експлуатувати такі транспортні засоби (п.п. 14.1.251 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року №1388.

Якщо на транспортні засоби уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право їх експлуатувати, то вони вважаються використовуваними. Датою початку користування (вводу в експлуатацію) транспортних засобів, що були в користуванні та ввозяться на митну територію України, вважається дата їх першої реєстрації, визначена в реєстраційних документах, які видано уповноваженими державними органами та дають право експлуатувати ці транспортні засоби на постійній основі.

У разі відсутності реєстраційних документів першої реєстрації транспортних засобів датою початку використання транспортного засобу вважається календарна дата його виготовлення (день, місяць, рік). У разі якщо календарну дату визначити неможливо, то такою датою слід вважати 1 січня року виготовлення, зазначеного в реєстраційних документах.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 111.06 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

25.08.2016

У Львівській області вилучено цигарок без марок акцизного податку на 2 млн. грн.

25.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками податкової міліції Львівської області спільно з працівниками прикордонної служби в рамках проведення операцій „Акциз-2016” та „Рубіж-2016” в м. Мостиське Львівської області проведено огляд автомобіля „Mercedes Benz Sprinter”.

Даний транспортний засіб рухався транзитом з республіки Білорусь через територію Львівської області на територію Республіки Польща. В автомобілі виявлено 77 тис. пачок цигарок виробництва Білорусі без марок акцизного податку України.

В результаті проведених заходів вилучено транспортний засіб (500 тис. грн.) та тютюнові вироби (2 млн. грн.) загальною орієнтовною вартістю 2 млн. 500 тис. гривень.

За даним фактом зареєстроване кримінальне провадження за ст. 204 КК України.

Тривають слідчі дії.

Під час одержання неправомірної вигоди затримано працівника ГУ ДФС у Херсонській області

25.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Херсонській області затримано працівника оперативного управління ГУ ДФС у Херсонській області, який вимагав у фізичної особи-підприємця неправомірну вигоду у сумі 10 тис. грн. за непритягнення до адміністративної відповідальності за здійснення торгівлі алкогольними напоями без дозвільних документів.

Під час одержання частини хабара у сумі 3 тис. гривень працівника підрозділу податкової міліції затримано «на гарячому».

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України).

Наразі проводяться першочергові слідчі дії.

Співробітники Департаменту боротьби з митними правопорушеннями ДФС затримали на Одеській митниці вантаж цигарок вартістю 100 млн. гривень за підозрою у контрабанді

25.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Департаментом боротьби з митними правопорушеннями Державної фіскальної служби України у рамках проведення заходів з протидії контрабандного переміщення на митну територію України підакцизних товарів у середу, 24 серпня, у зоні діяльності Одеської митниці затримано 9 контейнерів з цигарками.

Орієнтовна вартість вантажу складає більше 100 млн. гривень.

Контейнери прибули о 06.00 ранку до морського порту «Іллічівськ» поромом з Грузії. Згідно з товаротранспортними документами цигарки мали переміщуватись територією України в режимі «транзит» до Республіки Молдова.

Разом з тим, за результатами аналізу товаротранспортних документів встановлено ознаки їх фіктивності.

Крім того, за попередньою інформацією митних органів Республіки Молдова підприємство, на адресу якого нібито переміщувався даний вантаж, відсутнє у державному реєстрі цієї країни.

На даний час співробітники Департаменту боротьби з митними правопорушеннями спільно з працівниками Одеської митниці проводять фіксацію вищевказаного порушення митних правил.

На даний час митниками вживаються заходи щодо унеможливлення “схем” вилучення контрабандного вантажу з метою уникнення відповідальності за порушення митного законодавства та недопущення конфіскації незаконно ввезених товарів.

Боротьба з контрабандою триває.

Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення – сучасний ефективний центр підготовки фахівців фіскальної служби

25.08.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення є територіальним підрозділом фіскальної служби, який здійснює спеціальну та спеціалізовану підготовку особового складу служби, підвищує рівень професійної компетенції фахівців митної справи. При цьому застосовуються новітні методи та практичний досвід спеціалістів департаменту.

Фахівцями департаменту впроваджуються новітні технічні засоби митного контролю, здійснюється спеціалізована підготовка операторів аналізу рентгенівських зображень, отриманих за допомогою інспекційно-доглядових комплексів.

Постійно модернізується навчально-матеріальна база. На сьогодні – це сучасний комплекс з умовним автомобільним пунктом пропуску, залізничним пасажирським вагоном, вантажним автомобільним напівпричепом, автоцистерною, кінологічним тренувальним комплексом та вольєрами на 30 собак.

Для слухачів облаштовані спеціалізовані аудиторії та кабінети інформаційно-комунікаційних технологій, ефективно використовуються інформаційні ресурси – Інтернет та єдина автоматизована система.

Значна увага приділяється здійсненню кінологічного забезпечення, оскільки це є одним з основних завдань департаменту.

Програма підготовки кінологічних команд включає первинну підготовку та спеціальний курс з пошуку наркотичних засобів, зброї та боєприпасів, тютюнових виробів, грошових знаків у вигляді банкнот та іншого. У складі мобільних кінологічних команд фахівці беруть участь у службових заходах у пунктах пропуску у зонах митного контролю.

Крім того, для обміну досвідом щодо умінь і навичок ефективного застосування службових собак для своєчасного виявлення та запобігання фактів контрабанди та митних правопорушень кінологічні команди беруть активну участь у міжнародних змаганнях і навчальних поїздках за кордон.

Загалом міжнародній діяльності та співпраці з іноземними колегами приділяється значна увага. Так, департамент реалізує програми Місії Європейського Союзу з надання прикордонної допомоги Молдові та Україні, посольства США в Україні, зокрема, програма експертного контролю та безпеки кордонів за фінансової підтримки Державного департаменту США, Федерального офісу економіки та експортного контролю Німеччини, організації з безпеки та співробітництва в Європі, програми підготовки тренерів національних відомств, причетних до сфери безпеки та управління кордонами, організованої Женевським центром демократичного контролю над збройними силами спільно з іншими установами.

Здійснюється також активна співпраця з Інтерполом та Всесвітньою митною організацією з питань здійснення контролю за ввезенням культурних цінностей на територію України. Вже отримане погодження Інтерполу на використання бази даних викрадених культурних цінностей.

Враховуючи матеріально-технічне забезпечення департаменту, професіоналізм його фахівці та потенційні можливості керівництвом ДФС ініційовано заявку щодо надання йому статусу Регіонального кінологічного навчального центру Всесвітньої митної ораганізації.

16 липня 2016 року було підписано «Меморандум про взаєморозуміння між Всесвітньою митною організацією і Державною фіскальною службою України про створення Регіонального навчального кінологічного центру Всесвітньої митної організації в м. Хмельницький, Україна”, яким фактично цей статус і було затверджено.

Переглянути відеопрезентацію: https://www.youtube.com/watch?v=T7B_jkcnxDs

Кількість звернень мешканців Дніпропетровщини

на сервіс ДФС України «Пульс» зменшилась більш, як в два рази

Впродовж січня – липня 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 179 заявників Дніпропетровського регіону. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 224 одиниці, або на 55,6%.

Майже половина дзвінків стосувались звітності та реєстрації накладних (84 звернення). З приводу організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулося 43 платника. Крім того, заявники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ (31 звернення). З перевірками суб’єктів господарювання пов’язані 6 звернень. З інших питань надійшло 10 звернень. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 5 звернень.

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Щодо закриття рахунків платників податків у разі проведення ліквідації банку

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до п. 69.2 ст. 69 Податкового кодексу України банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.

Згідно з ст. 77 Закону України від 07 грудня 2000 року №2121-ІІІ «Про банки і банківську діяльність» із змінами та доповненнями банк може бути ліквідований:
1) за рішенням власників банку;

2) у разі відкликання Національним банком України банківської ліцензії з власної ініціативи або за пропозицією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

Пунктом 3 розд. ІІ Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 із змінами та доповненнями (далі – Порядок), передбачено, що у разі ліквідації банку повідомлення про закриття рахунків платників податків подає голова ліквідаційної комісії або ліквідатор чи уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію банку (далі – ліквідатор банку).

Якщо ліквідатор банку не має можливості відправлення/приймання електронних повідомлень засобами телекомунікаційного зв’язку, то повідомлення про закриття рахунків платників податків подається ліквідатором у паперовому вигляді (додаток 2 до Порядку) у день закриття рахунка особисто або надсилається поштою з повідомленням про вручення на адресу відповідного контролюючого органу, у якому платник податків обліковується як платник податків і зборів. Повідомлення про закриття рахунків платників податків засвідчується підписом ліквідатора банку та скріплюється печаткою банку чи ліквідатора банку (за наявності).

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 119.080 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Щодо пільг в оподаткуванні податком на прибуток підприємств

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Звільнення від оподаткування прибутку підприємств передбачено у ст. 142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Відповідно до п. 142.1 ст. 142 Кодексу звільняється від оподаткування прибуток підприємств та організацій, які засновані громадськими організаціями інвалідів і є їх повною власністю, отриманий від продажу (постачання) товарів, виконання робіт і надання послуг, крім підакцизних товарів, послуг із поставки підакцизних товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи без передачі права власності на такі товари, де протягом попереднього звітного (податкового) періоду кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який видається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до Кодексу.

Підприємства та організації, на які поширюється дія цього пункту, реєструються у відповідному контролюючому органі в порядку, передбаченому для платників цього податку.

На період підготовки до зняття і зняття з експлуатації енергоблоків Чорнобильської АЕС та перетворення об’єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему звільняється від оподаткування прибуток Чорнобильської АЕС, якщо такі кошти використовуються на фінансування робіт з підготовки до зняття і зняття Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему.

У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до Кодексу (п. 142.2 ст. 142 Кодексу).

Звільняється від оподаткування прибуток підприємств, отриманий за рахунок міжнародної технічної допомоги або за рахунок коштів, які передбачаються в державному бюджеті як внесок України до Чорнобильського фонду «Укриття» для реалізації міжнародної програми - Плану здійснення заходів на об’єкті «Укриття» відповідно до положень Рамкової угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно діяльності Чорнобильського фонду «Укриття» в Україні, для подальшої експлуатації, підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації, перетворення об’єкта ”Укриття” на екологічно безпечну систему та забезпечення соціального захисту персоналу Чорнобильської АЕС.

У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до цього Кодексу (п. 142.3 ст. 142 Кодексу).

Також на період до 1 січня 2016 року передбачено застосування ставки 0 відсотків для платників податку на прибуток, які відповідають критеріям, визначеними у п. 16 підр. 4 розд. ХХ Кодексу.

Пільги, які було передбачено ст. 154 та п.п. 15-22 підр.4 розд. ХХ Кодексу у редакції, чинній до 01.01.2015, скасовано Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 102.22 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Щодо обмеження кількості видів діяльності, які зазначаються у реєстрі платників єдиного податку

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

Відповідно до п. 299.1 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Згідно з п.п. 5 п. 298.3 ст. 298 Кодексу у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування зазначаються обрані суб’єктом господарювання види господарської діяльності згідно з КВЕД ДК 009:2010.

Класифікація видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010) затверджена наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457.

До реєстру платників єдиного податку вносяться, зокрема відомості про види господарської діяльності (п. 299.7 ст. 299 Кодексу).

Враховуючи вищевикладене, на підставі поданої фізичною особою - підприємцем заяви про застосування спрощеної системи оподаткування до реєстру платників єдиного податку вносяться відомості про види господарської діяльності, за умови, що ці види діяльності дають право застосовувати спрощену систему оподаткування. При цьому Кодексом не передбачено обмежень для фізичних осіб - підприємців щодо кількості видів діяльності, які можуть бути внесені до реєстру платників єдиного податку

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 107.01 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням https://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».


Прес-служба СМР - 26.08.2016.